Τηλεόραση και σύγχρονος λαϊκός πολιτισμός, Cu ocazia împlinirii a 50 de ani de televiziune publică în Grecia, 1966-2016
Cărți științifice

Τηλεόραση και σύγχρονος λαϊκός πολιτισμός, Cu ocazia împlinirii a 50 de ani de televiziune publică în Grecia, 1966-2016Codul: 25562463

Ce au în comun știrile TV cu cafeneaua, emisiunile de dimineață cu adunările de femei "la cafea", telenovelele cu povești cu zâne, jocul și dansul "tradițional" cu competițiile tematice, zecile de...

Vezi descrierea completă

Ce au în comun știrile TV cu cafeneaua, emisiunile de dimineață cu adunările de femei "la cafea", telenovelele cu povești cu zâne, jocul și dansul "tradițional" cu competițiile tematice, zecile de evenimente folclorice ale vieții tradiționale populare cu reprezentările lor la televizor?

Astfel de aspecte sunt studiate și analizate în această lucrare,...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Μανόλης Σέργης
  • Editor: Stamoulis Ant.
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2020
  • Αριθμός σελίδων: 430
  • Κωδικός ISBN-13: 9789606560224
  • Διαστάσεις: 21×14
91,19Lei
Livrarevin, 13 sep - mar, 17 sep
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Raport produs

de la 91,19 Lei

Descriere

Ce au în comun știrile TV cu cafeneaua, emisiunile de dimineață cu adunările de femei "la cafea", telenovelele cu povești cu zâne, jocul și dansul "tradițional" cu competițiile tematice, zecile de evenimente folclorice ale vieții tradiționale populare cu reprezentările lor la televizor?

Astfel de aspecte sunt studiate și analizate în această lucrare, reprezentări, adică, ale unor evenimente ale culturii populare contemporane la televizor, cu alte cuvinte, aspecte ale reproducerii datelor culturale ca atare. Se caută supraviețuiri ale aspectelor culturii "tradiționale", dar și noi reprezentări/expresii ale acesteia, ca cultură populară contemporană, în diverse programe de televiziune necesar selectate, deoarece, în practică, este imposibil să se cerceteze întregul "material televizat".
Analiza de mai sus percepe publicul TV ca un corp activ, activ, cu multiple fațete și straturi și nu ca un consumator pasiv de produse culturale; accentuează "ce face publicul cu media" și nu "ce aduc media la el"; consideră implicarea sa în procesul de vizionare a televiziunii ca un act simbolic de creativitate, deoarece programele TV sunt percepute și transformate de același în "texte" cu multiple interpretări.
"Construcția" lucrării se bazează pe teoria "utilizări și satisfacții", pe munca intelectualilor din studiile culturale, populismul cultural, postmodernismul (fără a exclude ajutorul altor teorii) și pe viziunea istorico-sociologică a fenomenelor folclorice.
Este structurată în trei capitole: Primul discută aspecte legate de studiul eticii din știința folclorului, definiția conceptelor de cultură populară, populism, relația dintre stratificarea socială și consum, "construcția" realității de către televiziune, lumea fragmentară proiectată de aceasta, etc. Al doilea prezintă pe scurt condițiile socio-istorice ale perioadei de 50 de ani 1966-2016, din motive evidente pentru folcloriști; al treilea analizează 19 teme legate de conținutul primului paragraf de mai sus. Este completată de Bibliografie (la alegere) și de Index (termeni folclorici selectați și programe/seriale menționate în analiză).

Specificații

Tip
Comunicare & Media
Limba
Greacă
Subtitlu
Cu ocazia împlinirii a 50 de ani de televiziune publică în Grecia, 1966-2016
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
430
Data de publicare
2020
Dimensiuni
21x14 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.