Yeastar P550 Centru de Apeluri VoIP
Centre de apeluri

Yeastar P550 Centru de Apeluri VoIPCodul: 29752526

Modelul Yeastar P550 este un centru de apeluri IP avansat, capabil să gestioneze până la 50 de utilizatori și 25 de apeluri simultane. Suportă până la 8 porturi FXS, 8 porturi FXO/BRI și 4 porturi

Vezi descrierea completă

Modelul Yeastar P550 este un centru de apeluri IP avansat, capabil să gestioneze până la 50 de utilizatori și 25 de apeluri simultane. Suportă până la 8 porturi FXS, 8 porturi FXO/BRI și 4 porturi GSM/3G/4G. Incorporă toate funcțiile de telefonie IP, cum ar fi Răspuns vocal interactiv (IVR), Mesagerie vocală, Înregistrare apeluri, Extensii la distanță și/sau

Vezi descrierea completă
4.724,01Lei
Livrarejoi, 12 sep - lun, 16 sep
Gratuităcostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Stoc 5+ bucăți

Raport produs

de la 4.724,01 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Revânzător oficial

    P550 Centru de Apeluri VoIP

    Informații despre magazin
    4.900,10 Lei

  2. Revânzător oficial

    P550 Centru de Apeluri VoIP

    Produse magazin
    4.920,64 Lei

  3. Revânzător oficial

    P550 Centru de Apeluri VoIP

    Produse magazin
    4.724,01 Lei

  4. Revânzător oficial

    P550 Centru de Apeluri VoIP

    Informații despre magazin
    4.604,25 Lei

  5. P550 Centru de Apeluri VoIP

    Produse magazin
    5.145,93 Lei

  6. P550 Centru de Apeluri VoIP

    Produse magazin
    4.815,67 Lei

  7. 5.714,29 Lei

Descriere

Modelul Yeastar P550 este un centru de apeluri IP avansat, capabil să gestioneze până la 50 de utilizatori și 25 de apeluri simultane. Suportă până la 8 porturi FXS, 8 porturi FXO/BRI și 4 porturi GSM/3G/4G. Incorporă toate funcțiile de telefonie IP, cum ar fi Răspuns vocal interactiv (IVR), Mesagerie vocală, Înregistrare apeluri, Extensii la distanță și/sau mobile, Identificare apel, Teleconferință, Fax prin e-mail, Grup de apeluri, Rutare și transfer apeluri, Așteptare în coadă, etc.

Caracteristici

  • Asistent automat
  • Înregistrare apeluri
  • Tablou de bord și SLA în timp real
  • IVR Pre-Răspuns
  • Așteptare în coadă
  • Statistici și rapoarte
  • Comunicare unificată
  • Configurare NFC
  • Comunicare fără întreruperi și fiabilă oriunde și oricând pentru toți angajații

Este combinat cu serviciul Planul Enterprise pentru a satisface pe deplin nevoile de comunicare ale afacerilor moderne. Cu Planul Enterprise, aveți și funcțiile Centrului de apeluri și Serviciul Cloud Linkus.

Producător

Yeastar

Specificații

Tip
VoIP

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.