64,00 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
64,00 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Protec P1180 a fost folosit pe un Fiat Punto Evo 1.4 (2010-120000km) și VW Passat 1.8T (2005-180000km) după o schimbare de ulei folosind Protec P1001 pentru curățarea internă a motorului și apoi a fost folosit și Protec P2233VIC. Motoarele din ambele mașini rulează diferit și poți observa imediat asta. Fiatul avea o problemă cu sistemul multiair și dealerul cerea 1800€ pentru reparații, dar un dealer de mașini second-hand mi-a recomandat aceste produse pentru că le folosește și da, becul de avertizare de pe Fiat s-a stins, fără probleme.
Prima dată într-un Citroen c2 vts cu 140.000 km (începutul verii) cu întreținere foarte bună, dar fără a fi folosit vreun alt produs similar înainte, cu excepția Liqui Moly Fuel Injection Cleaner și Liqui Moly Hydraulic Lifter Additive. Desigur, s-a făcut și o schimbare de ulei și filtru, iar deoarece acestea și-au atins kilometrajul (30.000+ km), bujiile au fost de asemenea înlocuite. De la schimbare, au fost parcurși aproximativ 5.500 km și datorită uleiurilor noi (Elf srx 5w40 înlocuind LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40), există o diferență semnificativă în performanța motorului în bine, mai puțin zgomot, mișcare mai lină și schimbări de trepte mai bune.
Pentru a funcționa și a se comporta corect, motorul mașinii trebuie să atingă temperatura de funcționare normală. Se adaugă fie la uleiul vechi, fie la unul nou și ieftin (după îndepărtarea celui vechi) care este folosit doar pentru clătire. A doua opțiune este chiar mai bună, chiar dacă costă mai mult.
Rămâne în motor cu motorul pornit timp de 10-15 minute (dacă mașina are peste 100.000 km, este mai bine să o lăsați timp de 15 minute) fără ca mașina să se miște.
După fiecare sarcină finalizată, mașina trebuie să se încălzească timp de 5-6 minute și apoi să fie condusă timp de 30-40 de kilometri la o viteză continuă (110-120+) înainte de a fi imobilizată. Este necesară o plimbare pe autostrada națională sau Attiki.
Este un aditiv de la o companie germană specializată în astfel de produse și cu recenzii excelente, care m-a motivat și pe mine să fac cercetări și să-l aleg.
Este într-adevăr un curățitor excelent care merită banii săi.
Achiziție verificată
Într-adevăr, un curățător excelent care merită banii săi.
Achiziție verificată
Excelent... face ceea ce spune... pentru situații dificile, are nevoie de repetiție...
Unul dintre cele mai bune de pe piață
Achiziție verificată
Foarte bun produs, am fost foarte mulțumit de performanța curățării motorului!