Protec P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375ml

Protec P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375mlCodul: 13622966

  • Descompune contaminarea și depunerile în molecule, evitând desprinderea părților solide de murdărie care ar putea înfunda pasajele de ulei sau tubul de imersie
  • Restaurează compresia prin curățarea...
Vezi descrierea completă
  • Descompune contaminarea și depunerile în molecule, evitând desprinderea părților solide de murdărie care ar putea înfunda pasajele de ulei sau tubul de imersie
  • Restaurează compresia prin curățarea inelelor și elimină reziduurile de carbon din partea superioară a cilindrilor
  • Protejează motorul în timpul curățării cu lubrifianți puternici anti-frecare



-12% pentru această achiziție
Expirare: 24/09/2024

64,00 Lei

56,32Lei
Livrare rapidăMâine, 10 SeptembrieDacă îl comanzi în următoarele 14 ore și 16 minute
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Stoc 5+ bucăți

Raport produs

de la 64,00 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Revânzător oficial

    P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375ml

    Produse magazin
    71,68 Lei

  2. P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375ml

    Informații despre magazin
    76,80 Lei

  3. Revânzător oficial

    P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375ml

    Informații despre magazin
    76,80 Lei

  4. Revânzător oficial
    74,24 Lei

  5. Revânzător oficial
    76,80 Lei

  6. Revânzător oficial
    69,12 Lei

  7. Revânzător oficial
    64,00 Lei

  8. 65,18 Lei

  9. Revânzător oficial
    69,38 Lei

  10. 65,18 Lei

  11. 74,24 Lei

  12. Revânzător oficial
    69,12 Lei

  13. P1001 Engine Flush Aditiv Ulei 375ml

    Produse magazin
    74,24 Lei

  14. 71,63 Lei

Descriere

  • Descompune contaminarea și depunerile în molecule, evitând desprinderea părților solide de murdărie care ar putea înfunda pasajele de ulei sau tubul de imersie
  • Restaurează compresia prin curățarea inelelor și elimină reziduurile de carbon din partea superioară a cilindrilor
  • Protejează motorul în timpul curățării cu lubrifianți puternici anti-frecare



Specificații

Mockups
Ulei Booster
Capacitate
375 ml
Caracteristici
Anti-frecare

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

  1. 6
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1 stea
    0
Adaugă un review
  • george.drosos84
    5
    3 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Protec P1180 a fost folosit pe un Fiat Punto Evo 1.4 (2010-120000km) și VW Passat 1.8T (2005-180000km) după o schimbare de ulei folosind Protec P1001 pentru curățarea internă a motorului și apoi a fost folosit și Protec P2233VIC. Motoarele din ambele mașini rulează diferit și poți observa imediat asta. Fiatul avea o problemă cu sistemul multiair și dealerul cerea 1800€ pentru reparații, dar un dealer de mașini second-hand mi-a recomandat aceste produse pentru că le folosește și da, becul de avertizare de pe Fiat s-a stins, fără probleme.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • userone
    5
    6 din 11 membri au considerat această recenzie utilă

    Prima dată într-un Citroen c2 vts cu 140.000 km (începutul verii) cu întreținere foarte bună, dar fără a fi folosit vreun alt produs similar înainte, cu excepția Liqui Moly Fuel Injection Cleaner și Liqui Moly Hydraulic Lifter Additive. Desigur, s-a făcut și o schimbare de ulei și filtru, iar deoarece acestea și-au atins kilometrajul (30.000+ km), bujiile au fost de asemenea înlocuite. De la schimbare, au fost parcurși aproximativ 5.500 km și datorită uleiurilor noi (Elf srx 5w40 înlocuind LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40), există o diferență semnificativă în performanța motorului în bine, mai puțin zgomot, mișcare mai lină și schimbări de trepte mai bune.

    Pentru a funcționa și a se comporta corect, motorul mașinii trebuie să atingă temperatura de funcționare normală. Se adaugă fie la uleiul vechi, fie la unul nou și ieftin (după îndepărtarea celui vechi) care este folosit doar pentru clătire. A doua opțiune este chiar mai bună, chiar dacă costă mai mult.

    Rămâne în motor cu motorul pornit timp de 10-15 minute (dacă mașina are peste 100.000 km, este mai bine să o lăsați timp de 15 minute) fără ca mașina să se miște.

    După fiecare sarcină finalizată, mașina trebuie să se încălzească timp de 5-6 minute și apoi să fie condusă timp de 30-40 de kilometri la o viteză continuă (110-120+) înainte de a fi imobilizată. Este necesară o plimbare pe autostrada națională sau Attiki.

    Este un aditiv de la o companie germană specializată în astfel de produse și cu recenzii excelente, care m-a motivat și pe mine să fac cercetări și să-l aleg.

    Este într-adevăr un curățitor excelent care merită banii săi.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Achiziție verificată

    Într-adevăr, un curățător excelent care merită banii săi.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Achiziție verificată

    Excelent... face ceea ce spune... pentru situații dificile, are nevoie de repetiție...

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • 5
    2 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

    Unul dintre cele mai bune de pe piață

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • 5
    2 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Foarte bun produs, am fost foarte mulțumit de performanța curățării motorului!

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?