Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
The Cold Start Problem, Cum să începeți și să extindeți efectele rețelei Codul: 45288860
- Autor: Andrew Chen
- Editor: Penguin
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2023
- Αριθμός σελίδων: 400
- Κωδικός ISBN-13: 9781847942791
- Διαστάσεις: 12×9x19.8
Produse similare
- Cele mai apreciate
Cărți științifice
Ο Μύθος Του Φυσιολογικού, Traumă, boală și vindecare într-o cultură toxică
Ad de la SilverProductsAdăugat- Cele mai apreciate
- Cele mai apreciate
Cărți științifice
Πολυκώδικας – 40 Νομοθετήματα (Μάρτιος 2024 - 16η Έκδοση)
Ad de la VivliodiktyoAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 74,29 Lei
- 69,08 Lei
- 74,49 Lei
Descriere
De ce unii produse devin populare? Și ce putem învăța de la ele?
Cea mai dificilă parte a lansării unui produs este să începi. Atunci când ai doar o idee și câțiva clienți, creșterea poate părea imposibilă. Aceasta este problema pornirii la rece.
Acum, unul dintre cei mai respectați investitori din Silicon Valley dezvăluie cum orice produs poate depăși problema pornirii la rece - prin exploatarea puterii ascunse a efectelor de rețea. Bazându-se pe interviuri cu fondatorii Uber, LinkedIn, Airbnb și Zoom, Andrew Chen dezvăluie cum orice start-up poate lansa, crește și prospera.
Specificații
- Tip
- Internet & Social Media
- Limba
- Engleză
- Subtitlu
- Cum să începeți și să extindeți efectele rețelei
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 400
- Data de lansare
- 04/2023
- Data de publicare
- 2023
- Dimensiuni
- 12.9x19.8 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.