Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία, O abordare psiholingvistică
Cărți de limbă și filologie

Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία, O abordare psiholingvisticăCodul: 2506851

În ultimii ani, dezvoltarea alfabetizării a fost subiectul cercetărilor din diverse domenii științifice, iar rezultatele acestora afectează modul în care este abordată predarea limbii în școala...

Vezi descrierea completă

În ultimii ani, dezvoltarea alfabetizării a fost subiectul cercetărilor din diverse domenii științifice, iar rezultatele acestora afectează modul în care este abordată predarea limbii în școala primară. În cadrul acestui cadru, scopul acestei cărți este de a analiza diferitele abordări teoretice ale dezvoltării alfabetizării în copilăria timpurie, în scopul...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Αθανάσιος Αϊδίνης
  • Editor: Gutenberg
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2012
  • Αριθμός σελίδων: 388
  • Κωδικός ISBN-13: 9789600115338
  • Διαστάσεις: 24×17
102,16Lei
Livraremie, 25 sep - mar, 01 oct
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Raport produs

Produse similare

de la 102,16 Lei

Descriere

În ultimii ani, dezvoltarea alfabetizării a fost subiectul cercetărilor din diverse domenii științifice, iar rezultatele acestora afectează modul în care este abordată predarea limbii în școala primară. În cadrul acestui cadru, scopul acestei cărți este de a analiza diferitele abordări teoretice ale dezvoltării alfabetizării în copilăria timpurie, în scopul de a sintetiza aceste teorii și de a evidenția cunoștințele și abilitățile care sunt dezvoltate sau trebuie dezvoltate la această vârstă, considerată una dintre cele mai importante perioade în dezvoltarea alfabetizării. În plus, factorii care contribuie la dezvoltarea și influența acesteia sunt prezentate prin rezultatele cercetărilor atât din literatura greacă, cât și internațională. Această analiză este legată de abordările de predare a limbii așa cum au apărut în educația greacă în ultimele două decenii. Asumpția principală adoptată în capitolele cărții este că limbajul este utilizat în scopul comunicării, iar prin urmare, scopul principal al predării limbii este de a permite elevilor să utilizeze eficient limbajul oral și scris în diverse situații de comunicare. Se susține că înțelegerea și producția de texte, atât orale, cât și scrise, sunt scopul principal al predării, și se face un efort pentru a evidenția abilitățile legate de înțelegere și producție care pot fi dezvoltate în vârsta școlară timpurie. Aceasta nu înseamnă că descoperirile importante referitoare la cunoașterea literelor, conștientizarea fonologică, recunoașterea cuvintelor și propozițiilor și scrierea sunt ignorate, deoarece toate acestea sunt legate atât de înțelegerea, cât și de producția de texte.

Specificații

Tip
-
Subtitlu
O abordare psiholingvistică
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
388
Data de publicare
2012
Dimensiuni
24x17 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.