70Mai Dash Cam A810 Set Camera DVR Auto pentru Parbriz & Camera de Marsarier
Camera DVR auto

70Mai Dash Cam A810 Set Camera DVR Auto pentru Parbriz & Camera de MarsarierCodul: 48204208

Camera DVR auto Dash Cam A810 de la 70Mai. Se montează pe parbriz pentru o fixare mai stabilă împotriva vibrațiilor mașinii. Setul include o cameră pentru vedere din spate pentru înregistrarea...

Vezi descrierea completă

Camera DVR auto Dash Cam A810 de la 70Mai. Se montează pe parbriz pentru o fixare mai stabilă împotriva vibrațiilor mașinii. Setul include o cameră pentru vedere din spate pentru înregistrarea mișcărilor din spatele mașinii. De asemenea, este alimentată printr-un cablu de la priza de brichetă a mașinii.

Utilizatorii care au achiziționat-o o disting în...

Vezi descrierea completă
1.321,04Lei
Livraremie, 18 sep - mar, 24 sep
Gratuităcostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

de la 1.321,04 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Dash Cam A810 Set Camera DVR Auto pentru Parbriz & Camera de Marsarier A810+RC12

    Informații despre magazin
    844,34 Lei

  2. 1.321,56 Lei

  3. 1.321,04 Lei

  4. 1.731,44 Lei

Descriere

Camera DVR auto Dash Cam A810 de la 70Mai. Se montează pe parbriz pentru o fixare mai stabilă împotriva vibrațiilor mașinii. Setul include o cameră pentru vedere din spate pentru înregistrarea mișcărilor din spatele mașinii. De asemenea, este alimentată printr-un cablu de la priza de brichetă a mașinii.

Utilizatorii care au achiziționat-o o disting în principal pentru că înregistrează video de bună calitate.

Producător

70Mai

Specificații

Cod produs
A810+RC12
Montaj
pe parbriz
Ecran
Nu
Dimensiunea ecranului
-
Tip de montare
-
Funcționalități
-
Rezoluție video
-
cu înregistrare video digitală pentru mașini
Da

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

  1. 5 stele
    0
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 1
  5. 1 stea
    0
Adaugă un review

Imagini de la clienți

Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți

Recenzii de către membrii noștri

  • PanagiotisDr.
    2
    18 din 19 membri au considerat această recenzie utilă

    Să încep cu cel mai important motiv pentru care cineva ar alege această cameră, calitatea imaginii. Fără exagerare, are o imagine excelentă, clară, distinctă, cu culori precise, iar HDR-ul este într-adevăr un HDR real și nu un efect fals pe care multe alte camere pretind că-l au. Poți distinge cu ușurință plăcuțele de înmatriculare și detalii la o distanță la care cu alte camere doar poți visa. Dacă ar trebui să descriu imaginea în câteva cuvinte, aș spune că depășește cu ușurință multe modele GoPro, în special cele mai vechi! Chiar și noaptea într-o zonă rurală fără altă iluminare în afară de luminile mașinii, zgomotul este minim și vizibilitatea la o distanță relativă este suficientă, în timp ce de exemplu, la ieșirile din tunel, HDR-ul face o treabă excelentă și chiar înainte de a ieși din tunel, poți vedea încă unele detalii vagi în afara tunelului unde soarele strălucește, în timp ce toate celelalte camere pe care le-am văzut și testat pur și simplu "ard" cadru afișând un sclipici strălucitor. Munca pe care au făcut-o cu algoritmul 70Mai pentru rezoluția video este cu adevărat excepțională, nu mă așteptam la asta de la o cameră auto! Imaginea are un unghi foarte larg, acoperind întreaga parbriz și stâlpii confortabil, în timp ce unghiul poate fi ușor schimbat deoarece lentila se mișcă corespunzător. WiFi-ul camerei este destul de rapid (cel puțin comparativ cu alte camere auto WiFi pe care le-am testat) și transferă un fișier "SOS" de aproximativ 120MB pe telefonul mobil în aproximativ un minut. De asemenea, în accesorii, există kituri simple de cablare (pentru a opera modul de parcare) și kituri de cablare cu adaptor 4G (pentru a introduce o cartelă SIM și a vizualiza camera în mașină în timp real pe telefonul mobil, precum și ștampila GPS) și un filtru polarizat pentru a preveni reflexiile pe sticlă de la soare și a îmbunătăți semnificativ claritatea camerei. Ceea ce am apreciat cel mai mult și mi-a lăsat cu adevărat fără cuvinte este că noaptea, plăcuțele de înmatriculare sunt vizibile clar chiar și pe vehiculele în mișcare! Nu am nicio idee cum au reușit să facă asta; nu am văzut niciodată vreo altă cameră să realizeze acest lucru. Bănuiesc că datorită HDR-ului, camera face două fotografii cu timpi de expunere diferiți, unul normal și unul foarte rapid și întunecat, pentru a captura detalii, și apoi combină aceste două fotografii în una singură (aceasta este și principiul de funcționare al HDR-ului real). Și aici se termină partea pozitivă! Construcția este făcută din plastic negru mat, care datorită formei și materialului este expus permanent la soare în spatele parbrizului fără posibilitatea de a reduce temperatura. Alte camere, de exemplu, folosesc metal în corpul camerei (multe modele Nextbase fac acest lucru, de exemplu) sau corpul este poziționat puțin mai în spate în raport cu lentila pentru a "se ascunde" de cerul mașinii și să fie expusă doar lentila aproape de sticlă și sub soare, dar nu aceasta! Această cameră pare a fi un mic încălzitor dacă o atingi, într-o lună de vară cu mașina parcată și camera oprită, am măsurat-o cu un termometru cu infraroșu și a ajuns la 63 de grade Celsius! Ai putea spune, este atât de rău? Da! pentru că chinezii pricepuți au pus o baterie litiu obișnuită în interior în loc de un condensator, rezultând: 1. bateria fiind un pericol de incendiu din cauza temperaturii 2. previziunea pentru viața bateriei (și a camerei) să fie extrem de limitată.
    Deci această cameră este de fapt destinată țărilor mai nordice, care au mai puțină căldură și temperatură, și nu țărilor mediteraneene, cu excepția cazului în care acoperiți mașina cu un capac de fiecare dată, astfel încât să uitați automat de modul de parcare pentru că pur și simplu camera nu va vedea ce se întâmplă în jurul mașinii.

    Ecranul nu este tactil, dar camera are de fapt butoane fizice, ceea ce este bun (în opinia mea), practic orice lucru din interiorul mașinii care nu este tactil și are butoane pentru a-l opera este bun pentru că nu te distrează de la condus și poți apăsa cu atingere (nu spun eu, toate comisiile și organizațiile pentru siguranța rutieră spun asta, dar producătorii de mașini o ignoră), dar problema aici cu butoanele este că dacă ecranul este oprit, pentru a salva un videoclip, nu este suficient să apăsați butonul "SOS" o dată, ci trebuie să apăsați mai întâi orice buton pentru a porni ecranul, așteptați un secund pentru ca meniul să apară lângă fiecare buton, și APOI apăsați butonul "SOS".
    Cea mai simplă funcție a camerelor auto, chinezii au reușit să o transforme într-o știință...

    Camera din spate este pur și simplu tragic de proastă.
    Culorile sunt șterse, contrastul este inexistent, rezoluția (deși este 1080p) pare interpolată la 720p, în timp ce zgomotul este prezent peste tot și întotdeauna, plăcuțele de înmatriculare pot fi distinse doar la distanțe foarte scurte, iar noaptea videoclipurile sunt pur și simplu decorative.
    Imaginea îți amintește de un telefon mobil din 2008.

    Pe de altă parte, în ciuda calității extrem de bune a imaginii, specificațiile tehnice ale videoclipului sunt de asemenea tragic de proaste.
    În 70mai, ei pretind că super camera lor înregistrează la o incredibilă și uimitoare rată de 25 de cadre pe secundă!
    Într-adevăr, fișierele video generate sunt H.265 la 31000kbps și 25fps.
    OK, alte camere 4K înregistrează la 30 și 60fps, dar cu o astfel de calitate a imaginii, undeva trebuie să lipsească.
    Doar că camera de fapt nu înregistrează nici măcar la 25fps, ci undeva în jur de 21-22fps!
    Prin deschiderea videoclipului original și trecerea cadru cu cadru, există unele cadre care sunt duplicate și repetate, camera le plasează împreună pentru a ajunge la numărul de 25 de cadre pe secundă și a salva videoclipul.
    Oricine poate vedea asta căutând recenzii video ale camerei pe YouTube că mișcarea videoclipului, în special până la capătul din dreapta și până la capătul din stânga, nu este deloc lină ci "săritoare".
    Asta se întâmplă pentru că videoclipul real este de 21-22 cadre, iar camera inserează cadre duplicate astfel încât departamentul de marketing al 70Mai să poată pretinde că videoclipul lor este de 25fps!
    Și desigur, aproape nicio recenzie nu menționează asta din motive evidente!

    Căutând o soluție la problema de mai sus, am dezactivat HDR-ul, am schimbat compresia video de la "Calitate înaltă" la normal, am încercat diverse alte lucruri dar fără rezultat.
    Ceea ce a avut un efect a fost schimbarea ratei de reîmprospătare de la 60Hz (NTSC) la 50Hz (PAL) și în cele din urmă camera a înregistrat la 25fps.
    Nu pot înțelege de ce 50Hz nu este setarea implicită deoarece camera nu funcționează corect!
    Informația inutilă pe care am descoperit-o a fost că dacă deconectez camera din spate, miraculos camera a înregistrat la 30fps!
    Evident, camera din spate este la 25fps și pentru ca camera din față să țină pasul cu cartoful care o însoțește în cutie, înregistrează și ea la 25fps!
    Asta înseamnă să îngropi un produs de către producător!

    O să-mi spui, OK, nimeni nu intenționează să facă un film cu o cameră auto și tot ce îi interesează este calitatea imaginii și detaliile clare la distanțe mari. Sunt de acord! Și aici se află cea mai mare problemă a acestei camere în special și motivul pentru evaluarea mea: Videoclipurile "SOS" pe care camera le va salva automat în caz de accident. Toate camerele auto, atunci când apăsăm butonul "SOS", salvează ultimele 10-15 secunde și următoarele 30-60 de secunde. La fel se întâmplă și atunci când detectează o coliziune de unul singur. Această cameră salvează ultimele... două (2) secunde și următoarele 30! Ceea ce înseamnă că fie că apăsăm butonul noi înșine sau este activat automat din cauza unei coliziuni, nu vom avea în videoclip ceea ce s-a întâmplat înainte de coliziune, o încălcare a STOP-ului, un comportament care a dus la un accident, etc. Ar trebui să fim capabili (în viață, în picioare și cu acces la camera) să căutăm în memoria videoclipurile normale ale camerei și să copiem videoclipul crucial înainte ca acesta să fie șters automat de cameră. Desigur, chiar și în simpla copiere a videoclipului "SOS", 70mai a reușit să pună obstacole acolo! Videoclipurile "simple" normale pot fi de 1, 2 sau 3 minute, dar atunci când apăsăm butonul "SOS", videoclipul normal, indiferent de punctul la care a ajuns, este întrerupt, iar videoclipul "SOS" de 30 de secunde începe de acolo. Deci, pentru a păstra/stoca videoclipul crucial și ceea ce l-a precedat, trebuie să găsim videoclipul pentru care am apăsat butonul în folderul "SOS" și apoi în folderul "normal" (care conține zeci sau chiar sute de videoclipuri) videoclipul înregistrat înainte să apăsăm butonul! Cu tot acest proces, se înțelege că videoclipul unei coliziuni va fi "tăiat" în două fișiere diferite, ceea ce l-a precedat și ceea ce a fost salvat, și va trebui să le unim într-un singur fișier dacă vrem să le folosim. Și desigur, tot acest proces este valabil doar pentru camera frontală, pentru cea din spate, trebuie să facem toate acestea de la început! Nu am văzut niciodată o astfel de mare problemă la o cameră auto! Realmente dă impresia că la 70mai, fie nu au condus niciodată, fie este prima cameră pentru mașină pe care oricine a făcut-o vreodată! Dacă nu aș fi reușit să trec cablurile în interiorul mașinii și dacă calitatea imaginii, în special claritatea plăcuțelor de înmatriculare, nu ar fi fost cu adevărat atât de bună, aș fi ambalat-o și aș fi trimis-o înapoi pentru a primi restituirea banilor. Calitatea imaginii este singurul motiv pentru cele două stele, dacă nu ar fi avut asta, nici măcar nu ar merita minimul. Pe scurt, în scopuri de divertisment, poate fi cea mai bună cameră din categoria sa de preț! Dar din motive de siguranță, este un eșec!

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?