The Hype Machine , Cum ne perturbă social media alegerile, economia și sănătatea - și cum trebuie să ne adaptăm
Cărți științifice

The Hype Machine , Cum ne perturbă social media alegerile, economia și sănătatea - și cum trebuie să ne adaptăm Codul: 31604468

În această carte strălucită despre puterea și influența rețelelor sociale, profesorul Sinan Aral arată cum 'hiper-socializarea' ne-a schimbat profund.

Vezi descrierea completă

În această carte strălucită despre puterea și influența rețelelor sociale, profesorul Sinan Aral arată cum 'hiper-socializarea' ne-a schimbat profund.

Vezi descrierea completă
  • Autor: Sinan Aral
  • Editor: HarperCollins Publishers
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2020
  • Αριθμός σελίδων: 352
  • Κωδικός ISBN-13: 9780008277130
  • Διαστάσεις: 15×23
91,22Lei
Livrarejoi, 08 aug - mie, 14 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

de la 91,22 Lei

Descriere

În această carte strălucită despre puterea și influența rețelelor sociale, profesorul Sinan Aral arată cum 'hiper-socializarea' ne-a schimbat profund.

De ce se răspândește știrea falsă mai repede decât adevărul?

Produsele și ideile devin populare pentru că sunt bune sau pentru că sunt evaluate în mod pozitiv online?

Cum funcționează influența în realitate și ce înseamnă să fii influent?

Ce strategii și tactici pot ajuta afacerile să supraviețuiască și să prospere în Noua Eră Socială?

Oamenii au fost întotdeauna o specie socială. Am comunicat și am cooperat unii cu alții de la începuturile timpului. Dar astăzi, ceva este diferit. În ultimul deceniu, am stins focul interacțiunii umane cu benzină de înaltă octană. Am creat tehnologii care amplifică masiv modurile în care interacționăm unii cu alții, automate de inteligența artificială care este concepută să ne informeze, să ne stimuleze și să ne distreze. Împreună, aceste tehnologii constituie ceea ce Sinan Aral numește 'Mașina Hype'. Platformele digitale precum Facebook, Snapchat și Twitter injectează influența colegilor noștri în deciziile noastre zilnice, determinând produsele pe care le cumpărăm, cum votăm și chiar pe cine iubim.

Plină de cercetări originale realizate de Aral și echipa sa, Mașina Hype descrie impactul rețelelor sociale asupra politicii, votului, afacerilor și sănătății publice și ne arată cum să adaptăm societatea noastră la starea hiper-socializată pe care Mașina Hype a creat-o.

Aceasta este o carte fascinantă care oferă răspunsuri contraintuitive și surprinzătoare la unele dintre cele mai controversate subiecte ale erei noastre conectate și digitale, în ceea ce privește impactul asupra societății.

Specificații

Tip
Internet & Social Media
Limba
Engleză
Subtitlu
Cum ne perturbă social media alegerile, economia și sănătatea - și cum trebuie să ne adaptăm
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
352
Data de publicare
2020
Dimensiuni
15x23 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile