Motul 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt
Lubrifiant moto

Motul 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt Codul: 8283968

Lubrifiant cu tehnologie esterică 100% sintetică, potrivit pentru utilizarea în motoare în patru timpi. Îndeplinește specificațiile tuturor producătorilor de motociclete. 

Vezi descrierea completă

Lubrifiant cu tehnologie esterică 100% sintetică, potrivit pentru utilizarea în motoare în patru timpi. Îndeplinește specificațiile tuturor producătorilor de motociclete. 

Vezi descrierea completă
74,74Lei
Livrare rapidăjoi, 01 AugustDacă îl comanzi în următoarele 17 ore și 49 minute
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

Stoc 5+ bucăți

de la 74,74 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    76,02 Lei

  2. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    84,69 Lei

  3. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    89,29 Lei

  4. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    89,29 Lei

  5. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    84,18 Lei

  6. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    78,57 Lei

  7. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    91,84 Lei

  8. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    75,51 Lei

  9. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    74,95 Lei

  10. 75,00 Lei

  11. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    75,00 Lei

  12. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    77,04 Lei

  13. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    87,24 Lei

  14. Revânzător oficial
    91,84 Lei

  15. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    84,18 Lei

  16. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    88,78 Lei

  17. 75,00 Lei

  18. Revânzător oficial
    74,74 Lei

  19. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    89,80 Lei

  20. Revânzător oficial
    86,73 Lei

  21. Revânzător oficial

    7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    84,18 Lei

  22. 81,12 Lei

  23. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    81,12 Lei

  24. 87,76 Lei

  25. 90,82 Lei

  26. 7100 4T Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    89,29 Lei

  27. 101,02 Lei

  28. 84,69 Lei

  29. 81,63 Lei

  30. 77,50 Lei

  31. 76,02 Lei

  32. 183,32 Lei

Descriere

Lubrifiant cu tehnologie esterică 100% sintetică, potrivit pentru utilizarea în motoare în patru timpi. Îndeplinește specificațiile tuturor producătorilor de motociclete. 

În plus, îndeplinește specificațiile JASO MA2 pentru performanțe optime ale ambreiajului umed și este potrivit pentru convertoarele catalitice.

Oferă:

  • Protejează motorul și cutia de viteze.
  • Rezistență excelentă la forfecare. 
  • Schimbări de viteze line. 

Specificații API: API SN/SM/SL/SJ/SH/SG
Specificații JASO: JASO MA2 - M033MOT161


Producător

Motul

Specificații

Tip
Ulei 4T
Vâscozitate
10W-40
Capacitate
1 lt

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Recenzii

  1. 55
  2. 2
  3. 5
  4. 2
  5. 2
Adaugă un review

Recenzii de către membrii noștri

  • Awaker
    3
    2 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Testat pe un vechi klr 250, care are came foarte uzate și în general motorul este ușor aspru. Comparat cu alte uleiuri de aici, motorul a început să ardă ulei rapid și a trebuit să reumplu foarte curând după prima schimbare. În ceea ce privește comportamentul sonor, nu am observat o îndulcire a motorului în mod deosebit, iar în ceea ce privește comportamentul ambreiajului/cutiei de viteze, operația este netedă.

    Nu sunt cel mai bun exemplu, dar pentru preț și nume mă așteptam la ceva mai bun. Am avut o performanță mai bună cu valvoline synpower, unde nu am ars atât de mult ulei

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Această recenzie este despre vâscozitate: 10W-30, capacitate: 4 lt

    Singurul lubrifiant pe care l-am folosit în ultimii 14 ani pentru motocicleta mea CRF-450R cu ambreiajul automat RECLUSE și pe care o utilizez pe trasee dificile și care funcționează în mod fantastic!!!
    Evaluarea se referă doar la cutia de viteze și ambreiaj, deoarece HONDA le are separate de restul motorului.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Γιώργος Ευ.
    5
    1 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    L-am încercat în timpul lunilor de vară pe vf185 și a funcționat excelent, iar în iarnă folosim al cincilea!!!! Motorul nu va avea nicio problemă, va suna doar mai greoi la pornire

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • skazisky
    1
    2 din 9 membri au considerat această recenzie utilă

    L-am montat pe o v strom 650
    și este cel mai prost lucru pe care l-am pus.
    În primul rând, schimbarea treptelor este dificilă
    și în al doilea rând, ridică temperatura motorului.
    Am parcurs aproape 3.000 de kilometri și acum merg să-i fac schimbul de ulei pentru că devine tot mai rău

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Arogalida
    3
    2 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

    L-am încercat pe motocicleta mea vf125 (10-40) și trebuie să spun că atunci când este rece, zgomotul motorului este puțin mai puternic și vitezele sunt mai greu de schimbat. Cu toate acestea, odată ce se încălzește, este bine. Apoi am încercat Castrol Power 1 15-50 și are o performanță mai bună, motorul funcționează mai lin și vitezele se schimbă mai bine atunci când este rece. Poate fi excelent pentru alte motociclete, dar pentru a mea, nu cred că a funcționat bine

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • kwstassar
    3
    1 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

    După ani de utilizare a Shell advance ultra pe Crypton X-ul meu, am decis să trec la acest ulei specific. După două săptămâni de utilizare, am observat următoarele:

    Pozitive:
    - Diferență semnificativă în schimbarea treptelor de viteză. Mai lin și mai silențios.
    - Diferență ușoară în zgomotul motorului. Sunet mai scăzut și mai plăcut.
    - Ambalaj cu un guler lung care facilitează utilizarea.

    Negative:
    - Uleiul își ia prea mult timp să se încălzească la pornire, chiar și acum (sfârșitul lunii martie) când nu este foarte frig. Necesită un timp considerabil de încălzire pentru a preveni plângerile motocicletei. Cu Shell, acest timp era mult mai scurt.
    - Destul de scump la 14 euro pe litru.

    Cred că este potrivit pentru vara. Cu toate acestea, pentru vremea rece, nu este bun, aș spune.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • rommel_lemmor
    5
    3 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

    Prima dată când le-am încercat pe MT07 și de atunci le folosesc pe toate motocicletele care mi-au trecut prin mâini, MT09, Tracer 9, etc. Cutia de viteze este netedă și silențioasă în comparație cu alte uleiuri.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • papantonopoulos
    5
    3 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată de la Motokinisi

    Această recenzie este despre capacitate: 4 lt

    L-am pus în TDM900-ul meu (10w-40). Zgomotele în timpul pornirii dimineții au dispărut. Simțul cutiei de viteze în timpul schimbării treptelor pare mai neted. Înainte, foloseam BelRay 15w-50.

    Foarte mulțumit.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • stamloupis
    4
    1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată de la Motokinisi

    Această recenzie este despre vâscozitate: 15W-50, capacitate: 4 lt

    A fost folosit pentru o schimbare de ulei la o motocicletă Ducati Multistrada 950. Comportamentul schimbării treptelor s-a îmbunătățit ușor, zgomotul motorului a scăzut. Ulei complet sintetic, îndeplinește specificațiile.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • rsca
    2
    1 din 7 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre vâscozitate: 10W-30, capacitate: 4 lt

    Uleiul are nevoie de câteva minute pentru a se încălzi suficient pentru ca cutia de viteze să funcționeze corect. Nu am avut nicio problemă cu echivalentul Honda.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • johnaros98
    5
    5 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Deci, a doua modificare la tracerul 900 2020, ulei excelent, motorul funcționează ca un ceas și cutia de viteze este foarte netedă, iar toate schimbările de trepte sunt făcute perfect! Îl recomand cu căldură!

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Thanos_K9571
    5
    1 din 7 membri au considerat această recenzie utilă

    Perfect, și când se încălzește, tot protejează angrenajele motocicletei mele klx250. Are 25.000 km și încă merge puternic cu angrenajele originale de fabrică, foarte bun

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Iraklis_THita
    2
    5 din 26 membri au considerat această recenzie utilă

    z750 gen2. Discuri de ambreiaj noi și arcuri noi și schimb de ulei cu ele.... schimbarea a fost făcută în decembrie, deci de atunci până acum motocicleta funcționează în vreme rece. Când motocicleta este rece, dimineața de exemplu, de fiecare dată când eliberez ambreiajul pentru a începe să mă mișc de la o staționare, ambreiajul zgârie (prinde și eliberează, așa să spunem, și zgârie)... primele 2 sau poate 3 accelerări bune cu prima treaptă, ambreiajul alunecă ușor și distinct. După aceea, se îmbunătățește în special când motocicleta se încălzește bine.... bănuiesc că acest ulei cauzează simptomele dat fiind că am schimbat ambreiajul. Este ca și cum ar crea o peliculă pe discuri care alunecă până când se topește de alunecare. Sper că nu îmi va deteriora discurile noi.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • dimos.dod
    5
    1 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

    Ulei excelent, îl folosesc de foarte mult timp pe KTM Duke 125/200 cu vascozitatea 10w50 și pe Vstrom 650 cu vascozitatea 10w40. Prețul este puțin ridicat și în comparație cu Valvoline SynPower 10w40/10w50, nu am observat nicio diferență semnificativă.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • thomas_grigoriadis6907
    5
    1 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

    Uleiul pur și simplu se descurcă de minune pe un scuter. Angrenajele nu alunecă. Nu derapează. Nu se luptă atunci când motocicleta este rece. Este eficient în consumul de combustibil. Acoperă peste 1800 km cu plinuri zilnice de benzină. Pentru mine, poate fi considerat cel mai bun ulei pentru motociclete și mașini.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Chris_M41
    5
    5 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

    În Honda innova i, unde inițial am folosit 5100, am crezut că cutia de viteze avea nevoie de o schimbare în modul în care se comporta, mai ales după primele 1000 de kilometri, am crezut că va rămâne în mâna mea. Cu 7100, funcția sa și senzația și sunetul cutiei de viteze s-au schimbat complet. Mai târziu am încercat amsoil, dar nu a avut același efect ca 7100. 5100 avea un consum de ulei de aproximativ 70 ml la 1000 de kilometri, în timp ce 7100 are jumătate din aceasta (70 ml la 2000 de kilometri). După 2500 de kilometri și 9-10 luni, trebuie schimbat, iar acest lucru este evident din modul în care cutia de viteze devine mai netedă cu uleiul nou.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • strong_squash
    5
    3 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre vâscozitate: 20W-50

    L-am montat pe Yamaha Crypton-X 135 și imediat se observă o diferență în cutia de viteze (schimbări mult mai fluide) și în funcționarea motorului.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • socrates_mj23
    5
    1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre capacitate: 4 lt

    Alegere constantă pentru motocicleta mea de ani de zile!! Cel mai bun ulei sintetic integral, are o culoare roșie și este cel mai bun produs de Motul înainte de uleiul pentru curse...

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Spiros I
    5
    12 din 13 membri au considerat această recenzie utilă

    Uleiul de top! L-am schimbat pe Varadero 1000 mk3 la 10.000 km (înainte schimbam celelalte la 7.500 km) și uleiul era într-o stare excelentă, cu siguranță ar mai fi durat încă 5.000 km! De asemenea, treapta întâi a încetat să mai facă zgomot (cei care au un Varadero vor înțelege) și în general, când era foarte frig afară, în jur de 1-2 grade Celsius, motocicleta era complet silențioasă în treapta întâi! Uleiul este excelent!

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Giannis_keram

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre capacitate: 4 lt

    Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru motoare disponibile pe piață, 100% sintetic. Încă de la schimbarea uleiului, poți simți diferența în performanța motorului și cât de ușor se face schimbarea treptelor de viteză, indiferent dacă conduci în mod conservator în oraș sau agresiv pe autostradă.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Această recenzie este despre vâscozitate: 5W-40

    Uleiul este foarte bun la un preț relativ bun. Cutia de viteze este mai moale și motorul sună mai liniștit. Am condus doar câțiva kilometri, dar până acum par bine. Acum, dacă încep să scurgă, așa cum spun unii oameni, contorul meu de kilometri este stricat, deci nu voi putea să le măsoară...

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Argyrhs_Samioa
    5
    4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Este un ulei bun, dar scump pentru mine. Nu am nevoie de ulei 100% sintetic pentru scuterul meu. Este mai bine să folosesc Castrol Power 1 4T 15W-50 1lt sau Castrol Power 1 4T 10W-40 1lt. Este un ulei bun și costă doar 7 euro. Schimbați-l la fiecare 1700 sau 2000 de kilometri. Recenzie pentru un scuter

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • The Dark Age
    5
    4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Pentru mine, cel mai bun ulei pentru cutie de viteze și motor. Performanță perfectă în toate aspectele. Și îl folosesc în Motocross crf250R. Deci înțelegeți că uleiul trebuie să aibă specificații ridicate, iar acesta le are...

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • alexgmv
    5
    1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

    Îl folosesc pentru prima dată (Yamaha R3) și sunt mulțumit. Comparat cu Castrol, care este preferința mea, au aceeași performanță. La următoarea schimbare, voi avea comentarii despre durabilitatea lor.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • kotsoos.ignis
    5
    3 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

    Prima dată când am folosit Motul 7100 10w/40 pe scuterul meu Suzuki address 125. Folosesc mereu ulei sintetic integral la scuterul meu. Prima impresie pe care mi-o lasă Motul este o schimbare lină a treptelor de viteză și o tracțiune mai bună la turații reduse. Desigur, uleiul își va arăta performanța după 1000 km. Întotdeauna schimb uleiul la fiecare 2000 km folosind ulei sintetic integral, împreună cu un filtru de ulei. În opinia mea, există o diferență uriașă între uleiurile sintetice integrale și cele semi-sintetice la scuter.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Konstantinos_THeodoridis56
    1
    2 din 65 membri au considerat această recenzie utilă

    Bună, l-am pus în Crypton X-ul meu și după 10 minute a început să facă bătăi. L-am înlocuit imediat cu Spectro 10-40 și motorul a încetat să mai facă bătăi și funcționează perfect. Poate uleiul complet sintetic nu era potrivit pentru Crypton X-ul meu

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • olybiakos7
    5
    10 din 13 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre vâscozitate: 20W-50

    În plus, folosesc Motul 7100 4T 20W-50 1lt pe motocicleta mea Inova ANF 125 din 2014 și pe cealaltă motocicletă a mea. Este un ulei excepțional de bun, cu o durabilitate și rezistență remarcabile. Funcționează foarte ușor pe motocicletă, schimbările de trepte se fac fără niciun șoc, spre deosebire de momentul în care am folosit un ulei 10-40 de la o altă marcă. Pe insula unde locuiesc, prefer Motul 7100 4T 20W-50 deoarece avem temperaturi foarte ridicate, așa cum este în general cazul în Grecia. În plus, nu se deteriorează ușor și rapid ca un ulei 10-40, care este mai potrivit pentru iarnă. Recomand cu căldură Motul 7100 4T 20W-50 1lt

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile