de la Motokinisi
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
de la Motokinisi
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Bună.
Am încercat fără succes timp de trei luni să cumpăr casca prezentată în imagine în mărimea L din Grecia. Cel mai bun preț pe care l-am găsit la un moment dat a fost în jur de 760 de euro. Am decis să vizitez magazinul și să o cumpăr. Mi-au informat că o vor avea pregătită pentru livrare în 40 de zile la un preț de 950 de euro. În cele din urmă, am cumpărat-o din Italia pentru suma nu neglijabilă de 860 de euro.
Casca se potrivește perfect, lăsând un "spațiu" plăcut în jurul urechilor. Persoanele care poartă ochelari nu vor avea dificultăți cu aceștia. Vizibilitatea sa este mai mult decât adecvată. Manipularea vizorului și a ajutoarelor sale aerodinamice necesită puțin timp pentru a te obișnui. Noua fixare a vizorului este convenabilă, precum și îndepărtarea și repozitionarea acestuia. Curea este aceeași și neschimbată de treizeci de ani. Recunosc că ceva mai nou mi s-ar potrivi mai bine.
Odată ce o porți, îți vei da seama că poți auzi perfect ce se întâmplă în jurul tău. Comportamentul său aerodinamic nu este impresionant. Ventilația sa este mai mult decât suficientă. În cele din urmă, are orificii de aerisire pe bărbie, partea de sus, fruntea... Pe scurt, are zece orificii de aerisire.
Am fost puțin dezamăgit că nu are o curea de bărbie ajustabilă ca cele anterioare. Cu toate acestea, este moale și din material textil, așa că este o schimbare binevenită pentru majoritatea oamenilor, deși mi-a plăcut versiunea anterioară.
După 140 km/h, vizorul va coborî și se va bloca singur, cu excepția cazului în care aveți o protecție specială de la carenaj. Desigur, fluieratul aerului cu vizorul deschis este extrem de enervant.
După aproximativ 180-200 km/h (o viteză la care nu călătoresc pe drumuri, așa cum mi-a spus un prieten din sat, nu-l cunoașteți), casca "îți îndreaptă" capul și nu permite rotații mai mari de (aproximativ) 30°. Este suficient pentru a verifica oglinda, totuși.
Peste aceasta, dorind să o împingă (prietenul amintit mai sus) la limită, a atins aproximativ 270 km/h cu casca în afara carenajului, așa că și-a băgat capul înăuntru pentru a evita să-l pună în pericol.
Nicio problemă, cu excepția faptului că zgomotele aerodinamice la aceste viteze sunt enervante. Dacă casca ar avea o curea mai modernă și "acustică" mai bună, ar fi LITERALMENTE o minune a tehnologiei. O voi păstra, la fel ca și tatăl și bunicul ei, timp de un deceniu și apoi o voi înlocui cu echivalentul său modern.
Cam asta e.
Salut și la revedere.