Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Lichid de transmisie automată
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Recenzia se referă la uleiul 0W-20 Edge C5 și nu la edge-ul obișnuit.
Ulei potrivit pentru Fiat Panda Mild Hybrid 2023 cu transmisie manuală cu 6 trepte, 1000cc, 3 cilindri atmosferici. Selenia pe care o folosește dealerul este semi-sintetic și o schimbă la fiecare 30.000 km, ceea ce este inacceptabil. Ar trebui să o schimbi la fiecare 10.000 km, altfel, pur și simplu arunci bani pe fereastră.
Ia 2,85 litri cu filtru. Are un standard de la FIAT și așa scrie pe spatele ambalajului.
Consum de ulei de 0,3 litri la 7.000 km este rezonabil (totalul jojei pe care o folosim pentru a măsura uleiul corespunde cu 0,5 litri), așa că ia o seringa de 30ml pentru a completa când vezi presiune scăzută a uleiului pe tabloul de bord în timp ce conduci (se aprinde temporar și se stinge, nu păstrează o defecțiune).
Senzorul de presiune a uleiului este excesiv de sensibil și te informează mult mai devreme decât există de fapt un motiv de îngrijorare, atâta timp cât știi ce trebuie făcut.
Motorul Panda are un coeficient de presiune variabil, astfel încât pompa de ulei funcționează pe o gamă largă de presiuni în legătură cu supapa de ulei care se deschide și se închide și eliberează presiunea după cum este necesar.
Această mașină necesită schimbarea celor 3 bujii și curățarea EGR la 15.000 km.
Când EGR-ul se înfundă, de exemplu, din cauza combustibilului murdar, va arăta din nou presiune scăzută a uleiului; dacă măsori și ai ulei, vei înțelege că indică asta, așa că mergi la atelier pentru a curăța supapa EGR care s-a umplut.
Cu acest ulei specific, consumul de ulei comparativ cu Selenia obișnuită este mai mic.
Nu este Motul sau AMS Oil, dar este un ulei decent, foarte comercial și, în general, ușor de găsit la un preț mic pe litru având în vedere condițiile actuale de piață.
După 5.500 km, oasele sunt auzibile. Nu cumpărați acest ambalaj (dreptunghiular și nou)
ulei mediocru.....poate numele său îl face puțin mai bun
L-am folosit în ultimele 3 service-uri la Mazda3 și nu am avut nici o problemă.
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată