Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Παράπονα πελατών, Oportunitatea de aur considerată o pacoste Codul: 23599460
- Autor: Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
- Editor: Stamoulis A.E.
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2020
- Αριθμός σελίδων: 266
- Κωδικός ISBN-13: 9789606180323
- Διαστάσεις: 21×14
Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Cărți de finanțe
Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες, Istoria necunoscută din spatele unor nume comerciale celebre
de la 68,70 LeiAdăugatCărți de finanțe
Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών, 60 de moduri de a crea clienți loiali
Ad de la GoldenbooksAdăugatCărți științifice
Είναι τρελός... ο εφευρέτης, 115+2 invenții care (din fericire) nu au schimbat lumea!
de la 52,94 LeiAdăugatCărți de finanțe
Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Poveștile necunoscute din spatele celor mai faimoase nume de mărci
de la 70,49 LeiAdăugatCărți de finanțe
Super Flops, Cele mai mari gafe de tranzacționare din toate timpurile
de la 62,15 LeiAdăugat
Produse similare
- Cele mai apreciate
Cărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugatCărți de finanțe
The Psychology of Money, Lecții atemporale despre bogăție, lăcomie și fericire
Ad de la Xryso FteroAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 80,46 Lei
- 75,70 Lei
- 81,84 Lei
- 84,91 Lei
- 94,63 Lei
Descriere
În loc să cheltuiți bani pentru a atrage clienți noi, în acest manual veți învăța modalități rapide, practice și rentabile de a aborda plângerile clienților și de a-i menține loiali afacerii dumneavoastră pentru totdeauna!
Prin intermediul unui limbaj simplu și ușor de înțeles și prin numeroase exemple și ilustrații relevante, veți înțelege cât de importante sunt plângerile pentru o afacere. Printre altele, sunt examinate următoarele aspecte: ce își doresc clienții atunci când se plâng, gestionarea clienților nemulțumiți, redactarea unei scrisori de răspuns, selecția și instruirea personalului, plângerile angajaților, modalități de încurajare a clienților să se plângă, beneficiile unei gestionări adecvate a plângerilor.
Citind această carte, veți înțelege că plângerile clienților sunt daruri, atâta timp cât știți cum să le deschideți. Gestionând plângerile corect, veți fi uimiți de rezultate...
Specificații
- Tip
- Administrație - Management, Marketing - Publicitate
- Limba
- Greacă
- Subtitlu
- Oportunitatea de aur considerată o pacoste
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 266
- Data de publicare
- 2020
- Dimensiuni
- 21x14 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.
Recenzii
Această carte a fost foarte plăcută de citit, cuprinzătoare și mi-a captat constant interesul. O recomand cu căldură. (Nu am cumpărat cartea deoarece am obținut-o gratuit ca manual academic prin Eudoxus.)
Tradus din Greacă ·- Calitatea hârtiei
- A fost ușor de citit?
- Înțelegerea subiectului
- A fost suficient de interesant?
- Mi-a plăcut stilul de scriere
- Aș citi o carte de același autor
- Aș recomanda-o pentru lectură
Ai găsit util acest review?