Έθνος, ταυτότητες και τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα, Studiu privind teoria medierii
Cărți științifice

Έθνος, ταυτότητες και τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα, Studiu privind teoria medierii Codul: 106668

Ce înseamnă să urmărești buletinele de știri de două ore la televizor în fiecare zi? De ce unii oameni devin dependenți de emisiunile de știri în timp ce alții sunt indiferenți? Televizorul este o...

Vezi descrierea completă

Ce înseamnă să urmărești buletinele de știri de două ore la televizor în fiecare zi? De ce unii oameni devin dependenți de emisiunile de știri în timp ce alții sunt indiferenți? Televizorul este o parte integrantă a vieții moderne, iar această carte explorează un aspect al procesului: influența televizorului asupra modului în care experimentăm entitatea...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Μίρκα Μαδιανού
  • Editor: Patakis
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2008
  • Αριθμός σελίδων: 332
  • Κωδικός ISBN-13: 9789601627557
  • Διαστάσεις: 21×14
24,65Lei
Livrarelun, 05 aug - vin, 09 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

de la 24,65 Lei

Descriere

Ce înseamnă să urmărești buletinele de știri de două ore la televizor în fiecare zi? De ce unii oameni devin dependenți de emisiunile de știri în timp ce alții sunt indiferenți? Televizorul este o parte integrantă a vieții moderne, iar această carte explorează un aspect al procesului: influența televizorului asupra modului în care experimentăm entitatea politică a națiunii și identitățile noastre naționale și supranaționale.

Această cercetare se bazează pe antropologie, teorie socială și teorie media și se bazează pe etnografie a audienței de televiziune din Atena. Această abordare interdisciplinară aruncă lumină asupra relației dintre media și identități. Plecând de la o perspectivă care examinează identitățile așa cum sunt trăite și puse în practică, autorul explorează motivele apartenenței naționale și examinează modul în care identitățile sunt articulate la nivel local cu discursul națiunii pe rețelele de televiziune naționale. Unele dintre întrebările ridicate includ: Te influențează televizorul discursul și practicile legate de identitate și, în caz afirmativ, cum? Când pun indivizii sub semnul întrebării discursurile oficiale ale națiunii și când le susțin? Media influențează problemele de includere și excludere din viața publică, în special în cazul minorităților?

Această carte prezintă într-un mod cuprinzător natura contradictorie și ambiguă a identităților naționale și supranaționale, oferind totodată o evaluare atentă a puterii media. Argumentează că, deși media nu modelează identitățile cauzal, ele contribuie totuși la crearea unor spații comune de comunicare care adesea alimentează sentimente de includere sau excludere.

Această carte revendică o poziție importantă în etnografia emergentă a media și este un exemplu caracteristic al noii tendințe din domeniu, care integrează consumul de media într-un cadru social, economic și politic mai larg. Este destinată studenților și cercetătorilor din domeniile studiilor culturale, studiilor de comunicare, antropologiei, sociologiei, precum și celor care studiază probleme legate de naționalism.

Specificații

Tip
Comunicare & Media
Limba
Greacă
Subtitlu
Studiu privind teoria medierii
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
332
Data de lansare
-
Data de publicare
2008
Dimensiuni
21x14 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile