Scădere de preț -34%.Blaupunkt Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze
Biciclete electrice

Blaupunkt Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără VitezeCodul: 18744950

Blaupunkt Carla 190 este soluția ideală pentru cei care doresc să se deplaseze rapid dintr-un loc în altul.

Vezi descrierea completă

Blaupunkt Carla 190 este soluția ideală pentru cei care doresc să se deplaseze rapid dintr-un loc în altul.

Vezi descrierea completă
7.181,72Lei
Livraremar, 24 sep - joi, 26 sep
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

de la 7.181,72 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Informații despre magazin
    5.744,35 Lei

  2. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Informații despre magazin
    4.691,99 Lei

  3. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Informații despre magazin
    7.181,72 Lei

  4. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Produse magazin
    7.181,72 Lei

  5. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Produse magazin
    7.907,08 Lei

  6. Carla 190 16" Alb Pliabil Electric Bicicletă de Oraș fără Viteze

    Produse magazin
    7.181,72 Lei

Descriere

Blaupunkt Carla 190 este soluția ideală pentru cei care doresc să se deplaseze rapid dintr-un loc în altul.

Pliabil

Echipată cu un mecanism inteligent, Blaupunkt Carla 190 poate fi pliată foarte ușor și astfel redusă la jumătate din dimensiunea sa. În doar 4 pași, bicicleta electrică pliabilă devine un "pachet" practic. Greutatea redusă asigură, de asemenea, că poate fi transportată ușor și confortabil cu autobuzul, trenul sau metroul.

Motor puternic

Motorul puternic de 36 de volți cu un cuplu de 50 Nm oferă suport perfect, care împreună cu bateria litiu-ion integrată și puternică, formează o echipă perfectă. Motorul este durabil și pentru protecția bateriei, BMS-ul integrat (Sistem de Management al Bateriei) asigură întotdeauna o alimentare optimă cu energie.

Ecran LCD

Cele 5 niveluri ale motorului sunt controlate prin intermediul ecranului LCD ușor de citit. Acesta oferă, de asemenea, informații importante, cum ar fi durata de viață actuală a bateriei, informații despre traseu, viteză și multe altele. Puterea motorului poate fi, de asemenea, complet oprită sau poate servi ca un impuls auxiliar.

Producător

Blaupunkt

Specificații

Specificatii principale

Tip
Orașul
Dimensiune
Pentru bărbați
Dimensiunea roții
16 "
Culoare
Alb

Uleiuri Multifuncționale

Nivele de viteză
Nu
Frâne
Frâne V
Posturi de biciclete
fără suspendare
Pliabil
Da
Dimensiuni
139,3 x 58 x 102 cm
Dimensiuni pliat
83 x 46 x 60,5 cm

Specificatii Tehnice

Putere motor
250 W
Cuplu
50 Nm
Autonomie maximă
70 km
Viteză maximă
25 km/h
Greutate
13,8 kg
Greutate maximă a utilizatorului
110 kg
Capacitatea bateriei
7,8 Ah
Tip baterie
Litiu Ion
Timp maxim de încărcare
6 ore
Caracteristici
Ecran, Faruri, Lumina din spate

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

Imagini de la clienți

Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
Imagini de la clienți
+2Imagini

Recenzii de către membrii noștri

katsampu
4
59 din 60 membri au considerat această recenzie utilă

Achiziție verificată

Nu am avut nicio experiență nici cu o bicicletă de oraș pliabilă, nici cu una electrică.
Am cumpărat-o prin intermediul skroutz cu programul de subvenționare "deplasare electrică".
O am de aproximativ 2 luni.
În ceea ce privește construcția, mi se pare destul de bună, părțile pliabile se potrivesc bine. Este destul de mică în dimensiune, pentru a fi ușoară și convenabilă pentru transport (de exemplu, în metrou). Greutatea sa nu este mare, dar nu este nici ușoară ca o pană, aș descrie-o ca fiind normală.
De obicei, nu o stric și nu o transport în metrou, dar fac plimbări scurte în apropierea casei mele (Atena).
În ceea ce privește utilizabilitatea, nu aș spune că este confortabilă în comparație cu o bicicletă de oraș obișnuită sau o bicicletă de munte. În principal din cauza dimensiunii sale și a roților mici, este puțin mai dificil de condus.
Pentru mine, poți face ușor câțiva kilometri în oraș, dar nu poți urca și coborî trotuare și scări. Adică poți face 5-10 km pe teren plat înainte să te obosescă.
Asistența este altceva. Are 5 niveluri care pot fi ajustate printr-un mic control cu ecran pe ghidon. Chiar și la nivelul 1, poți merge confortabil. Dacă îl pui pe nivelul 5, motocicletele și semafoarele nu te vor ajunge. Doar pedalezi și bateria oferă cuplu roții din spate.
Cu toate acestea, trebuie să fii foarte atent pe drum pentru a nu fi lovit.
Bateria se încarcă în aproximativ 3-4 ore și rezistă aproximativ 12-16 km pentru mine, în funcție de utilizare.
Personal, am luat-o pentru plimbări scurte în Atena, dar și pentru vacanțe - insule, etc., unde poate fi ușor pliată și pusă în portbagaj.
Dacă cineva caută o bicicletă electrică de oraș, probabil că este o alegere bună, mai ales cu reducerea programului (40%).
---
Pentru a intra în program, există un proces pe platforma Ministerului, adică primești o ofertă scrisă de la magazin și alte documente pe care le trimiți electronic, cererea ta este aprobată, o cumperi (100% din preț), și după ce este făcut acest lucru, trimiți o a doua rundă de documente (care să fie noi, să îndeplinească specificațiile programului, actualizări, etc.). După ce sunt examinate, îți sunt creditate suma subvenției (40% fără TVA).
Sper că te-am ajutat.
:)

Tradus din Greacă ·
  • Greutate
  • Frâne
  • Calitatea construcției
  • Poziția de condus
  • Șaua
  • Raport calitate-preț
Ai găsit util acest review?

lixy
1
10 din 21 membri au considerat această recenzie utilă

Achiziție verificată

Probleme grave, design pentru o bicicletă nouă pe care tocmai am cumpărat-o!
1. Dificultate la urcare, încă de la început, din cauza unei probleme grave cu suportul șeii, adică maneta care ar trebui să o strângă nu se strânge suficient, se strânge doar în jurul cadrului, nu și în jurul tubului! (poate un tub interior suplimentar lipsă?)
2. Îndoirea este foarte dificilă deoarece maneta balamalei centrale are o truc cu o bilă interioară (pentru siguranță), dar este EXTREM de greu și nu se întoarce întotdeauna la locul său, făcând aproape imposibilă deschiderea și îndoirea.
3. Problemă minoră, poziția computerului - este complet greșită pe ghidon și pentru a o schimba ai nevoie de o cheie (nu de un șurubelniță) care ar fi trebuit să fie furnizată! Din fericire, am avut una, dar totuși dificil cu poziția șuruburilor și frânelor.
(Site-ul nu-mi permite să încarc videoclipuri care să arate detalii)

Tradus din Greacă ·
  • Greutate
  • Frâne
  • Calitatea construcției
Ai găsit util acest review?
  • maria.kastana.5
    4
    10 din 10 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Sentimentele pentru această bicicletă sunt mixte. Voi încerca să includ principalele avantaje și dezavantaje pentru oricine este interesat să o cumpere.

    Avantaje:
    1. Viteză. Traseele care înainte îmi luau 20 de minute pe jos, acum le pot face în 4 minute cu bicicleta. Economii incredibile de timp, mai ales dacă o folosești pentru a merge la serviciu. Descrierea spune că această bicicletă poate atinge 25 de kilometri pe oră, dar ajunge ușor la 30 de kilometri pe oră pe o șosea dreaptă, și chiar 40-42 de kilometri pe oră sau mai mult în coborâre (dar nu încercați asta).
    2. Confort. Asistența la pedalare este magică. Cu doar două rotații și jumătate ale pedalelor, simți o împingere, ca și cum ai zbura. Mergi de una singură! Picioarele nu se obosesc ca pe o bicicletă obișnuită. Nu transpiri, nu te epuizezi fizic. Bicicleta se mișcă, iar tu trebuie doar să pedalezi ocazional pentru a menține asistența.
    3. Urcări. Bicicleta are 5 niveluri de asistență. Poți urca ușor o pantă abruptă folosind doar nivelul 1 - ar trebui să încercați și celelalte 4. Doar pentru plimbările pe deal, merită fiecare euro. Oamenii mi-au spus asta și nu le-am crezut. Este o minune tehnologică care te lasă uimit de fiecare dată când urci o pantă lungă și dificilă în câteva secunde. Îți dorești să fii în fața unei pante!
    4. Portabilitate. Se pliază atât de ușor. Nu ocupă mai mult spațiu în autobuz decât o valiză obișnuită cu roți. O poți lua peste tot. Este ușoară, în jur de 13 kilograme. Se încarcă într-o priză standard în doar câteva ore. O poți lua în vacanță și ai propriul tău taxi...

    Dezavantaje:
    1. Siguranță. Din păcate, riscul de accidente este FOARTE mare. Roțile sunt mici și delicate, deci dacă întâlnești o groapă, o piatră sau resturi pe drum, poți cădea ușor. Frânele sunt complet inadecvate, mai ales în coborâre. Le-aș descrie practic ca fiind inexistente. Nu recomand să mergi mai repede de 15 kilometri pe oră în coborâre. Dacă frânezi în coborâre cu o viteză de peste 20 de kilometri pe oră, fie că o faci foarte ușor sau puțin brusc, viața ta este în pericol. Este un dezavantaj FOARTE serios: această bicicletă este făcută pentru drumuri drepte sau plimbări pe deal pe drumuri cu trafic moderat. Nu o recomand nici măcar în glumă pe o autostradă. În coborâre, depinde de tine. Dacă ar avea roți de dimensiuni normale și frâne decente (frâne cu disc), i-aș da 5 stele. În special pentru siguranță, îi acord jumătate de stea.
    2. Durata bateriei. Consider că distanța maximă anunțată de 70 de kilometri este complet utopică. Cu o încărcare completă, bicicleta poate merge 40 de kilometri, poate 50 în cel mai bun caz, dacă mergi exclusiv pe drumuri netede. Și mă refer la utilizarea intermitentă a asistenței și mereu la nivelul 1 al scării cu 5 niveluri. Dacă folosești asistența permanent și pe nivelul 5, am serioase îndoieli că va rezista 20 de kilometri cu o singură încărcare... Să fim sinceri. 70 de kilometri, pur și simplu NU.
    3. Condițiile meteo și ale terenului. În condiții de ploaie, este exclus să mergi pe un drum ud cu aceste roți scurte și subțiri. De asemenea, drumurile murdare și în general drumurile neasfaltate nu sunt potrivite.

    În ansamblu, această bicicletă mică este o soluție pentru călătorii scurte. Te ajută să economisești timp, bani și energie în oraș. Nu este destinată altor scopuri. Nici pentru distanțe lungi, nici pentru zone dificile, nici pentru sate cu drumuri denivelate, nici pentru autostrăzi, nici pentru sport, nici pentru curse de viteză. Dacă ai așteptări mici, te va satisface. Dacă căutați ceva mai mult, cu siguranță căutați o bicicletă cu roți mai mari și un sistem de frânare mai serios.

    ACTUALIZARE. După 4 luni și cu odometrul arătând deja 500 km, trebuie să adaug:
    -Frânele teribile încă vă limitează să atingeți viteze peste 30 km/h și de multe ori trebuie să mergeți cu o ușoară frână aplicată chiar și pe drumuri drepte, pentru a anticipa o frânare ușoară în cazul unui vehicul care se apropie. Înveți să mergi cu frâna aplicată constant.
    -Cu utilizarea simplă a asistenței la 1/5, bateria rezistă maxim 20 km distanță, testat. Și spun asta ca o femeie care cântărește 42 kg. Pentru un bărbat care cântărește peste 70 kg, viteza 1 nu este suficientă. Trebuie să treceți la treapta a 4-a sau a 5-a pentru a obține o împingere, iar în acel moment, bateria rezistă mai puțin de 10 km pe încărcare. Dacă sunteți tentat de reclama care pretinde o autonomie de 70 km, credeți-mă, pentru o persoană cu greutate medie, 15 km este media.
    -Se încarcă exact în 3,5 ore, complet. Nu mergeți nicăieri fără încărcător.
    -Anvelopele trebuie umflate la fiecare două săptămâni, ca standard.
    -Deși este făcută pentru asfalt și suprafețe plane, m-a dus fără probleme prin drumuri de pământ din Creta, teren accidentat, pante în sus și în jos, aici, la poalele Psiloritisului - și cine înțelege, înțelege.
    -Riscul de accidente scade în timp. Dacă sunteți obișnuit cu o bicicletă convențională, vă ia o lună să vă adaptați, dar apoi o iubiți. Totul este o chestiune de adaptare.

    Tradus din Greacă ·
    • Poziția de condus
    • Greutate
    • Raport calitate-preț
    • Frâne
    Ai găsit util acest review?
  • nikosakg
    4
    3 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Bicicleta oferă exact ceea ce este menționat în descrierea sa. Este ușoară, se pliază ușor, iar asistența electrică face pedalatul foarte confortabil. Roțile mici nu reprezintă o problemă dacă evitați gropile și reduceți viteza în zonele dificile. Autonomia depinde de nivelul de asistență pe care-l utilizați (de exemplu, alegând constant nivelul 2 sau 3 va dura aproximativ 25-30 km). Frânele, deși sunt frâne v, sunt satisfăcătoare. Este o alegere bună pentru distanțe medii în interiorul orașului

    Tradus din Greacă ·
    • Poziția de condus
    • Greutate
    • Frâne
    • Calitatea construcției
    • Raport calitate-preț
    • Șaua
    Ai găsit util acest review?
  • elenilouleli
    3
    4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Dacă drumul nu este neted și roata intră într-o crăpătură neobservată, riști să cazi cu mare pericol de a fi călcat de o mașină

    Tradus din Greacă ·
    • Greutate
    • Frâne
    • Calitatea construcției
    • Poziția de condus
    • Șaua
    • Raport calitate-preț
    Ai găsit util acest review?
  • NIKOS_KOUTSOURADIS
    3
    4 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

    În primul rând, este foarte frumos (atrage atenția oamenilor, cum se spune la Shopping Star...). Îl am de aproape 1,5 ani. Încă de la început, a avut o problemă: când stăteam nemișcat sub bicicletă, se mișca brusc de unul singur!!! Credeam că îl împing cu piciorul atingând pedala... Acest lucru s-a întâmplat de multe ori și dacă nu mă țineam de el, ar fi zburat de pe trotuar în stradă, riscând un accident!!! L-am trimis la dealer (Thessaloniki prin GERMANOS) și a revenit în regulă (au schimbat computerul în garanție) după 1+ lună, dar murdar (cu ulei pe cadru) și cu o bază de blocare din plastic ruptă la șa... În afară de asta, problema principală sunt roțile mici care necesită atenție în timpul condusului - te obișnuiești cu ele. Acum se aude un zgomot venind de la motor, în timp ce inițial era tăcut. Prietenul meu are dreptate când spune că manetele cadru și ghidon se blochează când o pliezi, din cauza unei bile ciudate în mecanism, și te obosesc până o găsești. În afară de asta, este bun cu un motor puternic și o durată lungă de viață a bateriei (în funcție de utilizare) de aproximativ 50-60 de kilometri.

    Tradus din Greacă ·
    • Frâne
    • Calitatea construcției
    • Poziția de condus
    • Greutate
    • Șaua
    • Raport calitate-preț
    Ai găsit util acest review?
  • 5
    5 din 8 membri au considerat această recenzie utilă

    Excelent pentru deplasarea în oraș!

    Tradus din Greacă ·
    • Poziția de condus
    • Frâne
    • Calitatea construcției
    • Raport calitate-preț
    • Greutate
    • Șaua
    Ai găsit util acest review?
    • Calitatea construcției
    • Șaua
    • Raport calitate-preț
    • Greutate
    • Frâne
    • Calitatea construcției
    • Șaua
    • Raport calitate-preț
    • Poziția de condus