Vândut de
Stoc 2 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Vândut de
Stoc 2 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Cărți educative
Cărți educative
Cărți educative
Cărți educative
Cărți educative
Cărți educative
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Înființarea și funcționarea UNEI școli, școala de cartier, pentru TOȚI elevii fără discriminare și excludere este scopul noii ere. Adică, funcționarea unei școli care este democratică, umană, socială, liberă, prietenoasă și flexibilă, cu o cultură multiculturală și digitală. Protagonistul ar trebui să fie elevul care va fi prezent nu doar ca spectator invitat, ci și ca colaborator (participant) în centrul schimbărilor rapide din educație și contextul cotidian în general. Cu alte cuvinte, este vorba despre o școală care este chemată să ofere educație unificată TOȚILOR elevilor (copii și adolescenți) într-o Grecie digitală în dezvoltare, să fie deschisă comunității locale și să fie îmbibată de idei inteligente și realizări științifice, având ca scop dobândirea de abilități și cunoștințe extinse de către elev. Și acest lucru cu furnizarea sistematică a Educației Incluzive. Este vorba despre o școală care este guvernată de respectul și serviciul diversității elevilor. O astfel de evoluție a școlii moderne grecești este în concordanță cu Declarația de la Salamanca din Spania pentru educația egală a persoanelor cu nevoi educaționale speciale. O declarație care a apărut într-un forum global al peste 300 de delegați din 92 de țări și 25 de organizații internaționale la sfârșitul secolului precedent (1994) sub auspiciile UNESCO. Accentul proiectelor de reformă încercate (și, din păcate, nereușite până acum) în educație în fiecare țară socio-economic dezvoltată (și în curs de dezvoltare), prin urmare în Grecia și Cipru, ar trebui să se concentreze pe stabilirea unei "agende globale" a acțiunilor ambițioase ale fiecărui educator în noua școală pentru modernizarea calitativă a activității sale multifacetate (predare și sprijin). Acțiunea sa familiară ar trebui să vizeze în mod specific integrarea psiho-socială a fiecărui elev fără discriminare și excludere și dezvoltarea abilităților legate de era imaginii magice, cunoașterii și (super)informației.
Educația Specială în societatea secolului XXI cuprinde un sistem atent conceput de diverse tehnici și abordări care au un caracter complex, social, filozofic, conceptual și de sprijin didactic. Scopul său este de a sprijini în mod cuprinzător TOȚI copiii și adolescenții cu nevoi educaționale speciale, asigurându-le participarea la școala generală (comună) din cartierul lor și consolidând interacțiunea socială cu colegii și prietenii familiarizați.
Acest tratat reevaluat privind Educația Specială constituie un proiect ambițios al genului său. Scopul său este o lectură sistematică și multiplă și aprofundarea - clinică, psihologică, didactică, de sprijin, de cercetare și auto-descriptivă - a tuturor grupurilor care alcătuiesc copiii și adolescenții cu nevoi educaționale speciale. Proiectul familiar este plasat în perspectiva temporală a "2027" deoarece este perceput ca o bornă programatică semnificativă către care conduce Cadru Financiar Multianual al UE extinse.
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.
Achiziție verificată
Achiziție verificată