Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Hooked: How to Build Habit-Forming ProductsCodul: 30029297
Nir Eyal
Carti dezvoltare personala
Indistractable, Cum Să-ți Controlezi Atenția și Să-ți Alegi Viața
Ad de la Book OdysseyAdăugat
Produse similare
Cărți de finanțe
Στατιστική 5η Έκδοση, Metode de analiză pentru decizii de afaceri
de la 251,90 LeiAdăugatCărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugatCărți de finanțe
The Psychology of Money, Lecții atemporale despre bogăție, lăcomie și fericire
Ad de la GoldenbooksAdăugatCărți de finanțe
Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη, Originile puterii, prosperității și sărăciei
Ad de la Xryso FteroAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 101,95 Lei
- 94,82 Lei
- 88,30 Lei
Descriere
Nir Eyal dezvăluie cum companiile de succes creează produse pe care oamenii nu le pot lăsa din mână - și cum poți face și tu asta.
- De ce unele produse atrag atenția noastră în timp ce altele eșuează?
- Ce ne determină să ne implicăm în anumite lucruri din obișnuință?
- Există un model subiacent prin care tehnologiile ne atrag?
Nir Eyal răspunde la aceste întrebări (și multe altele) cu Modelul Hook - un proces în patru pași care, atunci când este încorporat în produse, încurajează subtil comportamentul clienților. Prin "cicluri de atragere" consecutive, aceste produse îi determină pe oameni să se întoarcă din nou și din nou, fără a depinde de publicitate costisitoare sau mesaje agresive.
Hooked se bazează pe ani de cercetare, consultanță și experiență practică a lui Eyal. A scris cartea pe care și-ar fi dorit să o aibă la îndemână ca fondator de start-up - nu teorie abstractă, ci un ghid practic pentru construirea de produse mai bune. Hooked este scris pentru managerii de produs, designeri, marketeri, fondatori de start-up-uri și oricine dorește să înțeleagă cum produsele influențează comportamentul nostru.
Eyal oferă cititorilor perspective practice pentru a crea obiceiuri ale utilizatorilor care persistă; pași acționabili pentru construirea de produse pe care oamenii le iubesc; și exemple captivante de la iPhone la Twitter, Pinterest și aplicația Bible.
Specificații
- Tip
- Administrație - Management
- Limba
- Engleză
- Formular
- Copertă tare
- Număr de pagini
- 256
- Data de publicare
- 2015
- Dimensiuni
- 14x20 cm
Informații importante
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.