Ei bine, trebuie să spun următoarele:
În primul rând, l-am avut timp de o săptămână și pot distinge caracteristicile sale, dar înainte să intru în detalii, să vorbim despre imaginile prezentate pe Skroutz pentru trotinetă și ceea ce primești în mâini.
În imaginile prezentate, se arată două versiuni ale Urban Glide Ride 100 Max și le poți distinge.
În primul rând, în unele imagini, butonul de pornire este prezent, iar în altele nu. De asemenea, anvelopele solide au designuri diferite în diferite fotografii. Deci, în principiu, la fel ca în fotografiile de recenzie pe care le-am văzut, am observat că unii au primit o versiune, iar alții au primit o altă versiune (am înțeles asta din aspectul vitezometrului lor) (asta se referă la buton în comparație cu cealaltă versiune care este cu ecran tactil).
După ce te-am plictisit puțin cu subiectul inițial, să trecem la caracteristicile sale:
Vine cu doar 4 șuruburi care sunt folosite doar pentru a fixa ghidonul pe tijă și vine și cu un șurubelniță specială, deci nu ai nevoie nici măcar de propria șurubelniță.
Mânerul este diferit față de mânerele altor trotinete de marcă, care sunt mai groase/durabile/mai dure și mai aspre pe palmă.
Există o aplicație Urban Glide de descărcat, DAR nu pentru acest model, deci îți place sau nu, vei folosi trotineta fără aplicație.
Nu este rezistent la apă, deci nu încerca să o scoți în ploaie... s-a dus... nici măcar în bălți (care, datorită drumurilor foarte drepte, netede și fără gropi din Grecia, poate intra într-o groapă și se poate produce un scurtcircuit) asta spune în instrucțiuni cel puțin pentru ploaie și bălți.
Are 4 moduri pe vitezometru, care sunt: o persoană mică care înseamnă evident viteză de mers pe jos, adică 3 km/h (deși mersul pe jos este mai rapid), modul ECO care ajunge până la 6 km/h, modul D care nu știu ce înseamnă, probabil conducere sau implicit sau altceva, care ajunge până la 15 km/h, și modul S (Sport) care ajunge până la 25 km/h, dar poți să-l păcălești să ajungă la 35 km/h, lucru pe care l-am făcut deși nu merită pentru că bateria se descarcă mai repede, dar dacă este necesar, de exemplu, dacă simți că vei întârzia la școală/meditații/muncă, atunci da, merită.
TUTORIAL:
1) Apasă frâna și în același timp apasă accelerația.
2) În timp ce faci asta, apasă de 5 ori butonul de pornire. Vei auzi două bip-uri, ceea ce înseamnă că a intrat în modul de 35 km/h.
Dacă vrei să-l schimbi, fă exact același lucru. Vei auzi un bip, ceea ce înseamnă că s-a întors la 25 km/h (uneori nu a funcționat pentru mine în acest caz, așa că închide trotineta, deschide-o din nou și fă același proces).
Are suspensie față și spate, vine cu anvelope solide și este relativ ferm în prindere, dar cred că suspensiile se vor înmuia în timp.
Are frână pe disc la roata din spate care funcționează cu o manetă.
De asemenea, un lucru suplimentar este că nu trebuie să o împingi pentru a porni. În cazul meu, pornește doar prin apăsarea accelerației fără a-i da o împingere cu piciorul. Accelerarea este lentă în comparație cu altele, dar probabil că este mai bine pentru că consumă mai puțină baterie. Și vorbind de baterie, nu sunt foarte mulțumit, dar nici negativ în privința autonomiei. Cred că este normală și acoperă confortabil 3 zile doar în modul D... Pe de altă parte, în modul S, cele 5 bare se descarcă mai repede și te va acoperi timp de 1,5 până la 2 zile, poate chiar una. Depinde de distanțele pe care le parcurgi.
Având toate acestea în vedere, iată recenzia noastră:
Negative:
• Nu are o aplicație.
• Nu este rezistent la apă.
• Nu are o autonomie bună la 35 km.
• Este promovat în două versiuni și nu știi pe care o vei primi.
• Clopoțelul este destul de inutil în poziția sa actuală (nu a fost necesar pentru evaluare, dar oricum).
Aspecte pozitive:
• Ajunge la 35 km/h cu o metodă.
• Preț foarte bun pentru astfel de caracteristici.
• Are suspensii față și spate.
• Frâna este foarte bună, nici prea lejeră, nici bruscă.
• Are control de croazieră (nu l-am menționat anterior).
Pentru acești bani, merită și mai mult.
Desigur, nu m-am terminat aici, voi reveni în 2 luni sau poate mai puțin sau mai mult, dar voi reveni!
EDITARE:
Am uitat să menționez că are o lumină foarte slabă și abia poți vedea ce se întâmplă pe drum noaptea... Această lumină este suficientă doar pentru ca ceilalți să te vadă de la distanță noaptea, dar atât...
De asemenea, am învățat cum să dezactivez controlul de croazieră dacă nu îl dorești, pașii sunt următorii:
1) Apasă frâna și în timp ce o ții apăsată, apasă simultan accelerația și ține apăsată atât frâna, cât și accelerația. În timp ce ții apăsată frâna și accelerația, apasă butonul de pornire de 5 ori (la fel cum accelerezi până la 35 km/h cu trucul), dar la a 5-a apăsare, eliberează brusc frâna și accelerația fără a aștepta vreun semnal sonor, iar apoi va emite un semnal sonor de sine stătător (1 semnal sonor pentru a indica că controlul de croazieră este dezactivat și 2 semnale sonore pentru a indica că este activat din nou dacă repeți același proces).
De asemenea, cred că scuterul are putere și se încarcă singur dacă îl rulezi când este oprit pentru că se încarcă pentru mine, dar nu sunt 100% sigur...