Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Ηθική Των Επιχειρήσεων, Filozofic - Viziunea Psihologică Asupra Banilor Codul: 8764892
- Autor: Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
- Editor: Gutenberg
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2016
- Αριθμός σελίδων: 248
- Κωδικός ISBN-13: 9789600117417
- Διαστάσεις: 24×17
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Produse similare
Carti dezvoltare personala
Το Παιχνίδι, Lumea Secretă a Artiștilor Seducției Feminine
Ad de la SilverProductsAdăugatCarti dezvoltare personala
Πόσο Αντέχεις Την Αλήθεια;, Perspective Terapeutice Pentru Suflet și Relații
Ad de la e-VafeiadisAdăugatCarti dezvoltare personala
Σκέψου Σαν Φιλόσοφος, Introducere în Filosofie în 7 Zile
Ad de la E-matiAdăugatCarti dezvoltare personala
The Subtle Art of Not Giving a F*ck, Nobila Artă de a Scrie totul În...!
Ad de la BooklibertyAdăugat- Cele mai apreciate
- Cele mai apreciate
Carti dezvoltare personala
Το Βιβλίο Που θα Ήθελες να Είχαν Διαβάσει οι Γονείς Σου
Ad de la BooklibertyAdăugat - Cele mai apreciate
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 52,17 Lei
- 53,71 Lei
- 61,38 Lei
- 61,38 Lei
- 53,71 Lei
Descriere
Domeniul tematic al Eticii în Afaceri, cunoscut internațional ca Etica în Afaceri, poate părea paradoxal sau chiar nerealist în contextul actual al globalizării și al competiției acerbe, dar și datorită tendinței existente de a nega orice corelație între etică și afaceri. Adesea, adoptarea practicilor machiavelice de către organizațiile moderne, care își propun să obțină profit maxim la cost minim, semnifică o percepție actuală bazată pe ideea că fiecare afacere își poate atinge scopurile fără a evalua neapărat acțiunile sau omisiunile sale din perspectiva eticii. Această percepție conturează argumentul că etica și afacerile sunt concepte incompatibile și că conexiunea lor în domeniul eticii în afaceri este pur și simplu o contradicție, mai ales că - cum se susține - atitudinea etică se referă la o alegere pur personală. Problema mai largă menționată mai sus este centrul acestui studiu, precum și discuția despre miturile existente referitoare la etica în afaceri.
Specificații
- Tip
- Îmbunătățirea de sine
- Limba
- Greacă
- Subtitlu
- Filozofic - viziunea psihologică asupra banilor
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 248
- Data de publicare
- 2016
- Dimensiuni
- 24x17 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.