Η ναυτιλία κύκλους κάνει
Cărți științifice

Η ναυτιλία κύκλους κάνει Codul: 395798

Transportul maritim face cercuri. De la înalt la scăzut. De la era vacilor grase la era celor slabe. De la optimism la pesimism.

Și de la petrecerea de toată noaptea la durerile de cap de dimineață....

Vezi descrierea completă

Transportul maritim face cercuri. De la înalt la scăzut. De la era vacilor grase la era celor slabe. De la optimism la pesimism.

Și de la petrecerea de toată noaptea la durerile de cap de dimineață. Face cercuri neregulate. În cadrul cercului mare, pe măsură ce se desfășoară în timp, se infiltrează alte cercuri mai mici - de asemenea, neregulate.

Transportul...

Vezi descrierea completă
64,91Lei
Livrarelun, 05 aug - mie, 07 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

de la 64,04 Lei

Descriere

Transportul maritim face cercuri. De la înalt la scăzut. De la era vacilor grase la era celor slabe. De la optimism la pesimism.

Și de la petrecerea de toată noaptea la durerile de cap de dimineață. Face cercuri neregulate. În cadrul cercului mare, pe măsură ce se desfășoară în timp, se infiltrează alte cercuri mai mici - de asemenea, neregulate.

Transportul comercial servește comerțul internațional. Prin urmare, soarta sa este strâns legată de fluctuațiile, oscilațiile și schimbările pe care le prezintă.

Toți factorii - economici, geopolitici, reglementari, legali, fizici, etc. - care afectează comerțul internațional afectează simultan transportul comercial. Aceștia determină partea de cerere pentru navele care transportă marfă.

Dincolo de acești factori "externi", transportul comercial este puternic influențat de parametrii "interni". Aceștia au de-a face cu acțiunile proprietarilor/operatorilor de nave, oamenii care dețin navele în scopul efectuării lucrărilor de transport maritim.

Acești oameni, în efortul lor de a exploata sau de a face față situației prevalente în cel mai bun mod posibil, fac achiziții de nave și comenzi pentru construcții noi în șantiere navale sau scot din uz nave mai vechi și economic ineficiente. În acest fel, intervin dinamic în oferta de nave disponibile și potrivite pentru transport. Echilibrul dinamic, sau mai degrabă dezechilibrul, al polarității cerere-ofertă determină mișcarea transportului în ciclul pe care îl face.

Sectorul navelor de marfă din transportul comercial a experimentat un ciclu intens în prima decadă a secolului al XXI-lea. Intens, în sensul că distanța dintre punctul maxim și cel minim a fost foarte mare. Atât de mare încât mulți l-au numit un "super-ciclu". Această caracterizare este justificată și de viteza trecerii de la creștere la descreștere, care a fost fără precedent, deoarece intervalul de timp dintre vârf și "fund" s-a dovedit a fi remarcabil de scurt.

Cartea pe care o țineți în mână se concentrează pe acest super-ciclu recent al transportului maritim prin nave de marfă prin care a trecut industria transportului maritim (și posibil încă trece în momentul în care sunt scrise aceste rânduri). Acest super-ciclu prezintă toate caracteristicile ciclurilor de transport de-a lungul timpului, dar cu o intensitate și energie mai mari, ceea ce îl face ideal pentru studiu.

Se referă la proprietățile acestui ciclu, factorii săi cauzali, efectele secundare și rolul factorului uman. Factorul uman care intervine dinamic în modelarea unei situații. Și care este apoi influențat la rândul său, deoarece situația rezultată se reflectă în logica și dispoziția sa. În același timp, această carte reflectă experiențele personale și "filozofia" autorului.

Această carte nu a fost scrisă pentru a servi ca un manual pentru subiectul pe care îl abordează. Nici nu pretinde infailibilitate.

Înregistrează opinia autorului și abordează subiectele din perspectiva sa proprie.

Este adresată în principal persoanelor implicate în domeniul transportului maritim într-un fel sau altul, precum și studenților școlilor maritime, care o vor găsi foarte utilă și iluminatoare, precum și celor care au un interes general în transportul comercial. Și poate ajuta pe unii să clarifice diverse probleme "întunecate" legate de capitolul "Transportul maritim comercial grec" și - de ce nu - să demistifice un domeniu plin de "tabuuri".

În ceea ce știe autorul, nu există o carte similară în literatura greacă sau internațională.

Cele existente tratează subiectul ciclicității transportului într-un mod destul de academic și lipsesc de perspectiva "din interior" a cuiva care este testat zilnic în cercurile în care operează transportul.

(din prefata autorului)

Specificații

Tip
Expediere
Limba
Greacă
Formular
Copertă moale

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Recenzii

  1. 1
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1 stea
    0
Adaugă un review
  • Achiziție verificată

    • Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • Înțelegerea subiectului
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile