Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Το i40 Spina της εταιρείας HJC είναι ένα jet κράνος, care datorită designului său deschis în partea inferioară a feței, poate fi pus și scos cu ușurință. Este considerat unul dintre cele mai ușoare tipuri de căști, totuși lasă o zonă mare a feței neacoperită, de aceea este mai puțin sigur în comparație cu o cască full-face. Este fabricată din...
Vezi descrierea completă
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Rucsacuri de călătorie
Ochelari de protecție pentru călărie
Suporturi telefoane moto
Închizători pentru motociclete
Dispozitive GPS
Sisteme de comunicare pentru motociclete
Jachete de călărie
Mănuși de călărie
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Το i40 Spina της εταιρείας HJC είναι ένα jet κράνος, care datorită designului său deschis în partea inferioară a feței, poate fi pus și scos cu ușurință. Este considerat unul dintre cele mai ușoare tipuri de căști, totuși lasă o zonă mare a feței neacoperită, de aceea este mai puțin sigur în comparație cu o cască full-face. Este fabricată din thermoplastic, un material dur întărit, de înaltă rezistență. Se închide cu un sistem de prindere de tip microlock, care vă permite să o fixați ușor și rapid. Casca are certificare de siguranță de tip european "ECE 22.05", care asigură că casca a fost testată pentru cădere, impact și penetrare a obiectelor. În plus, dispune de un vizor de soare, adică o folie interioară anti-UV, ca un geam, pentru protecția împotriva soarelui.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Cască
La prima vedere, îți dai seama că aceasta este o cască serioasă.
Este oarecum grea, dar așa sunt toate căștile cu ochelari de soare integrați.
Se așază armonios pe cap și simți o siguranță absolută. În același timp, viziera din față coboară până la bărbie, fără a lăsa aerul să lovească fața și oferind o izolație fonică foarte bună, în timp ce câmpul de vedere este fantastic, deoarece nu te restricționează nicăieri și este, practic, ca și cum nu ai purta deloc o cască.
Ochelarii de soare nu mă deranjează, chiar dacă port ochelari pentru miopie, deoarece stau puțin mai în față - acest lucru este foarte important și foarte funcțional.
Cască anterioară pe care am avut-o a fost un Piaggio de mărime Mare, dar aici port Mărimea Medie.
Ventilația ar putea fi poate mai bună, oferind mai multe opțiuni, dar accept acest lucru, deoarece este una dintre căștile de bază ale companiei.
Am rezerve cu privire la presiunea pe care o simt pe obraji (mi s-a spus că se va lărgi) și la greutatea sa, așa că voi reveni cu o actualizare.
Cască excelentă, poți simți calitatea încă din prima clipă în care o porți. În timp ce conduci, casca nu te deranjează deloc din punct de vedere al zgomotului. Vizoarea coboară până la bărbie, rezultând că nu există aer care să deranjeze ochii deloc (de aceea a fost aleasă această cască specifică), iar vizibilitatea este ca și cum nu ai purta cască. Vizoarea de soare este excelentă, coboară foarte ușor cu levierul special de pe stânga, la baza vizoarei.
Concluzie: Greutatea căștii este inobservabilă atunci când o porți. Pentru cineva care dorește calitate și protecție, cu vizoarea coborând până la bărbie și incluzând o vizoare de soare, această cască de la HJC sub 100 de euro pierde mult în calitatea materialului și nu merită deloc efortul.