Green Cell EV14 Montat pe perete Trei faze Stație de încărcare pentru mașini electrice 22kW cu Cablu încorporat Tipul 2 (EV14)

Green Cell EV14 Montat pe perete Trei faze Stație de încărcare pentru mașini electrice 22kW cu Cablu încorporat Tipul 2 (EV14)Codul: 32391922

Stație de încărcare Wallbox de la Green Cell cu codul modelului EV14.

Are certificare IP66, poate funcționa la temperaturi cuprinse între -40 și 55 de grade Celsius. Oferă protecție la scurtcircuit,...

Vezi descrierea completă

Stație de încărcare Wallbox de la Green Cell cu codul modelului EV14.

Are certificare IP66, poate funcționa la temperaturi cuprinse între -40 și 55 de grade Celsius. Oferă protecție la scurtcircuit, acceptă curent trifazat 380V / 20V AC la 50 Hz și are o intensitate de încărcare de până la 22 kilowați-oră.

2.742,45Lei
Livrarejoi, 12 sep - lun, 16 sep
Gratuită

Magazin selectat

Stoc 5+ bucăți

Raport produs

de la 2.742,04 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Revânzător oficial
    2.959,55 Lei

  2. EV14 Montat pe perete Trei faze Stație de încărcare pentru mașini electrice 22kW cu Cablu încorporat Tipul 2 (EV14)

    Produse magazin
    3.314,59 Lei

  3. 2.742,09 Lei

  4. 2.742,04 Lei

  5. 2.829,60 Lei

  6. 4.412,19 Lei

  7. EV14 Montat pe perete Trei faze Stație de încărcare pentru mașini electrice 22kW cu Cablu încorporat Tipul 2 (EV14)

    Produse magazin
    4.073,27 Lei

  8. 2.742,45 Lei

  9. 2.969,33 Lei

  10. EV14 Montat pe perete Trei faze Stație de încărcare pentru mașini electrice 22kW cu Cablu încorporat Tipul 2 (EV14)

    Informații despre magazin
    3.808,35 Lei

  11. 3.950,59 Lei

Descriere

Stație de încărcare Wallbox de la Green Cell cu codul modelului EV14.

Are certificare IP66, poate funcționa la temperaturi cuprinse între -40 și 55 de grade Celsius. Oferă protecție la scurtcircuit, acceptă curent trifazat 380V / 20V AC la 50 Hz și are o intensitate de încărcare de până la 22 kilowați-oră.

Producător

Green Cell

Specificații

Montaj
Montat pe perete
Capacitate de fază
Trei faze
Putere de încărcare
22 kW
Cablu încorporat
Da
Stație de încărcare pentru mașini electrice
Tipul 2

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

  1. 5 stele
    0
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1
Adaugă un review
  • Georgios-Maria
    1
    1 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată de la GoldenByte

    Am acest încărcător specific din mijlocul lui noiembrie și îl folosesc aproape zilnic. În timpul începerii încărcării (nivelul bateriei sub 90%) și dacă mașina începe să se încarce imediat ce ajunge acasă, chiar dacă a trecut o perioadă considerabilă de atunci, încărcătorul furnizează o putere de 22,3-22,8 kW. Acum, cum poate un încărcător de 22 kW să depășească alimentarea maximă cu energie, este o problemă de investigat. Dacă mașina este rece, adică au trecut cel puțin 4 ore de la ultima utilizare, începutul încărcării furnizează o putere de 21,4-21,8 kW. Apoi, până când nivelul bateriei depășește 95%, dispozitivul furnizează puterea menționată pentru fiecare caz. Când nivelul bateriei depășește 95%, atunci și numai atunci, puterea furnizată de încărcător scade sub 20 kW și se apropie treptat de 10, de unde scade chiar mai jos la 7, după ce mașina atinge 99% din nivelul de încărcare și rămâne în el posibil peste o oră de multe ori fără a adăuga energie efectiv bateriei. Acum, când plec undeva, nu pot ști puterea indicată pe ecranul încărcătorului. Cu toate acestea, autonomia mașinii nu crește în continuare.

    Comportamentul menționat nu a fost observat de la primele utilizări ale încărcătorului. Îmi amintesc că în primele utilizări ale încărcătorului, indiferent câte ore au trecut de la sosirea mașinii, puterea de pornire era întotdeauna sub 22 kW. Când nivelul de încărcare a depășit 80%, puterea furnizată de încărcător a scăzut la jumătate, adică sub 11 kW. Cu un nivel de încărcare de 90% și peste, puterea a fost redusă sub 5 kW și îmi amintesc că apropiindu-mă de încărcare completă, am văzut 3,5 kW. Când exact comportamentul încărcătorului s-a schimbat și a devenit problematic, nu pot spune sigur. Cred totuși că s-a întâmplat după primele 3 luni de utilizare aproape zilnică.

    Acum, cu comportamentul problematic menționat al încărcătorului, dacă mașina începe să se încarce la scurt timp după utilizare, când nivelul de încărcare depășește 90%, invertorul mașinii se activează aproape întotdeauna pentru a răci bateria. Acest lucru înseamnă că, cu comportamentul problematic al încărcătorului, bateria este supusă stresului, cu toate consecințele pe care le implică pentru durata sa de viață. În plus, bateria arată că este solicitată și din alt motiv: când indicația nivelului de încărcare ajunge la 99%, dacă îndepărtez mașina de la încărcare, după scurt timp (5-10 minute), nivelul de încărcare a scăzut la 85-90% și la fel și autonomia mașinii.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?