Vândut de
Stoc 10 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Vândut de
Stoc 10 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Cărți de finanțe
Cărți de finanțe
Cărți științifice
Cărți de finanțe
Cărți de finanțe
Cărți de finanțe
Cărți de finanțe
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
În loc să cheltuiți bani pentru a atrage clienți noi, în acest manual veți învăța modalități rapide, practice și rentabile de a aborda plângerile clienților și de a-i menține loiali afacerii dumneavoastră pentru totdeauna!
Prin intermediul unui limbaj simplu și ușor de înțeles și prin numeroase exemple și ilustrații relevante, veți înțelege cât de importante sunt plângerile pentru o afacere. Printre altele, sunt examinate următoarele aspecte: ce își doresc clienții atunci când se plâng, gestionarea clienților nemulțumiți, redactarea unei scrisori de răspuns, selecția și instruirea personalului, plângerile angajaților, modalități de încurajare a clienților să se plângă, beneficiile unei gestionări adecvate a plângerilor.
Citind această carte, veți înțelege că plângerile clienților sunt daruri, atâta timp cât știți cum să le deschideți. Gestionând plângerile corect, veți fi uimiți de rezultate...
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.
Această carte a fost foarte plăcută de citit, cuprinzătoare și mi-a captat constant interesul. O recomand cu căldură. (Nu am cumpărat cartea deoarece am obținut-o gratuit ca manual academic prin Eudoxus.)