Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Filtre de ulei auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Combinația de lubrifianți de bază și sintetici garantează un lubrifiant pentru motor care oferă protecție împotriva uzurii și reduce consumul de combustibil.
Recomandat pentru intervale lungi de schimbare a uleiului de până la 40.000 km, în funcție de specificațiile producătorului. De asemenea, potrivit pentru motoarele pe gaz natural (CNG / GPL) ale autoturismelor.
Specificații:
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Uleiurile se întunecă foarte rapid, rezultând în deteriorare după 20.000 km. A cauzat o defecțiune sau o defectare a pompei de ulei frontală, care furnizează 200 de bari pentru pornirea motorului. Din cauza faptului că uleiul era negru, a fumat pompa
Opel Corsa turbo Diesel seria E, port. Am folosit acest ulei specific timp de 40.000 km, efectuând schimburi la fiecare 10.000 km. Mașina are un cuplu mai bun, mai puțin zgomot de motor și, în general, ca ulei, este cel mai bun pentru mine.....!!! Recomand și ceratec-ul Molly și veți observa sincer o accelerare diferită, o viteză maximă diferită și un comportament diferit al vehiculului dumneavoastră.
opel Corsa E diesel 1.3 cu 120 CP program etapa 1. Ulei foarte bun, am observat o scădere a economiei de combustibil, consum real în oraș de 4,8l/100km. Schimbarea treptelor la 1900 rpm unde apare un mesaj pe bord, deoarece furnizează 70 de cai putere la aceste rpm conform hărțuirii, desigur, dacă schimb treptele mai sus, consumul ajunge la 6,3 litri/100. Numerele sunt cu o conducere conservatoare pentru toți kilometrii.
Am observat și că mașina nu ridică nivelul uleiului prin schimbarea treptelor de la 1900 rpm.
Actualizare 4/2024:
Încă face ceea ce promite, nu l-am păstrat mai mult de 10.000 km din cauza prezenței filtrului de particule diesel și filtrului liber, am avut regenerări frecvente care au dus la uzură prematură a uleiului, filtrul liber a fost înlocuit cu un filtru de aer normal împreună cu curățarea pe o șosea deschisă la fiecare 300-500 km timp de jumătate de oră, de atunci nu a mai apărut niciun mesaj pe bord și nu am observat o scădere a calității uleiului pe bord.
Ulei foarte bun. Cu toate acestea, să fiu sincer, nu am observat nicio diferență în ceea ce privește comportamentul zgomotului, etc., în comparație cu gm dexos 2 în Astra h 1.6turbo. Ambele funcționează foarte bine cu acest motor specific. Schimbările se fac la fiecare 8 până la 10 mii de kilometri sau în funcție de timp și este utilizat în principal pentru călătorii.
Produs excelent, incredibil. Am făcut o revizie ieri, am folosit Liqui Moly Motor Clean și a făcut cu adevărat treaba, a curățat și funcționează. Apoi am adăugat ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 și Liqui Moly Ceratec. După aceea, mașina mea a început să facă niște zgomote ciudate, motorul suna diferit, nu știu, am făcut 40 de kilometri ieri, a funcționat perfect pe drum, mai mult cuplu, mai multă putere, simțeam că am reparat-o. Acum mașina se simte diferit, astăzi am făcut o plimbare de 100 de kilometri și mașina se comportă diferit, rulează foarte bine, răspunsul la accelerație este puțin mai lin și motorul pare să fie dornic. Mulți kilometri parcursi ca și cum aș fi instalat un motor nou, mașina a prins viață cu adevărat, nu știu cum se va comporta până la următoarea revizie, dar voi reveni cu mai multe impresii dacă se schimbă ceva. Mașina mea este un Opel Vectra C sedan 1.6 Z16XEP 105cp 2007 benzină/gaz.
Poate cel mai bun ulei pe care îl putem cumpăra. Unele uleiuri sunt bune, iar altele... foarte bune. Cineva trebuie să fie primul ⭐
Schimbă frecvența și intensitatea (în bine) și sunetul motorului atâta timp cât funcționează corect, desigur. Renault Megane 1.6 16V - 2004
Cel mai bun ulei pe care l-am cumpărat vreodată, motorul a devenit complet silențios. Desigur, îl voi cumpăra din nou. Opel Insignia 1.6 turbo
L-am montat într-un Opel Corsa Ecoflex 1.3D acum aproximativ un an (100.000 km). Este timpul să le schimb și voi pune aceleași cu ochii închiși. Mult mai puține zgomote și nu a ars nicio picătură.
Ulei excelent, se poate observa imediat diferența, zgomotul de bătăi al lanțului Opel Zafira Tourer s-a oprit imediat
Venind de la același ulei al companiei, pot spune că sunt uimit de Molygen 10W40! A fost instalat într-un Opel Corsa C 1.3CDTI cu 232.000 km. Înainte, am folosit Castrol 10W40 și ardea aproximativ 100 ml la fiecare 1000 km, dar cu Molygen 10W40, în cei 8000 km pe care i-am parcurs înainte de a-l schimba, a ars aproximativ 300-350 ml. Până acum, după ce am parcurs 5000 km cu Top Tec 5W30, motorul nu a ars nicio picătură, pare să funcționeze mai lin și cu mai puțin zgomot chiar și în timpul pornirilor la rece dimineața (cum era de așteptat, deoarece este un ulei mai subțire). Schimb uleiul la fiecare 8-10.000 km (deși Top Tec 4600 pare să reziste mai mult) întotdeauna cu un filtru de ulei, și cu siguranță nu voi mai folosi alt ulei niciodată!
Am folosit acest ulei specific pentru prima dată într-un Opel Vectra B 1.6 16v, în combinație cu aditivul de ulei de la aceeași companie (MοS2) și un filtru de ulei Mann. Cu mașina având 265.000 km, este prima dată când aud atât de puțin zgomot de la motor. Până acum, am folosit GM (fără nicio problemă) și Castrol. Voi reveni cu impresii la următoarea schimbare.
Ulei minunat! Îl folosesc pe Opel Astra J 1.7 diesel și am observat o diferență semnificativă în zgomotul motorului, în special când este rece. În general, motorul a devenit mai neted și mai liniștit!
Ulei de top și la un preț foarte bun. Pentru înlocuirea uleiului de fabrică al Opel GM. Pentru un motor diesel de 1.7 a13dtr.
Excelentă alegere pentru vâscozitatea 5-30, acoperind multe modele de pe piață.
Prețul său a scăzut, de asemenea, semnificativ.
Achiziție verificată
Cel mai bun în ulei
Doar Liqui Moly!!!
Achiziție verificată
Funcționare silențioasă și lină a motorului pentru o manevrabilitate mai bună
Achiziție verificată
Uleiul este foarte bun
Achiziție verificată
Unul dintre cele mai bune uleiuri de motor, zgomotul motorului s-a schimbat
Într-un Opel Corsa C diesel după 5.500 km și este impecabil, nu există niciun minus
Achiziție verificată
Ulei foarte bun! Motorul funcționează mult mai lin și mai liniștit!
Sunetul motorului s-a schimbat și zgomotul a scăzut.
Opel Astra H 1.3 z13dth
Nu poate fi comparat cu uleiurile Opel. Mai scump, dar mult mult mai bun
L-am pus într-un motor Opel A16LET. Impecabil până în ziua de azi
Achiziție verificată
Excelent lubrifiant și acum accesibil ca preț!! După 5 ani de utilizare în mai multe motoare Opel, continuu să mă bucur de caracteristicile sale!! Cred că este o alegere de top în ceea ce privește vascozitatea 5w30, și în opinia mea, utilizarea lui în motoarele Opel este singura cale de urmat!!
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată