Vândut de
Stoc 1 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Vândut de
Stoc 1 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Cărți de finanțe
Cărți de finanțe
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Dacă vă aflați în industria de catering sau ospitalitate, deja știți cât de importantă este serviciul pentru clienți în obținerea clienților loiali și mulțumiți, care la rândul lor vor aduce și mai mulți clienți prin promovarea afacerii dumneavoastră.
Ceea ce s-ar putea să nu știți este că principala cauză a pierderii clienților (68%) este serviciul slab, în timp ce doar 14% pleacă din cauza produsului/serviciului prost. Doar un angajat nepoliticos sau indiferent este suficient pentru a pierde definitiv un client, chiar dacă oferiți un produs sau serviciu impecabil. Doar un angajat care nu poate sau nu dorește să ofere un serviciu de calitate este suficient pentru a primi plângeri și recenzii negative.
În carte, veți învăța secretele serviciului pentru clienți care vă vor diferenția de concurenți, oferindu-vă un avantaj competitiv puternic.
Prin utilizarea multor exemple, veți identifica practici bune și rele care vă vor ajuta să gestionați corect situații similare în viitor.
Numeroasele studii de caz vă vor ajuta să vă aprofundați serviciul exemplar, să deveniți profesioniști mai buni și să îmbunătățiți experiența vizitatorilor dumneavoastră.
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.