Este vorba despre un televizor de 65 de inch.
L-am primit pe 4/7/22 pentru 539 de euro.
Vorbim despre o bestie, am vrut să iau un televizor cu un ecran uriaș pentru acest preț, chiar dacă a trebuit să sacrific calitatea.
În principal, urmăresc Netflix, Disney+, YouTube, sport... și ocazional un film de pe canalele noastre.
CALITATEA IMAGINII: 7.5 (Imagine excelentă, în special cu filme care suportă Dolby Vision și HDR10, o îmbunătățește semnificativ, în special pe Disney+, Netflix, etc.)
SUNET: 8.0 (Voi cumpăra o bara de sunet pentru o calitate mai bună a sunetului, dar deja are un sunet bun, nu uscat sau obositor)
UNGIUL DE VIZUALIZARE: 8.5+ (Nu veți avea probleme de pe laterale, în fond, cât de departe poți merge când ai un ecran de 65 de inch în fața ta?)
MENIU: 10.0 (Foarte ușor de ajustat. Setează imaginea pe "Dinamic".)
APLICAȚII: 10.0 (Netflix, Disney+, Uefa Tv, Prime Video, EON, Rakuten TV și multe altele.)
PROCESOR: 10.0 (VIDAA 5, generația următoare, foarte rapid fără nicio întârziere.)
(Este conectat la 2.5G cu un cablu Ethernet)
HIBRID: DA (Cu o simplă apăsare a butonului roșu)
HDMI 2.1: NU (Din păcate, nu este adevărat 2.1 (4K60Hz)). Cu toate că acest televizor nu suportă funcții avansate de gaming sau intrare de 120Hz (PS5/Xbox Series X), are modul Auto Low Latency. Dacă activați "Detectare automată a tipului de conținut", televizorul trece automat în modul de joc atunci când detectează că se joacă un joc de la o sursă suportată, rezultând o întârziere redusă a intrării.
În cele din urmă, dacă nu vom avea probleme tehnice în viitor (pe care le-am avut pe 28/11/2022**), televizorul va merita banii 100%, pentru 500 de euro funcționează perfect!! Cu toate acestea, dacă ești pretențios, alege altceva, indiferent de marcă, televizoarele QLED au fără îndoială panouri mai bune, dar vorbim despre dublu sau triplu prețul, dublul riscului, ceva care a contat pentru portofelul meu.
Mulțumesc.
ACTUALIZARE: 28/11/2022
Din păcate, a început să se blocheze, trebuie să îl deconectez tot timpul pentru a-l reporni :( (imaginea se blochează sau arată filmul intermitent, se aude doar sunetul)... Astăzi, luni, departamentul tehnic autorizat l-a ridicat... Să vedem cum se descurcă Hisense cu serviciul și asistența pentru clienți.
8/12/22
Tehnicianul m-a sunat și, din fericire, i-am arătat un videoclip pe care îl păstrasem (din fericire) care arăta ce făcea televizorul. Cu acest videoclip, el va demonstra problema către Hisense și în curând va fi înlocuit.
Felicitări băiatului (CHR. CHA.) pentru efortul și interesul său.
23/12/22
M-am întors acasă după o lună fără înlocuire pentru că nu le-a arătat nicio problemă. (Se pare că Hisense nu a vrut să îl înlocuiască)
Cu toate acestea, mi-au asigurat din partea serviciului autorizat (S. ONE) că vor schimba placa de procesor pe cheltuiala lor (laudă lor), nu a lui Hisense.
24/01/23
Placa de procesor a fost înlocuită, să sperăm că nu se va mai întâmpla nimic.
9 ianuarie 2023
După ce placa de procesor a fost înlocuită, televizorul nu a mai arătat nicio problemă.