Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme,
raportează aici.
Ulei excelent, îl folosesc de 3 ani în Toyota Avensis-ul meu. Motorul funcționează foarte lin și aproape în tăcere, având 290.000 de mile. Îl recomand cu căldură
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
4 din 7 membri au considerat această recenzie utilă
Combina multe lucruri precum uleiul și îl prefer.
Conduc acest automobil de 7 ani acum și în ultimii 2, în care am folosit Castrol, motorul s-a schimbat în ceea ce privește senzația și sunetul.
Acum aduc acest ulei specific mecanicului meu pentru schimb și apoi îl completez cu același ulei când este nevoie.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
4
2 din 5 membri au considerat această recenzie utilă
Ulei foarte bun. L-am pus în Astra mea G la 220.000 de kilometri. Mai puțin zgomot în comparație cu alte uleiuri și motorul sună mai armonios încă de la primele kilometri și în oraș și în călătorii. A schimbat mașina!
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
1 din 3 membri au considerat această recenzie utilă
L-am cumpărat după ce am citit recenziile bune despre funcționarea lină a motorului și încetarea arderea uleiului. Într-adevăr, motorul s-a liniștit și funcționează mult mai ușor. Cu toate acestea, Renault Clio-ul meu acum arde mai mult ulei decât un altul care era inferior Castrol-ului.
Tradus din Greacă ·
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Aș putea să-l cumpăr din nou
Ai găsit util acest review?
2
4 din 13 membri au considerat această recenzie utilă
Într-un Ford Fiesta '03 cu 210.000 km, după 5.000 km începe să ardă mult ulei, iar până la schimbarea la 8.000 km a ars peste un litru, în timp ce un alt ulei de la o marcă cunoscută arde în jur de 300-400 grame de ulei până la schimbare
Tradus din Greacă ·
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Aș putea să-l cumpăr din nou
Ai găsit util acest review?
5
6 din 8 membri au considerat această recenzie utilă
Uleiul este uimitor.
Face ceea ce promite.
Am verificat capacul de umplere a uleiului care avea mâzgă pe partea de sus și cu acest ulei totul a dispărut.
Desigur, l-am schimbat din nou și din nou.
Și acum motorul este neted ca untul.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
4
3 din 3 membri au considerat această recenzie utilă
Am cumpărat acest ulei specific pentru curățarea motorului și data viitoare voi lua unul magnetic pentru o performanță mai bună a motorului. Motorul meu are 20 de ani și are nevoie de un ulei bun și de atenție la kilometraj pentru schimb, care s-a făcut la 9000 km și a ars aproximativ 400 ml de ulei. Motorul funcționează fără probleme cu acest ulei specific, este de foarte bună calitate și recomandat.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
2
8 din 22 membri au considerat această recenzie utilă
L-am pus într-un smart 450 600 și a consumat 400 de grame în 500 de kilometri. În timp ce cel anterior pe care l-am folosit nu a consumat nici măcar o picătură (fanfaro 10/40)
Tradus din Greacă ·
Schimb regulat de ulei
Finețea funcționării motorului
Nu l-aș mai cumpăra din nou
Ai găsit util acest review?
5
10 din 15 membri au considerat această recenzie utilă
Într-un seicento sporting cu 220.000 km. Îmi schimb uleiul o dată pe an împreună cu filtrul, indiferent câte km fac. De obicei, la fiecare 8.000 până la 11.000 km, îi schimb eu când observ. Ard 100-200 ml, ceea ce este neglijabil, iar uleiul iese blond în timpul schimbărilor. Foarte bun și economic.
O precizare. Mașina este condusă în mediul rural, fără trafic, fără luminile aprinse și fără presiune.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimburi neregulate de ulei
Ai găsit util acest review?
4
11 din 21 membri au considerat această recenzie utilă
Am ales aceste uleiuri pe baza informațiilor pe care le-am citit. Trebuie să spun că am parcurs 7000 km și am observat următoarele.
La 0 km, mașina și-a schimbat zgomotul de funcționare în bine.
La 5000 km, mașina a rămas cu un zgomot schimbat.
În cei 2000 km rămași, aș putea spune că zgomotul motorului a atins aproximativ nivelul uleiului anterior pe care îl foloseam.
În partea pozitivă, pot spune că problema motorului a fost rezolvată. Adică, atunci când eliberez accelerația, mașina alunecă și nu frânează ca înainte (o diferență enormă).
Motorul este reparat și cu uleiurile anterioare pe care le-am avut, le ardea, dar cu acestea, nici măcar o picătură, aș spune.
Mașina parcurge mulți kilometri de la Atena la Katerini cu 150 și 160 km. Cu toate acestea, acest ulei a oprit arderea.
Tipul de mașină: Seat 2001, motor AZD, benzină și conversie GPL.
29-09-2022
L-am folosit pentru peste 50000 km. Și totul este perfect, la fel ca prima dată când le-am încercat.
23-12-2022
Am observat că dacă nu schimb filtrul de ulei la o schimbare, care conține aproape 500 ml, atunci mașina le arde până la 5000 km. Dacă îl schimb, nimic nu se arde. Este natural, desigur, deoarece uleiurile din interior ajung la 13000 până la 14000 km.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
8 din 10 membri au considerat această recenzie utilă
Am folosit acest produs pe BMW E46 1900 timp de cinci ani și cred că este cel mai bun pentru acest automobil specific..... uleiul este foarte bun..... nici măcar nu poți auzi motorul. Totul este bun.... îl schimb la fiecare 5000 km și sunt mulțumit de Castrol
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
15 din 16 membri au considerat această recenzie utilă
Astăzi le-am îndepărtat de pe Opel Corsa 1.2s din 1986 după ce am condus 9500km. Conduc într-un ritm calm pe drumuri rurale plate, de obicei încărcat. Mașina are deja 450.000km. Ceea ce m-a impresionat la aceste uleiuri este că nu s-au ars deloc! Lipsesc aproximativ 2 milimetri pe indicator, ceea ce înseamnă 70ml. Cu orice ulei anterior pe care l-am folosit, ardeam aproximativ 350ml. Motorul funcționa lin și liniștit, atât iarna, cât și vara, și nu prezenta nicio "uzură" semnificativă chiar și la sfârșitul vieții sale (înainte să le schimb). Le recomand cu căldură pentru motoarele folosite care utilizează această fluiditate.
Le-am folosit și în a doua mașină, un Toyota Yaris D4D diesel din 2007, cu 223.000km, și până acum au avut rezultate mult mai bune în ceea ce privește arderea în comparație cu Magnatec verde (diesel). Deoarece acest motor "consumă" mai puțin ulei. Cu Ultraclean, nu a consumat încă nimic. Dar nu am atins kilometrii necesari pentru o schimbare de ulei și pentru a trage o concluzie sigură. Îmi rezerv judecata pentru viitor.
Actualizare pentru Yaris. S-a comportat bine și în cazul motorului diesel. Am făcut 2 schimbări de ulei din cauza atingerii limitei anuale cu kilometraj redus (aproximativ 5000km). Este un model fără DPF. Nu este potrivit pentru modelele cu DPF.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimburi de ulei nu prea regulate
Ai găsit util acest review?
5
20 din 21 membri au considerat această recenzie utilă
-Folosesc acest produs de ani de zile și funcționează perfect în mașina mea (Mitsubishi Colt 1999). Când l-am folosit pentru prima dată, a schimbat sunetul motorului, a oprit arderea uleiului ca înainte și am observat o consumație mai bună a combustibilului.
-Pe scurt, este un ulei bun (semi-sintetic) la un preț perfect (15,50 euro).
***Pentru mașinile cu un kilometraj mare precum a mea (300.000+), este bine să schimbați uleiul mai des. Personal, îl schimb la fiecare 5.500-6.000 km, nu la fiecare 10.000-12.000 km cum scriu mulți oameni. Astfel, vă protejați motorul, îl mențineți curat și pentru 15-20 euro în plus pe an, nu este o problemă mare. Veți avea liniște sufletească și, desigur, schimbați filtrul de ulei de fiecare dată. Mulțumesc
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
19 din 41 membri au considerat această recenzie utilă
Probabil nu este potrivit pentru mașina mea Opel Corsa B. L-am cumpărat datorită recenziilor pe care le-am citit. Ridică temperatura cu 2 până la 3 grade la fiecare oprire, chiar și atunci când traficul începe, durează ceva timp să se răcească. În general, motorul funcționează la temperaturi ridicate, astfel că nu se lubrifiază. Am folosit anterior Selenia Gold și diferența este ca între zi și noapte, pentru doar 4 euro în plus. I-am verificat după 30 km și erau ca apa.
Tradus din Greacă ·
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Nu l-aș mai cumpăra din nou
Ai găsit util acest review?
5
4 din 8 membri au considerat această recenzie utilă
Este bine. Ulei garantat de la grupul VAG. Preț bun. Îl cumpăr pentru a completa uleiul în mașina mea și nu vreau să plătesc 10 euro la stațiile de benzină pentru produse de calitate îndoielnică.
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
8 din 9 membri au considerat această recenzie utilă
(Opinie de la a treia schimbare consecutivă)
Funcționarea motorului în Toyota Yaris este extrem de lină și liniștită.
Pentru o schimbare la fiecare 7/8 mii de km, merită fiecare ban cheltuit
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
13 din 14 membri au considerat această recenzie utilă
În Opel Corsa C din 2004, am făcut greșeala de a folosi uleiul GM. Când am folosit acesta în mod particular, am observat o diferență incredibilă în sunetul și performanța motorului, iar prețul a fost foarte accesibil!
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
15 din 16 membri au considerat această recenzie utilă
A fost o schimbare în vw polo 9n. Prima lucrare pe care am observat-o imediat în timpul încălzirii motorului a fost cât de mult mai liniștit sună acum. Cu uleiul anterior pe care îl aveam, până când motorul se încălzea și RPM-urile scădeau, suna ca un diesel (fără a fi condus multe kilometri sau pentru o perioadă lungă de timp). Doar asta este suficient pentru mine, deoarece cea mai mare uzură a motorului apare în timpul încălzirii. Voi reveni la schimbare să văd cât de negru se va întoarce și dacă motorul s-a blocat, dar oricum, motorul nu arde nici o picătură. Prețul este excelent, consider că este o stradă cu sens unic pentru orice motor euro 3,4. Le-aș pune din nou
Tradus din Greacă ·
Ai găsit util acest review?
2
25 din 45 membri au considerat această recenzie utilă
L-am cumpărat datorită recenziilor foarte bune. Într-adevăr, sunetul este foarte plăcut, într-adevăr, economie relativă la benzină, într-adevăr, avea o bună accelerație și o revoluție relativ bună pentru 10w40, într-adevăr, consumul de lubrifiant foarte scăzut. Am pus uleiul în iulie 2020 și l-am schimbat acum în noiembrie din cauza următorului eveniment (aveam 8000 km). Acum că s-a răcit și dimineața l-am pus în treaptă, uneori funcționa ca un motor în trei cilindri. Motorul bătea și funcționa ca și cum nu ar fi fost sincronizat timp de 2-3 minute până când se încălzea. Probabil este destul de gros și nu curge atât de ușor în motorul meu la temperaturi scăzute. L-am schimbat și am pus un altul testat pe care îl foloseam în trecut. Nu a mai făcut asta. După acestea, nu-l voi mai folosi. Peugeot 307 1.4 16v, model din 2007.
Tradus din Greacă ·
Ai găsit util acest review?
5
3 din 4 membri au considerat această recenzie utilă
Perfect. Nu mai cumpărați uleiuri mai scumpe vândute la benzinării pentru 10 euro. Acest ulei este atât mai bun, cât și mai ieftin. Grupul VAG îl recomandă
Tradus din Greacă ·
Ai găsit util acest review?
5
6 din 8 membri au considerat această recenzie utilă
GOLF MK5 2005 1.4 FSI.....261,200kml.... Cumpărat nou de soția mea...de ani de zile...au spus că se va îmbunătăți....dar tot ardea uleiul!!! Am luat treaba în propriile mâini în 2012....am încercat 5w30, 5w40, 10w40...uleiuri scumpe...shell...bp...un ulei de la service longlife...am încercat mai multe...până când am găsit acesta....Băieți....3,270kml...și nu a ars nicio picătură!!!!! Obișnuia să consume cel puțin 200-300ml la fiecare 2,000kml aproximativ...sunt uimit...nu am crezut niciodată că va înceta să ardă uleiul!!!
De top!!!!
Actualizare: Prima schimbare de ulei...261,200...cu castrol, așa cum am menționat mai sus....a doua schimbare la 268,723.....unul dintre cele mai proaste motoare din istoria auto (Fsi)...a ars doar aproximativ 300-400ml în prima schimbare cu castrol!!!!...Nu voi descrie mai mult!!!
Tradus din Greacă ·
Aș cumpăra din nou
Finețea funcționării motorului
Schimb regulat de ulei
Ai găsit util acest review?
5
7 din 8 membri au considerat această recenzie utilă