Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Cărți de finanțe

Hooked: How to Build Habit-Forming ProductsCodul: 30029297

Nir Eyal dezvăluie cum companiile de succes creează produse pe care oamenii nu le pot lăsa din mână - și cum poți face și tu asta.

  • De ce unele produse atrag atenția noastră în timp ce altele eșuează?
  • Ce...
Vezi descrierea completă

Nir Eyal dezvăluie cum companiile de succes creează produse pe care oamenii nu le pot lăsa din mână - și cum poți face și tu asta.

  • De ce unele produse atrag atenția noastră în timp ce altele eșuează?
  • Ce ne determină să ne implicăm în anumite lucruri din obișnuință?
  • Există un model subiacent prin care tehnologiile ne atrag?

Nir Eyal răspunde la aceste întrebări...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Nir Eyal
  • Editor: Penguin
  • Μορφή: Copertă tare
  • Έτος έκδοσης: 2015
  • Αριθμός σελίδων: 256
  • Κωδικός ISBN-13: 9780241184837
  • Διαστάσεις: 14×20
94,82Lei
Livrarejoi, 26 sep - mie, 02 oct
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Raport produs

de la 88,30 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. 101,95 Lei

  2. 94,82 Lei

  3. 88,30 Lei

Descriere

Nir Eyal dezvăluie cum companiile de succes creează produse pe care oamenii nu le pot lăsa din mână - și cum poți face și tu asta.

  • De ce unele produse atrag atenția noastră în timp ce altele eșuează?
  • Ce ne determină să ne implicăm în anumite lucruri din obișnuință?
  • Există un model subiacent prin care tehnologiile ne atrag?

Nir Eyal răspunde la aceste întrebări (și multe altele) cu Modelul Hook - un proces în patru pași care, atunci când este încorporat în produse, încurajează subtil comportamentul clienților. Prin "cicluri de atragere" consecutive, aceste produse îi determină pe oameni să se întoarcă din nou și din nou, fără a depinde de publicitate costisitoare sau mesaje agresive.

Hooked se bazează pe ani de cercetare, consultanță și experiență practică a lui Eyal. A scris cartea pe care și-ar fi dorit să o aibă la îndemână ca fondator de start-up - nu teorie abstractă, ci un ghid practic pentru construirea de produse mai bune. Hooked este scris pentru managerii de produs, designeri, marketeri, fondatori de start-up-uri și oricine dorește să înțeleagă cum produsele influențează comportamentul nostru.

Eyal oferă cititorilor perspective practice pentru a crea obiceiuri ale utilizatorilor care persistă; pași acționabili pentru construirea de produse pe care oamenii le iubesc; și exemple captivante de la iPhone la Twitter, Pinterest și aplicația Bible.

Specificații

Tip
Administrație - Management
Limba
Engleză
Formular
Copertă tare
Număr de pagini
256
Data de publicare
2015
Dimensiuni
14x20 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.