de la SmartPart
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
de la SmartPart
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Lubrifianți auto
Lichid de transmisie automată
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Cred că a făcut treaba. Dar pentru prețul său și ceea ce promite, nu pierzi nimic dacă îi dai o șansă.
Mașina avea un cod P0420, o problemă cu convertorul catalitic. După eforturi atente și urmând toate instrucțiunile, nu a emis fum și problema a reapărut după resetarea erorii în unitatea de control a motorului. Codul P0420 a apărut din nou într-o călătorie care a fost făcută după curățare
Nu pare să fi rezolvat problema. Defecțiunea motorului ar putea fi posibil din cauza unei alte cauze
Vine cu tub/ace și cârligul necesar. În mașinile în care l-am instalat până acum, este suficient la înălțimea capotei. Nu contează pe ce traseu merge tubul, deoarece motorul "suge", trebuie doar să fie plasat departe de piesele mobile și de evacuare. Doar știți că trebuie să puneți ceva pe accelerație sau pe pedala de gaz pentru a o menține la 1200-1500 RPM timp de aproximativ o oră, poate chiar mai mult. Nu faceți asta pe drum, veți avea o problemă cu vecinătatea. Luați mașina și mergeți undeva izolat. În niciun caz într-un spațiu închis, de exemplu, garaj!
În concluzie, primul pe care l-am instalat și m-a convins a fost pe un BMW E90 care avea o problemă cu creierul în lambda și catalizator. Supapa de emisie a eșuat fără ca proprietarul să-și dea seama pentru o perioadă, iar catalizatorul s-a înfundat de la uleiul pe care l-a aspirat în admisie. O sticlă și daunele au dispărut și nu s-au mai reapărut, în timp ce consumul mașinii conform computerului de bord a scăzut semnificativ, 3.5lt/100km (condus în oraș). Chiar și diferența era vizibilă din sunetul evacuării.
După aceea, l-am instalat în alte trei mașini pe care le am, chiar dacă nu aveau probleme. Toate au un kilometraj mare (150.000-350.000) și a făcut o diferență semnificativă în performanță și consum la toate.
Fotografiile sunt făcute cu o cameră endoscopică în admisia ultimei mașini în care l-am instalat, un motor BMW M54 cu 260.000km. Este aceeași supapă exactă. Cred că acest lucru este suficient. Dacă mașina dvs. prezintă o defecțiune la lambda sau catalizator, cumpărați-l. Dacă aveți un kilometraj mare, cumpărați-l. Face cu adevărat o treabă serioasă.
Pentru prețul său, este destul de bun. Vine cu acul și tuburile sale, toate complete. A fost folosit pe un VW Passat 1.8 apt NA 125cp după 6 luni de călătorii scurte. Mașina era înfundată și nu funcționa corect, dar cu acest produs, cred că catalizatorul și senzorul lambda au fost curățate și acum merge mai bine. Mai întâi, am încălzit bine mașina pentru a ajunge la temperatura de funcționare a catalizatorului, apoi am lăsat-o să funcționeze timp de aproximativ o oră. După aceea, am condus-o în prima și a doua treaptă pentru a o curăța în mod corespunzător o perioadă de timp, și a fost în regulă. Înălțimea capotei nu este suficientă, trebuie să fie puțin mai înaltă cu o tijă sau un ac pentru a o menține mai sus. În esență, este ca și cum i-ai face mașinii o curățare bună în timpul unei călătorii, și evident, nu te aștepta la miracole. Am încercat și unul de la Liqui Moly care se pulverizează, și cred că este mai ușor de utilizat decât cel de la Mannol, cu rezultate la fel de bune.
Achiziție verificată
Foarte bun, merită cumpărat
Achiziție verificată
Testat pe Opel Vectra B, nu am observat nicio diferență.
Achiziție verificată
Dacă urmați cu strictețe instrucțiunile, veți vedea că își face treaba.
Achiziție verificată
Nu am văzut nicio schimbare.
Achiziție verificată de la Stax Group
Excelent. Am trecut de inspecția vehiculului la vârsta de 23 de ani