244,35 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
244,35 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Filtre de ulei auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Ideal pentru motoarele vehiculelor japoneze și americane, pe benzină sau motorină, cu tehnologie multi-valvă și turbo, cu sau fără intercooler.
Îndeplinește specificațiile:
API: SN, CF
ILSAC GF-5
Chrysler, Daihatsu, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Ulei foarte bun, l-am folosit pentru ultimele 2-3 schimbări. Într-o mașină veche cu 240.000 de kilometri. Motorul funcționează mai liniștit
Am un Yaris 99 cu 280.000 km. Am avut probleme cu uleiurile, am făcut o curățare cu Xado și acum folosesc acesta mai scump, dar consumul de ulei a fost minimizat. Îl recomand
Am pus-o într-un Toyota Auris D4D 1.4, funcționare a motorului foarte lină. Înainte foloseam Eneos Hyper X 5/30, dar acestea mi se par mai bune. Motor aproape silențios... vom vedea dacă vor rezista și vor fi la fel de eficiente la 10.000 când le schimb... în final, germanii sunt implicați în tot.
A fost instalat pe un VW POLO 9N3 1.4 16V 86CP cu 317.000 de kilometri. Mașina este bine întreținută și uleiul este schimbat la fiecare 5.000-7.000 de kilometri. Am observat că, cu acest ulei, ralantiul a scăzut de la 0,7 la 0,5. Mașina obișnuia să funcționeze cu uleiul 5-40 Mobil 3000, dar am decis să trec la acestea. De la schimbare, am condus aproximativ 1.000 de kilometri fără consum de ulei!
P.S. După 2.000 de kilometri, încă nu am consum de ulei și uneori, la ralanti, observ un consum de 0,4 litri de benzină!
10W30 în Grand Vitara cu J20A cu 200.000 de kilometri. Producătorul recomandă 5w30 / 10w30 / 10w40. Timp de mai mulți ani, motorul a funcționat cu Motul 6100 10w40, care s-a ars (probabil scurgeri de la garnituri). Schimbările se făceau la fiecare 5000 de kilometri, deoarece după această distanță se ardea mult mai repede. Am decis să încerc ceva mai calitativ, cu specificații mult mai bune și mai noi. După multe cercetări, am ajuns la Molygen 10w30. Eram foarte mulțumit de funcționarea și performanța motorului, dar, din păcate, se arde mult mai repede decât Motul 6100. O diferență foarte mare.
Deși de obicei, la prima schimbare de la o marcă la alta, se poate observa o creștere a consumului de ulei, cred că această diferență mare în consum nu poate fi acoperită dacă continui să-l folosesc.
Mă gândesc să încerc Molygen 10w40, chiar dacă specificațiile sale sunt SL și specificațiile sunt puțin mai bune decât cele ale Motul 6100
Am folosit acest ulei în mod constant în Seat Ibiza FR 1.2 (2014) (5w-40) timp de peste 5 ani, cu schimburi de ulei la fiecare 10.000 km, și nu am observat niciodată că arde ulei, chiar dacă are un motor VW. Deși am folosit uleiuri de la alte mărci (fără aditivi), întotdeauna m-am întors la acesta, deoarece atunci când am încercat un ulei diferit, am auzit motorul sunând ca un tractor (chiar și atunci când am încercat Liqui Moly Top Tec de la aceeași marcă). Acest ulei specific conține deja un aditiv pentru frecare, deci nu este nevoie să adăugăm ceva în plus în timpul schimbului de ulei. Adevărul este că are un preț ușor mai ridicat, dar își respectă promisiunile, așa că îl aleg în mod constant. L-am folosit și într-un Mitsubishi Space Star/Mirage, tot 5w-40, și pare să funcționeze la fel de eficient.
Când l-am cumpărat, am fost ezitant din cauza prețului. Acest ulei a fost folosit într-un Toyota Avensis 2005 1.6 vvti. Mașina s-a liniștit foarte mult, funcționând bine de la prima pornire la rece și chiar și la temperaturi de 0 grade. L-aș cumpăra din nou fără ezitare. Trebuie menționat că mașina își schimbă uleiul la fiecare 5000 de kilometri strict de la începutul achiziției sale
De când am început să folosesc acest produs, nu numai că funcționează mai bine, dar nu arde niciun strop de ulei...
... cele mai calitative uleiuri pe care le-am folosit vreodată
L-am pus în Opelul meu Astra 1800 GTC și la 3000 km a ars un litru. L-am înlocuit și acum mașina mea nu mai arde ulei. Este posibil să fi primit un lot proastă, nu mai am încredere în el.
În ceea ce privește mașinile mele personale, acestea nu au funcționat corespunzător (Yaris 2007) 5-30 (Elantra 2001 10-40). Am fost mulțumit de opțiunile mai ieftine. Deci, cred că plătiți pentru marketing și nu pentru calitate.
Un ulei foarte bun pe care îl folosesc de câțiva ani și sunt foarte mulțumit. Merită banii săi
Ulei excelent, cel mai bun dintre cele mai bune, îl folosesc de ultimii 5 ani și nu îl schimb. Tocurile făceau zgomot la pornirea la rece, iar când am pus prima dată acest ulei și de atunci, toate zgomotele s-au oprit. Nu există o funcționare mai lină și mai silențioasă a motorului. Cea mai bună alegere pentru oricine vrea un motor pe viață!
Într-un Seat Cordoba 2005, 1400 cmc, 101 CP...130.000 km. Am folosit combustibilul recomandat, ardea ca apa (1 litru la 1000 km). Toată lumea mi-a spus că are nevoie de o reparație la motor, chiar dacă era scumpă, am decis să încerc. Diferența este înfricoșătoare!!! Am parcurs aproximativ 2000 km și indicatorul de combustibil nu s-a mișcat deloc. Merită banii.
audi a4 1.6 din 2000, cu un total de 329.600 de kilometri. L-am cumpărat pentru că am citit recenzii bune și brandul este destul de puternic și a câștigat diverse premii în Europa. În general, mașina consumă mult combustibil și m-am gândit să îi ofer ceva în plus pentru a vedea dacă pot rezolva problema. Lucru care nu s-a întâmplat, dimpotrivă, până la schimbul programat, estimez că voi folosi un total de 4 litri. Până în prezent, am folosit 2 litri și încă mai am aceeași cantitate de kilometri rămași. M-am gândit să ard tot ce trebuie ars pentru a o curăța și apoi să trec la o opțiune mai economică precum Castrol GTX, care este mai bună pentru motoarele vechi și la jumătate de preț.
Nu este pentru toate motoarele. Îl arde ca pe apă, aproximativ un litru la 1000 de kilometri, în timp ce cu lichidul obișnuit ardea aproximativ un litru la 3000 de kilometri.
Cu adevărat, cel mai bun lucru pe care l-am pus în mașina mea.
Opel Corsa D 2009, am observat o diferență mare, garantez!!!
Pentru moment, funcționează bine. Motorul nu a consumat ulei până acum. Desigur, vom vedea în viitor cât de bun este în realitate. Prețul este destul de ridicat, să fiu sincer, și nu sunt sigur dacă diferența de preț se reflectă în performanță și protecție pentru motor.
Actualizare 3/12/2023: Continui să-l folosesc. Este un Nissan Primera 1600, anul 1997, cu aproximativ 290.000 de kilometri. Mașina nu consumă nicio picătură de ulei, deci este într-o stare excelentă.
Ulei excelent. A fost pus într-un Toyota Auris și pot spune că funcționează mai silențios, în special la viteze mari.
Actualizare
După 10.000 de kilometri de utilizare și pe măsură ce se apropia momentul pentru o schimbare de ulei, revin să spun că în această perioadă întreagă, mașina s-a schimbat mult în bine și desigur, voi folosi doar acest ulei specific din nou. De asemenea, pentru cei care susțin că este scump, aș spune că este preferabil să bei cu 3 cafele mai puțin pe an decât să optezi pentru ceva mai ieftin.
Ulei foarte bun, l-am pus într-un motor Twin Spark și cu siguranță funcționează mai liniștit. Cu toate acestea, încă consumă ulei, dar nu atât de mult ca înainte.
L-am pus într-un Opel Corsa C 1.3 CDTI cu 224.000 km și pot spune că motorul merge mai bine decât ultima dată când am folosit Castrol Magnatec. Când este rece, face un zgomot mic, dar când se încălzește, funcționează mult mai lin decât înainte. În plus, nu a ars deloc ulei după 4.000 km, în timp ce cu Castrol ardea aproximativ 100 ml la fiecare 1.000 km. Voi alege din nou acest produs.
Probabil va fi bun.
Cu toate acestea, într-un Mazda 2, când este frig, se pot auzi supapele până când uleiul se încălzește.
Ulei excelent, funcționare silențioasă a motorului și performanță. Punându-l, te simți încrezător. TOYOTA Auris 1.33 16V.
Am intrat într-un Daihatsu Coure după o curățare a motorului cu un produs corespunzător de la aceeași companie. Din primul moment, se poate înțelege că este de înaltă calitate. Motorul ronțăie și nu se aude nici măcar la turații mari. Pornire ușoară dimineața, supapele sunt abia auzite. Am condus 3500 de kilometri și încă nu a ars ulei... de obicei, la fiecare 10.000 de kilometri când îl schimb, arde aproximativ 500 ml. Voi reveni cu o actualizare în timpul următoarei schimbări de ulei
L-am pus într-un Hyundai H1 din 2005 cu 300.000 de kilometri. Întotdeauna am folosit uleiuri care costau 12-13 euro pentru că era pretențios. Motorul făcea mereu un zgomot la pornire, și credeam că așa este. Mai întâi am făcut o spălare cu Flush de la Liqui Moly și apoi am pus Molygen. Sincer, am fost uimit. Motorul este incredibil de liniștit și la turații mari sună complet plăcut. Sper că și consumul de ulei se va schimba, și le voi folosi pentru totdeauna.
Ulei foarte bun, mult mai bun decât concurența (vezi Castrol Magnatec). Desigur, la un preț considerabil mai mare, dar primești ceea ce plătești!
Serviciu rapid, ulei foarte bun și preț. Noiembrie 2022: De la prima utilizare în Corolla mea din 2004, motorul funcționează perfect, cu un consum mai mic! Am făcut schimbări la 10.000 și 11.000 km și uleiul vechi iese ca nou! De data aceasta îl voi păstra peste 12.000 km să văd în ce stare va fi!
L-am cumpărat pentru 38€, de aceea i-am acordat 4 stele. Este foarte scump în comparație cu alte uleiuri, dar poți simți cu adevărat diferența încă de la pornirea motorului. Mașina rulează mai lin și mai silențios, iar atunci când o forțezi, nu se mai aud zgomote metalice ca înainte. Am un Getz 1300 cu 300.000 km. Dacă nu arde uleiul după 7.000 km, îi voi acorda 5 stele. Cu alte mărci, obișnuia să ardă 1 litru la fiecare 7.000 km
Am folosit Castrol și alte uleiuri similare și le-am schimbat strict la fiecare 5000 de km. Adăugam cel puțin 1-1,5 litri între fiecare schimbare. Mașina este un Golf 3 TDI. Cu acest ulei, nu am mai fost nevoit să adaug nimic și deja am parcurs 6700 de km. Îl recomand cu căldură. Se pare că este folosit de mașini rapide... care sunt supuse unui tratament dur. Eu, totuși, sunt mulțumit!