Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

Motor Clean Aditiv Ulei 500ml Codul: 13515131

  • Potrivit pentru toate motoarele pe benzină, motoarele diesel cu sau fără filtre de particule diesel (DPF)
  • Utilizat în motor înainte de schimburile de ulei
  • Sigur pentru vehiculele cu convertoare...
Vezi descrierea completă
  • Potrivit pentru toate motoarele pe benzină, motoarele diesel cu sau fără filtre de particule diesel (DPF)
  • Utilizat în motor înainte de schimburile de ulei
  • Sigur pentru vehiculele cu convertoare catalitice și turbocompresoare
  • Fiecare sticlă de produs de 500ml este suficientă pentru motoare cu capacitate de ulei de până la 5 litri
  • Nu este potrivit pentru...
Vezi descrierea completă
-10% pentru această achiziție
Expirare: 24/08/2024

89,01 Lei

80,11Lei
Livrare rapidăvineri, 02 AugustDacă îl comanzi în următoarele 20 ore și 29 minute
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

Stoc 5+ bucăți

de la 82,91 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Produse magazin
    101,22 Lei

  2. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Produse magazin
    82,91 Lei

  3. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    88,96 Lei

  4. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Produse magazin
    88,50 Lei

  5. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    86,42 Lei

  6. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    82,60 Lei

  7. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    82,91 Lei

  8. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    86,01 Lei

  9. 104,27 Lei

  10. 85,96 Lei

  11. 89,01 Lei

  12. 89,01 Lei

  13. 82,91 Lei

  14. 106,82 Lei

  15. Motor Clean Aditiv Ulei 500ml

    Informații despre magazin
    93,59 Lei

  16. 82,91 Lei

  17. 96,64 Lei

  18. 93,34 Lei

  19. 101,22 Lei

Descriere

  • Potrivit pentru toate motoarele pe benzină, motoarele diesel cu sau fără filtre de particule diesel (DPF)
  • Utilizat în motor înainte de schimburile de ulei
  • Sigur pentru vehiculele cu convertoare catalitice și turbocompresoare
  • Fiecare sticlă de produs de 500ml este suficientă pentru motoare cu capacitate de ulei de până la 5 litri
  • Nu este potrivit pentru motociclete cu ambreiaje umede



    Producător

    OEM

    Specificații

    Mockups
    Ulei Booster
    Capacitate
    500 ml
    Caracteristici
    Curățător

    Informații importante

    Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

    Recenzii

    1. 41
    2. 5
    3. 2
    4. 1
    5. 1
    Adaugă un review
    • elenh12
      4
      1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Totul funcționează bine cu produsul și am folosit ulei de 10-40 și am observat unele diferențe înainte de a folosi 20-50. 4 stele pentru prețul său

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • laert_bilo
      5
      2 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      L-am pus într-un Opel Vectra B cu 340.000 km și și-a făcut treaba. Nu arde atât de mult ulei și funcționează mai bine.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • chris.sp
      5
      5 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

      În Alfa Romeo 147 pe benzină, cu 170.000 km, prima dată folosind un curățitor. A redus arderea și a oprit consumul de ulei! Înainte de utilizare, ardea 0,5l la fiecare 2-3000 km. Îl recomand cu căldură, în special pentru mașinile care nu au avut întreținere similară înainte

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Billy_Bald
      5
      2 din 2 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Am Seat Leon din 2005, cu 106.000 km. Am căutat înainte să fac revizia deoarece se vedea ceva ulei și umiditate pe capacul de ulei. Complet întâmplător, am văzut acest produs și am observat și comentariile pozitive. Am mers la dealer înainte de a-l cumpăra și i-am întrebat dacă funcționează, iar ei mi l-au recomandat și lor. Zgomotul la relanti a scăzut, motorul este liniștit și mașina merge uimitor de bine pe drum, chiar și în treapta a 5-a la turații mici se deschide. Nu știu cum a reușit acest produs, dar ceea ce scriu mai jos este cu adevărat uimitor!

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • ArisC
      5
      6 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Înainte de a schimba uleiurile, am văzut uleiurile mele și erau de la blond la închis... În momentul în care am adăugat aditivul și am lăsat motorul să funcționeze timp de 15-20 de minute, uleiurile au devenit literalmente negre ca smoala... Am încercat asta după ce am cumpărat mașina pentru a fi cât mai sigur posibil din partea mea. Peugeot 208 2018
      P.S. Asigurați-vă că schimbați și filtrul de ulei după aceea pentru a pune ulei nou.

      14/4/2024
      *Bonus: Unele persoane, după utilizarea aditivului, curăță motorul cu un ulei nou și ieftin, apoi pun uleiul curat nou împreună cu un filtru nou. Consider că este puțin excesiv, dar cine vrea poate să o facă...

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • sampanhs3
      5
      10 din 11 membri au considerat această recenzie utilă

      Produsul a fost instalat într-o mașină personală, un Ibiza 1.4 BBZ cu 145.000 km. Îmi schimb uleiul mașinii la fiecare 10.000 km. Motorul, cu tratamentul aplicat, funcționează mai lin și accelerația este ca înainte. A fost făcut cu o combinație de Motul 4100. Pentru a efectua corect procesul, trebuie să golești uleiul motor. Instalează ulei ieftin împreună cu produsul timp de jumătate de oră. Apoi golește uleiul și filtrul de ulei. Lasă-le să se golească bine, pune uleiul nou și filtrul de ulei, și ești gata. Când am golit uleiul cu substanța chimică, l-am pus într-o bucată tăiată de beton și am observat particule foarte mici care s-au rupt când le-am apăsat. Posibile depuneri în arcuri. Am condus 2.000 km și uleiul este încă curat. Îl voi recomanda fiecărui client să o facă. Prețul este puțin ridicat, dar primești ceea ce plătești. Sper că am ajutat.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • orgest_bullari
      5
      5 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Câmpurile pun acest produs chimic și când schimbați uleiurile, amestecați-l bine. Dar motorul trebuie să fie cald la temperatura normală și să-l opriți când îl turnați, puneți-l înapoi în treaptă și lăsați-l să meargă în gol timp de 10 până la 15 minute. L-am lăsat timp de aproximativ 15 minute, ieri am făcut o revizie și acest produs chimic face treaba. Curăță, îl recomand cu ochii închiși

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • pkout
      5
      5 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

      L-am folosit într-un Fiat Seicento cu 150.000 de kilometri. Când am deschis capacul unde completez uleiul, negrul (mâlul) era vizibil în interior. După utilizarea produsului, acesta a dispărut, deci și-a făcut treaba.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • tsit72
      5
      6 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Testat pe Peugeot 3008 Diesel din 2011 și KIA Picanto 1.0 mod 2006. În cazul modelului 3008, după utilizare, curgea un lichid negru și smoală umedă din carter atunci când capacul era deschis la 170 km, probabil din cauza combustibilului. Prima dată când am văzut uleiul nou pe care l-am pus nu se întuneca imediat după pornirea motorului. În cazul motoarelor uzate, este necesar la fiecare schimbare ulterioară de ulei și filtru până când motorul este curățat semnificativ. În cazul modelului KIA, cu 390 km, după prima aplicare, a eliberat și ulei negru și smoală mai rea decât în ​​cazul modelului 3008, culoarea motorului și performanța acestuia sunt ca ziua și noaptea, iar acum sună aproape ca un motor nou, așa cum a spus mecanicul. Cu toate acestea, sunt necesare încă 2-3 aplicări suplimentare în următoarele revizii. Rețineți că în ambele mașini, după aplicare, am deschis carterele din cauza scurgerilor de garnituri, care au fost curățate manual.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • panos.papas21
      5
      7 din 8 membri au considerat această recenzie utilă
      Utilizator expert

      L-am pus înainte de schimbul de ulei la un Fiat Punto 1.2 8 supape care ardea ulei și avea compresie scăzută. Uleiul ardea la o rată de jumătate de kilogram la o mie de kilometri. De la schimbare, nu mai face zgomote ciudate, funcționează foarte bine la viteze reduse și până acum am condus 700 de kilometri fără să ardă nici o picătură. Nu mă așteptam, aveam în plan să schimb motorul, dar am decis să încerc și a funcționat. Am observat și altceva care arată că curăță cu adevărat motorul: indicatorul nivelului de ulei, care era negru și nu putea fi curățat cu o cârpă de fiecare dată când verificam uleiul, s-a curățat de la schimbare.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • GT65
      4
      11 din 11 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      L-am folosit înainte de a schimba uleiurile din cauza unei schimbări de marcă și vâscozitate (de la Fuchs la Mobil și de la 5W-30 la 10W-40). Trebuie să fi curățat motorul de uleiul vechi. Lucrul îngrijorător este că trebuie să-l fi curățat atât de mult încât ulterior am putut vedea fum ieșind din evacuare din cauza arderii uleiului. Ar fi îndepărtat multă mizerie și ar fi ajuns în "spațiul" noului ulei fie prin garniturile de supape uzate, fie prin un arc de piston rupt/blocat, intrând în camera de ardere și ardând împreună cu combustibilul. Nu știu dacă este vina curățitorului sau a uleiului Mobil (ceea ce nu ar trebui să fie cazul, deoarece era mai gros ca uleiul) pentru fumul din evacuare, dar în prima fază voi schimba marca de ulei și am adăugat și aditivul de ulei Liqui Moly Oil Smoke Stop 300ml. Voi parcurge distanța necesară de 800-1000 km și voi vedea cum merge.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • dhmastynomiaspartis
      4
      2 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      În mașina mea Hyundai Elantra, nu am observat nicio diferență în culoarea uleiurilor. Desigur, sunt foarte regulat în ceea ce privește întreținerea mașinii, așa că îi acord 4 stele....

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • ΑΣΒΟΥΡΙ
      3
      2 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Fără a fi un expert, ceea ce am înțeles imediat ce l-am pus într-o mașină de douăzeci de ani și în combinație, desigur, cu o schimbare proaspătă de ulei și având mașina în posesia mea de câțiva ani, este că a devenit mai ușor și mai relaxată. Din nou, spun că nu este ceva extraordinar de wow în sensul în care să înțelegi diferențele în conducere, dar îmi imaginez că reîmprospătează inima mașinii, adică motorul. Mecanicul de la service-ul dealerului mi l-a recomandat când i-am adus-o.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • elgreco
      5
      11 din 12 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      I l-am dat mecanicului să-l folosească înainte de schimbul de ulei și filtru la Ford Fiesta Diesel-ul meu cu 220.000 de kilometri. La început, m-a privit ciudat. Când am mers să-mi ridic mașina după service, mi-a spus că este cel mai bun lucru pe care l-a văzut vreodată. A condus mașina înainte și după service și a observat o diferență semnificativă și o funcționare lină a motorului. El îl va recomanda cu căldură clienților săi.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • John_Chatzis
      5
      3 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

      L-am pus în Mercedesul meu Benz B150, a doua oară când l-am pus, când am scos filtrul, am rămas șocat...
      Era ca și cum ar fi căzut în nisip. Jumătate din partea sa era MIZERIA. Acum, la fiecare schimbare, mai întâi pun asta sau protecția... Dar întotdeauna mai întâi curățătorul.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Αλέξανδρος-
      5
      6 din 7 membri au considerat această recenzie utilă

      În Fiat Seicento 1.100. Am deschis pentru a îndepărta uleiul vechi după utilizarea acestui produs specific și orificiul s-a înfundat până în punctul în care picura doar puțin câte puțin. L-am prins cu o paie și am rupt bucățile care probabil se desprinseseră de pe motor și blocaseră ieșirea. La început, am fost îngrijorat. Dar după schimbare, mașina a accelerat imediat și motorul a devenit mult mai receptiv în toate privințele. Fără exagerare, în interiorul motorului trebuie să fi fost aproximativ 200 până la 300 de grame de reziduuri. Cu siguranță a făcut treaba.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • panos.k.
      5
      4 din 6 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Am intrat într-un jimny. După schimbul de ulei, motorul mergea mai fluent și avea mai mult entuziasm la accelerație.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • NICKEVA18
      5
      22 din 45 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Bună dimineața!! Am folosit produsul în timpul ultimei schimbări de ulei. Am un VW GOLF5 care este foarte bine întreținut și are 230.000km. De când am pus produsul, în prima săptămână am observat următoarele:
      1. Motorul este complet liniștit.
      2. Mașina nu "zăngănește" la viteze mici cu rapoarte de viteză mari, de exemplu, la treapta a 5-a, dar motorul are un sunet "blând" ca atunci când este nou.
      3. Compresia a crescut, ceea ce înseamnă că mașina are 75 de cai putere și la 2.500 RPM în treapta a 5-a obișnuia să atingă în jur de 75km/h, acum este la 85km/h.
      4. Diminețile reci când pun în treaptă avea un miros (fum) pentru o perioadă scurtă de timp, dar acum s-a oprit.
      5. La relanti, mașina avea o ușoară tremurare, dar fără scăderea RPM-ului, iar acum s-a oprit.
      6. Mașina consumă ulei, exact 1 litru la 2.000km, așa că nu pot avea încă o opinie. Voi vedea când voi ajunge la kilometrii respectivi

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Manos_Savvas
      5
      7 din 12 membri au considerat această recenzie utilă

      În Citroen Xsara 04' 1.6 nfu, l-am folosit la 100.000 km, mașina schimbă uleiul și filtrul la fiecare 10.000 km (total 10-40w). Am observat o diferență în culoarea uleiului, am scos câțiva ml înainte de a-l utiliza și uleiul era maro. După utilizare, a devenit negru! În cei câțiva kilometri pe care i-am parcurs, cred că motorul funcționează mai lin. Am utilizat produsul deoarece vreau să mențin motorul în condiție perfectă, așa că nu pot spune dacă rezolvă vreo problemă.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • FUNHELLAS
      4
      3 din 5 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Cu siguranță își face treaba, doar că nu pot ști exact cât de mult. Personal, îl folosesc la fiecare 4 schimbări sau la 40000km.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Evangelos_Rizos
      5
      4 din 7 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Produs perfect. După utilizarea acestuia, am schimbat uleiul. Mașina se simte mai liniștită și am adăugat și Cera tec de la aceeași companie. IBIZA 2006 1.4

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Volcom_StoneD
      5
      1 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

      L-am folosit pe un gp800 cu 31.000 km. Sunetul evacuării s-a schimbat, toate zgomotele mici pe care le avea motorul au fost eliminate! Adevărat că și-a făcut treaba!

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • psyxiklimatismos
      5
      12 din 14 membri au considerat această recenzie utilă

      L-am folosit de două ori pe un motor diesel cu 230.000 de kilometri. Curăță și strălucește intern. Uleiul iese negru și există apă după utilizare. Este necesară atenție pentru a schimba filtrul de ulei după utilizare și a pune ulei nou

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • xroupista
      5
      17 din 18 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Produs scump, dar bun. L-am folosit pe un Honda Civic 96 și pe un Daihatsu Couore. Uleiul vechi iese complet negru și motorul se curăță cu adevărat de reziduuri!!! Motoarele ambelor vehicule funcționează aproape ca atunci când erau noi..!!! Accelerarea s-a îmbunătățit și compresia pare să fie mai bună, deși nu m-am deranjat să o măsor. Nu uitați să schimbați și filtrul.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • Γιώργος Γαρουφάλης
      5
      13 din 14 membri au considerat această recenzie utilă

      VW Polo 1998 1000 cc
      Nu am reușit să țin pasul cu umplerea uleiului (10-40), motorul bătea undeva și mecanicul mi-a spus că este doar o chestiune de timp înainte să se strice, are nevoie de reparație. M-am gândit, de ce să nu încerc acest produs, ce am de pierdut?
      Motorul tot bate, dar foarte puțin, aproape imperceptibil. Nu mai este deloc ca înainte, iar acum trebuie să completez doar aproximativ jumătate de litru de ulei (5-30) la fiecare 1000 de kilometri.
      Sincer, nu mă așteptam la o diferență atât de mare înainte de a încerca, dar acest produs chiar face o treabă uimitoare. Mașina a rulat timp de un an fără nicio problemă, chiar dacă era pe marginea prăpastiei!! Efectul său devine evident imediat ce uleiul și acest lichid ies, un noroi negru cu bucăți de murdărie!! M-a salvat cu adevărat, și cu siguranță îl voi folosi din nou dacă va fi nevoie!!

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • tdekoulakos
      5
      8 din 55 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Îi voi acorda cinci stele fără niciun motiv anume. Nu am observat nicio diferență în performanța mașinii înainte să o adaug. După ce am pus-o și am adăugat ulei nou, pe Kawasaki Zx-6r 636 2006, credeți-mă, când am pus ulei ieftin, diferența este foarte vizibilă, în special în cutie de viteze. Uleiul meu era ca mierea înainte să pun acest lichid, a rămas aceeași culoare când l-am pus în motor, și după 100 km nu am observat nicio diferență și uleiul a ieșit cu aproape aceeași fluiditate. Pe scurt, nu a curățat nimic. Îi acord doar o evaluare de 5 stele pentru că poate nu era nimic de curățat, deoarece sunt foarte regulat în schimbarea uleiului.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • tornadoteo_hotmail_com
      5
      20 din 20 membri au considerat această recenzie utilă

      Achiziție verificată

      Diverse lucruri vor fi observate doar atunci când există reziduuri de ulei în interiorul motorului care suferă din cauza schimbărilor rare de ulei și a întreținerii slabe. L-am folosit într-o mașină diesel prost întreținută, cu mulți kilometri parcurși, și am observat o diferență. Mașina rula ca nouă. Motorul părea să-și recâștige puterea pierdută. Chiar și dopul de scurgere se înșuruba mai ușor, deoarece avea mai multe rășini asfaltice de la schimbările anterioare.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    • dipapaioannou
      2
      4 din 33 membri au considerat această recenzie utilă

      Nicio diferență după 2 luni de utilizare. A fost folosit într-un AUDI A3 de acum 15 ani, cu 140.000 de km.

      Tradus din Greacă ·
      Ai găsit util acest review?
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile
    Vezi toate categoriile