Συμπεριφορά Καταναλωτή , Ediția a 3-a
Cărți de finanțe

Συμπεριφορά Καταναλωτή , Ediția a 3-a Codul: 32759953

Comportamentul consumatorului este un domeniu interdisciplinar care studiază comportamentul indivizilor ca și consumatori, adică ca agenți economici care evaluează, aleg, cumpără și gestionează...

Vezi descrierea completă

Comportamentul consumatorului este un domeniu interdisciplinar care studiază comportamentul indivizilor ca și consumatori, adică ca agenți economici care evaluează, aleg, cumpără și gestionează produse și servicii pentru uz personal. Analiza comportamentului consumatorului este contribuită de științe precum marketingul, psihologia și economia. Comportamentul...

Vezi descrierea completă
  • Editor: Rosili
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2021
  • Αριθμός σελίδων: 416
  • Κωδικός ISBN-13: 9786185131784
  • Διαστάσεις: 17×24
241,69Lei
Livrarejoi, 01 aug - lun, 05 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

Stoc 1 bucăți

de la 241,69 Lei

Descriere

Comportamentul consumatorului este un domeniu interdisciplinar care studiază comportamentul indivizilor ca și consumatori, adică ca agenți economici care evaluează, aleg, cumpără și gestionează produse și servicii pentru uz personal. Analiza comportamentului consumatorului este contribuită de științe precum marketingul, psihologia și economia. Comportamentul consumatorului a fost legat de teoria și practica marketingului deoarece ajută la înțelegerea atitudinilor și deciziilor celor care creează cererea finală pentru produse și servicii. Această carte, bazată pe literatura internațională și cercetarea științifică, oferă cititorului instrumentele teoretice și analitice pentru a înțelege comportamentul consumatorului. Selecția de conținut vizează atât o tratare aprofundată a subiectului, cât și satisfacerea nevoilor specifice ale cititorilor care studiază sau sunt implicați profesional în marketing și administrarea afacerilor. Autorii au adoptat o perspectivă aplicată asupra comportamentului consumatorului și a legăturii acestuia cu luarea deciziilor. Cartea examinează următoarele subiecte:

  • Principiile și conceptele fundamentale ale comportamentului consumatorului
  • Percepția, învățarea și atitudinile consumatorului
  • Factorii care influențează comportamentul consumatorului
  • Personalitatea, valorile, imaginea de sine și stilul de viață
  • Procesul de luare a deciziilor de cumpărare
  • Teoria și metodele de segmentare a pieței
  • Analiza alegerilor discrete în comportamentul consumatorului
  • Comportamentul consumatorului după achiziționarea produsului
  • Comportamentul consumatorului față de inovație
  • Protecția consumatorului
  • Comportamentul consumatorului în comerț
  • Psihologia evoluționistă și comportamentul consumatorului.

Specificații

Tip
Economie
Limba
Greacă
Subtitlu
Ediția a 3-a
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
416
Data de publicare
2021
Dimensiuni
17x24 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Recenzii

  1. 1
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1 stea
    0
Adaugă un review
  • Achiziție verificată

    • Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • Înțelegerea subiectului
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile