3 din 3 membri au considerat această recenzie utilă

• Nu provoacă iritații ale pielii
    • Aș cumpăra din nou
  • Το Θεώρημα της Αγάπης

0
    5
    4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

Adorabil!! Am evitat să-l iau pentru o perioadă, nu știu de ce, dar a ajuns din greșeală în mâinile mele ca un cadou. Și în timp ce citesc 2 cărți pe săptămână și iubesc acest gen (ușor, romantic), m-am îndrăgostit și este cu siguranță cartea mea preferată! Este ca și cum aș urmări o comedie dulce, inteligentă, plină de umor și foarte romantică! Relația dintre Adam și Olivia este visătoare! Personajele secundare sunt incredibil de inteligente și perfect scrise. Dragostea și chimia dintre protagoniști mi-au făcut inima să tresalte de fiecare dată și m-au făcut să zâmbesc ca un prost în timp ce o citeam. Pentru prima dată, imediat ce termin cartea, o încep din nou! Nu pot să o recomand destul de mult! Deasupra tuturor cărților mele preferate, și în curând va fi ecranizată! Abia aștept!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Πληγωμένες Καρδιές

0
    5
    1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă
    Achiziție verificată

Dulce, estival, cu multe întorsături și un final care răstoarnă tot ceea ce ai crezut în timp ce o citeai! Romantic cu note tinerești care, totuși, capturează emoțiile tale indiferent de vârstă! O poveste care este în același timp ușoară și grea, diferită, neașteptată. O scriitoare excepțională, aștept cu nerăbdare să fie traduse mai multe cărți ale ei!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Τελειώνει με Εμάς

0
    5
    3 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

Singurul lucru pe care îl voi spune este că există un motiv pentru care este cel mai bine vândut pe booktok și pe piața globală! Personaje excelente și o poveste dificilă despre violența domestică care generează iubire și intrigă. Este bazat pe povestea adevărată a mamei autorului. Când l-am recomandat, le-a plăcut foarte mult! Este o carte incredibilă și acum există și o continuare! Abia aștept să fie traduse mai multe cărți ale lui Hoover!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Αρχίζει με Εμάς

0
    5

Sincer, nu pot exprima cât de mult m-am îndrăgostit de această carte! Este continuarea PERFECTĂ a "SE TERMINĂ CU NOI". Apreciez în mod deosebit faptul că autorul ne-a oferit finalul pe care ni-l doream pentru Atlas și Lily, după tot ce au trecut. Citind această carte, am zâmbit! Am terminat-o în 2 zile și m-a lăsat cu inima plină de imagini și emoții! O recomand cu încredere!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Σκοτεινή Αγάπη

0
    5
    Achiziție verificată

Unul dintre cărțile mele preferate! Intriga șocantă, când am aflat ce înseamnă titlul, mi-au dat fiori, am plâns mult! Dar să nu mă înțelegi greșit, este o carte romantică cu umor și momente frumoase! Dragoste, atât de multă dragoste! Chimia dintre protagoniști este uimitoare! Eram neliniștit să aflu ce se întâmplă în continuare în mod constant! Autorul iubit și o carte care, pentru mine, ar trebui să fie mai virală! Poate cea mai bună a ei!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Το Ημερολόγιο της Βέριτι

0
    5
    Achiziție verificată

Am fost șocat citind-o, a fost ca și cum aș fi urmărit un thriller psihologic! După ce am citit celelalte cărți ale ei, pe care le găsesc în principal romantice și mai ușoare, am fost șocat de abilitatea autoarei de a contura personaje mai întunecate în cadrul misterului. Învârtituri pe care nici nu le poți imagina, emoții amestecate și fiori sunt ceea ce ar putea caracteriza o astfel de carte de înaltă calitate! Este ca și cum ai urmări un serial de suspans și nu te oprești până nu vezi finalul! #echipamanuscris pentru cei care au citit-o!

• Calitatea hârtiei
    • A fost ușor de citit?
    • A fost suficient de interesant?
    • Mi-a plăcut stilul de scriere
    • Aș citi o carte de același autor
    • Aș recomanda-o pentru lectură
  • Marco Tozzi Sandale dama cu Gros Toc Inalt in Culorea Aur

0
    5
    Achiziție verificată

Prima dată când port pantofi noi la o nuntă și nu mă dor! Sunt impresionant de sclipitori, mult mai frumoși de aproape, cu o talpă stabilă și suport anatomic complet!

• Calitatea construcției
    • Confort
    • Raport calitate-preț
    • Au mărimea așteptată?
    • Durabilitate
    • Alunecă piciorul?
    • Nu lovesc piciorul
  • Celebrate Freshness Ulei de somon pentru câini și pisici 1000ml 90502

0
    5
    Achiziție verificată

Ulei excelent într-un ambalaj foarte avantajos. Am un chow chow care are nevoie de multă îngrijire pentru blana sa și cu adevărat am economisit! După câteva mese cu acest ulei, blana sa s-a înmuiat foarte mult și pot spune că căderea părului a scăzut puțin.

• La Roche Posay Lipikar Gel pentru Fața & Corpul 750ml

0
    5
    Achiziție verificată

L-am cumpărat după multe cercetări și după ce am suferit o alergie la rozmarin (acea apă virală de rozmarin pentru căderea părului), în combinație cu un puseu de dermatită atopică pe scalp și am fost SALVAT! Aproape fără miros și foarte calmant, m-a salvat și după câteva spălări uscăciunea a dispărut și dermatita atopică de pe scalp s-a echilibrat. De asemenea, raportul calitate-preț este excelent! Poate fi folosit și ca șampon și gel de duș!

• Eficacitate
    • Miros
    • Nu provoacă iritații ale pielii