Cumpărat pe 2/10. Experiența inițială a fost foarte bună. Android rapid și curat, fotografii satisfăcătoare, deși ecranul este LCD, are o luminozitate bună chiar și în lumina soarelui. Desigur, nu este OLED sau AMOLED, dar va fi o problemă doar în lumina directă a soarelui. Sunetul este foarte bun. În general, am fost mulțumit până în ziua a 4-a-5-a când am avut nevoie să folosesc hotspotul, care este esențial pentru mine. Din păcate, nu funcționează. Nici cu actualizări, nici cu resetare la setările din fabrică. Au fost testați alți furnizori și carduri SIM, dar fără soluție. Dispozitivele se conectează fie fără internet, fie deloc. Din păcate, mai târziu am descoperit că problema hotspotului este o problemă mare în multe modele Motorola. Accesați forumul de suport Lenovo (care a achiziționat Motorola) și veți înțelege. Motorola g73, g72, g82, g84 edge 30, edge 30 fusion, edge 30 ultra, etc. au o problemă.
Lucrul amuzant este că singura soluție sugerată de suportul tehnic online al Motorola, după ce am încercat toate setările și modificările, este o resetare la setările din fabrică, care nu este o soluție deoarece uneori funcționează (în unele modele) și alteori nu. Nu a funcționat pentru mine. Aștept un răspuns de la serviciul oficial Motorola.
Pentru mine, este un mare nu, deoarece în ceea ce privește suportul software, poate fi mai rău decât Xiaomi.
Actualizare 26/10/2023:
Telefonul are în cele din urmă o problemă cu placa de bază, așa cum a declarat serviciul autorizat al Procordia. Nu există înlocuire disponibilă și ar trebui să aștept 15 zile. Am solicitat un raport tehnic pentru Defect la Sosire deoarece telefonul a mers la service în a 5-a zi de utilizare, cu scopul de înlocuire a dispozitivului, dar atât magazinul de achiziționare, cât și serviciul nu pot ajunge la un acord, fiecare dând vina pe celălalt. Am solicitat să vorbesc cu persoana responsabilă de la serviciu și să clarific când un dispozitiv este considerat Defect la Sosire, poate nu am înțeles bine... Nicio comunicare...
Magazinul spune că furnizorul nu poate accepta raportul așa cum este scris ca Defect la Sosire, iar serviciul spune că furnizorul ar trebui să accepte acest raport și nu îl poate schimba!!! Jucăm literalmente cu cuvintele!!!
Concluzie? Am returnat din nou dispozitivul, forțat să aștept înlocuirea plăcii de bază și sper să am telefonul într-un timp rezonabil.
Pentru mine, este un zero pentru acest magazin de achiziționare în particular, precum și pentru serviciul autorizat de asistență post-vânzare. Niciodată mai mult, lipsă clară de profesionalism.
Actualizare 17/11/2023: Am vorbit cu serviciul deoarece am observat că starea dispozitivului meu încă arăta că așteaptă înlocuirea de la furnizor. Spre surprinderea mea, mi-au spus că repararea a fost întârziată deoarece furnizorul lor a adus înlocuirea greșită (placa de bază!!) și că ar trebui să mai aștept puțin.
Mi-au informat în scris pentru prima dată, scuzându-se pentru întârzierea de 10 zile (care în realitate a fost de 20), și că până la sfârșitul săptămânii viitoare (24 noiembrie) vor primi înlocuirea.
Actualizare 23/11/2023: M-au sunat să mă informeze că dispozitivul este gata... Inițial nu puteam să cred! În cele din urmă, l-am primit și totul pare în regulă.
Concluzie generală pentru mine: Nu voi mai alege această companie, bazându-mă exclusiv pe problema asistenței post-vânzare, care este mult sub medie. Și pentru că am lucrat în domeniu în trecut, aspectele negative se îndreaptă clar către conducerea Procordia și nu către angajații tehnici.