Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Η Ειδική Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 2027: Η Ελκυστική Εκδίπλωσή της στο Νέο Ψηφιακό Σχολείο με Ψηφιακούς ΠρωταθλητέςCodul: 24728697
- Autor: Δημήτρης Π. Στασινός
- Editor: Ekdoseis Papazisi
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2020
- Αριθμός σελίδων: 590
- Κωδικός ISBN-13: 9789600235937
- Διαστάσεις: 17×24
Δημήτρης Π. Στασινός
Cumpărați împreună
Cărți educative
Τρόποι μάθησης και συμπερίληψη, Manual de sprijin pentru profesioniștii din domeniul educației și părinți
Ad de la ParisianouAdăugatCărți științifice
Ευρωπαϊσμός και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, de la nivel transnațional la nivelul școlii
Ad de la VivliodiktyoAdăugatCărți educative
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο
Ad de la HartoramaAdăugatCărți educative
Οι Μαθητικές Φωνές για τη Συμπερίληψη και τη Διαπολιτισμικότητα
Ad de la Buy the bookAdăugat
Produse similare
Cărți educative
Ηδονών ήδιον έπαινος: Θεωρήσεις της παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας
Ad de la VivliodiktyoAdăugatCărți educative
The Essential Manual for Asperger Syndrome (ASD) in the Classroom
de la 109,52 LeiAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 107,01 Lei
- 114,64 Lei
- 143,27 Lei
- 116,44 Lei
- 161,14 Lei
- 161,29 Lei
- 134,36 Lei
- 134,36 Lei
- 128,01 Lei
- 160,78 Lei
- 159,50 Lei
- 125,40 Lei
- 147,57 Lei
Descriere
Înființarea și funcționarea UNEI școli, școala de cartier, pentru TOȚI elevii fără discriminare și excludere este scopul noii ere. Adică, funcționarea unei școli care este democratică, umană, socială, liberă, prietenoasă și flexibilă, cu o cultură multiculturală și digitală. Protagonistul ar trebui să fie elevul care va fi prezent nu doar ca spectator invitat, ci și ca colaborator (participant) în centrul schimbărilor rapide din educație și contextul cotidian în general. Cu alte cuvinte, este vorba despre o școală care este chemată să ofere educație unificată TOȚILOR elevilor (copii și adolescenți) într-o Grecie digitală în dezvoltare, să fie deschisă comunității locale și să fie îmbibată de idei inteligente și realizări științifice, având ca scop dobândirea de abilități și cunoștințe extinse de către elev. Și acest lucru cu furnizarea sistematică a Educației Incluzive. Este vorba despre o școală care este guvernată de respectul și serviciul diversității elevilor. O astfel de evoluție a școlii moderne grecești este în concordanță cu Declarația de la Salamanca din Spania pentru educația egală a persoanelor cu nevoi educaționale speciale. O declarație care a apărut într-un forum global al peste 300 de delegați din 92 de țări și 25 de organizații internaționale la sfârșitul secolului precedent (1994) sub auspiciile UNESCO. Accentul proiectelor de reformă încercate (și, din păcate, nereușite până acum) în educație în fiecare țară socio-economic dezvoltată (și în curs de dezvoltare), prin urmare în Grecia și Cipru, ar trebui să se concentreze pe stabilirea unei "agende globale" a acțiunilor ambițioase ale fiecărui educator în noua școală pentru modernizarea calitativă a activității sale multifacetate (predare și sprijin). Acțiunea sa familiară ar trebui să vizeze în mod specific integrarea psiho-socială a fiecărui elev fără discriminare și excludere și dezvoltarea abilităților legate de era imaginii magice, cunoașterii și (super)informației.
Educația Specială în societatea secolului XXI cuprinde un sistem atent conceput de diverse tehnici și abordări care au un caracter complex, social, filozofic, conceptual și de sprijin didactic. Scopul său este de a sprijini în mod cuprinzător TOȚI copiii și adolescenții cu nevoi educaționale speciale, asigurându-le participarea la școala generală (comună) din cartierul lor și consolidând interacțiunea socială cu colegii și prietenii familiarizați.
Acest tratat reevaluat privind Educația Specială constituie un proiect ambițios al genului său. Scopul său este o lectură sistematică și multiplă și aprofundarea - clinică, psihologică, didactică, de sprijin, de cercetare și auto-descriptivă - a tuturor grupurilor care alcătuiesc copiii și adolescenții cu nevoi educaționale speciale. Proiectul familiar este plasat în perspectiva temporală a "2027" deoarece este perceput ca o bornă programatică semnificativă către care conduce Cadru Financiar Multianual al UE extinse.
Scopul final al unui astfel de efort este de a stabili percepția și practica în platforma de cercetare și educație a oamenilor de știință și a altor profesioniști care sprijină domeniul familiar pentru o educație furnizată UNICĂ și pentru o școală care va fi de natură digitală și complet echipată pentru a aborda eficient nevoile diverse ale fiecărui elev. Într-o astfel de platformă, educatorul de astăzi, conștient și suspicios, ar trebui să perceapă ca pe o PROVOCARE înscrierea copiilor cu nevoi speciale în școlile obișnuite și să-și ia angajamentul față de ÎNTREAGA clasă de elevi prin crearea unei "agende globale de acțiuni"
Specificații
- Tip
- Cărți de educație pentru nevoi speciale
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 590
- Data de publicare
- 2020
- Dimensiuni
- 17x24 cm
Informații importante
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Recenzii
Achiziție verificată
Achiziție verificată
- Calitatea hârtiei
- Înțelegerea conținutului
- Eficacitate
- Ușurința în utilizare
- Aș recomanda-o pentru lectură