Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Motor diesel LD 186F de la compania Nova cu puterea de 10cp. Datorită combustibilului pe care îl consumă, poate fi utilizat la distanță fără a depinde de cabluri și prize până când se termină benzina sau motorina. Axul motorului are con și este compatibil în principal cu generatoare, precum și cu alte unelte de ieșire similară. În cele din urmă, motorul are miză, care ajută la pornirea ușoară și rapidă.
• Turații: 3000rpm
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Motoare pentru mașini
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Motor diesel LD 186F de la compania Nova cu puterea de 10cp. Datorită combustibilului pe care îl consumă, poate fi utilizat la distanță fără a depinde de cabluri și prize până când se termină benzina sau motorina. Axul motorului are con și este compatibil în principal cu generatoare, precum și cu alte unelte de ieșire similară. În cele din urmă, motorul are miză, care ajută la pornirea ușoară și rapidă.
• Turații: 3000rpm
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Carnea ieftină este mâncată de câini, se spune, și în cele din urmă această zicală este confirmată în acest magazin. Am înlocuit un motor pe benzină Briggs & Stratton de 18 cai putere din cauza unei defecțiuni (după 15 ani) prin achiziționarea acestui motor diesel specific de 21 cai putere și problemele au început încă de la prima zi. Inițial, nu erau cabluri de conexiune pentru baterie în pachet și a trebuit să le cumpăr separat. La prima pornire, uleiul a început să curgă din toate părțile deoarece tuburile nu erau strânse. După ce am strâns totul și l-am pornit, uleiul a început să curgă de la flanșa plutitorului deoarece era înșurubată strâmb și flanșa era deteriorată. Am reparat aceasta și în cele din urmă l-am pornit, iar după două ore, toate șuruburile care cădeau erau umplute cu adeziv de filet Loctite. Am strâns toate șuruburile care se desfăceau și orice șurub care se desfăcea din nou, l-am strâns cu adeziv. Un sunet metalic asurzitor ne rănea urechile încă de la prima pornire, dar nu puteam găsi de unde venea. După multă muncă, am realizat că cutia metalică în care este plasat filtrul de aer avea șuruburi mai lungi care loveau lateralele și cauzau mișcarea cutiei și lovirea metalului cu metal. A trebuit să reparăm unul dintre cele patru filete deoarece a fost deteriorat de impact. Când am îndepărtat cutia de filtru, am mers să schimbăm filtrul de aer și spre surprinderea noastră, am observat că în loc de un filtru de aer, au pus două bucăți de filtru de aer tăiate cu foarfece pentru a se potrivi dimensiunii necesare, rezultând trecerea aerului în jur și nu prin filtru. Bateria nu se încărca, dar în cele din urmă, problema era mai simplă, cablul redresorului fusese tăiat în timpul presei la fabrică. La un moment dat, baza metalică a rezervorului de ulei a fost tăiată. Și cel mai important, arde un litru de ulei în aproximativ 20 de ore de funcționare. Am contactat magazinul de unde l-am cumpărat, care m-a trimis la reprezentant, care mi-a spus că totul se datora suprasolicitării generatorului de 13,5KVA cu o pompă de apă de 5,5 cai putere la 150 de metri. Doar un răspuns amuzant) Vă reamintesc că foloseam generatorul meu de 13,5KVA cu un motor pe benzină Briggs & Stratton de 18 cai putere pentru o pompă de 5,5 cai putere și am pus acest motor diesel specific de 21 cai putere deoarece magazinul de unde l-am cumpărat mi-a spus că acesta era înlocuirea cea mai potrivită. Rețineți că folosesc doar uleiuri sintetice, plătind 35 € / 4 litri și schimb filtrul de ulei odată la fiecare schimbare de ulei, la fiecare cinci rezervoare de combustibil