Magazin selectat
Stoc 3 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 3 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Lubrifiant moto
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Filtre de ulei pentru motociclete
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Lubrifiant semi-sintetic pentru toate motoarele în patru timpi.
Oferă protecție împotriva uzurii, potrivit pentru motoarele de motocicletă în patru timpi răcite cu aer sau lichid, cu sau fără ambreiaj umed.
Proprietăți:
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Am folosit Motul toată viața. Am decis să fac o schimbare. L-am pus într-un Suzuki Bandit 1250 și am fost șocat. De la prima secundă de funcționare, treptele intrau ca și cum ai avea un joystick la picior. Ulei incredibil. Voi cumpăra 4 litri de la Atena pentru că îl vând cu 13 euro pe litru în provincie. Foarte recomandat!!!!!!!!!!!!!!!
Este perfect pentru motocicletele care accelerează la viteze mari... performanță excelentă și sunet de motor.
De asemenea, pentru cei care sunt preocupați de temperatura uleiului, pentru 15w variază între -5 grade Celsius și 50 de grade Celsius.
La motocicletele care funcționează într-un interval de temperatură de la 88 la 116 grade, are o mai bună reacție de lubrifiere în comparație cu un 10w 40.
Într-un scuter Honda Innova din 2008.
Am folosit uleiuri Honda, Motul, Maxima și acum Bel Ray. Impecabil în fiecare aspect. De la performanța motorului, transmisia lină, până la sunetul clopoțelului. Sunt foarte mulțumit. Recomand cu încredere.
Îl am pe BMW R1150GS de aproximativ 600 km. Nu pot spune că am fost impresionat de senzația și sunetul motorului în comparație cu alte uleiuri pe care le-am folosit. În regulă, dar... Voi vedea pe parcursul timpului
Am pus uleiul într-un BMW r1200gs și pentru că am fost mulțumit de performanța motorului, îl voi pune din nou.
Le port pe un model Yamaha Fazer 600 din 2004. Într-adevăr, performanțe mult mai bune ale motorului și o cutie de viteze mult mai netedă în comparație cu cele Motul pe care le foloseam înainte. Le recomand
Cel mai bun lucru pentru un Africa 750... diferența a fost imediat vizibilă... comentariile m-au ajutat foarte mult
Nu am observat nicio diferență față de alte uleiuri. Vorbeam despre papi crypton x. Schimb ulei la fiecare 1000 de kilometri. Vitezele nu s-au schimbat mai ușor, iar la marcajul de 1000 de kilometri, performanța sa nu inspiră încredere pentru mai mulți kilometri.
Mult mai bun decât Motul pe care obișnuiam să-l folosesc. Performanță mai bună de la relantiu până la turații mari. Diferență vizibilă în cutia de viteze. Merită. Xrv 750 rd0A
Testat pe Triumph Explorer 1200. Funcționare mai lină în comparație cu modelul anterior (Triumph) și sunet de motor mai bun. Nu pot comenta asupra durabilității și performanței pe termen lung, deoarece motocicleta a fost vândută, dar impresia inițială a fost foarte pozitivă.
În v-strom 650 din 2008, nu s-a adăugat niciun alt ulei de când l-am cumpărat și cutia de viteze este mereu netedă, spre deosebire de altele despre care aud că au schimburi de viteze dificile și viteze care nu se angajează!!
Ulei foarte bun, sunt foarte mulțumit. Schimbările de trepte se fac ușor și poți auzi motorul funcționând corect! Pentru Suzuki V-storm DL650
Am folosit Motul 5100 15 50 de ani de zile și a înmuiat cu adevărat cutia de viteze. În general, am fost mulțumit, chiar dacă Kawasaki z750 avea unele probleme la schimbarea treptelor. Am citit comentariile și am decis să încerc Belray exp 15 50...
Am fost uimit, cutia de viteze este complet silențioasă acum, s-a transformat în unt... Nu m-am așteptat niciodată ca un ulei să facă o asemenea diferență în înmuiere. Și dacă face asta la o cutie de viteze Kawasaki, imaginați-vă ce face la restul...
Funcționează mai bine atât la relanti, cât și la turații mari... Și totuși, uleiul poate face o asemenea diferență mare...
Nu îl voi schimba niciodată, decât dacă prețul crește sau compromit calitatea sa (cum a menționat un prieten).
Personal, pentru mine, este mult mai bun decât cel anterior, și cu mult!
Am pus uleiul în GSR600-ul meu, până acum am folosit CASTROL 10W-40, diferențele nu sunt mari, treptele de viteză intră puțin mai bine și motorul a devenit puțin mai liniștit. Desigur, este prima zi și am parcurs doar 60 km, voi aștepta să văd dacă există o îmbunătățire mai mare în mai mulți kilometri.
În fz6 s2 600 din 2007 de la Motul care făcea zgomot ca și cum ar avea pietre înăuntru, am citit pe un forum despre Bel Ray și am avut dreptate, funcționarea cutiei de viteze s-a schimbat complet, o diferență mare, schimbări foarte fluide în comparație cu înainte cu Motul.. de acum înainte, doar Bel Ray, cu excepția cazului în care o vor strica în viitor și vom căuta altceva. Foarte recomandat!!
Uleiul nu este disponibil. Foloseam Motul 10-40 și am decis să încerc acesta pe motocicleta mea Vstrom 650 din 2008. Cel mai bun ulei. Simt că motorul funcționează mai lin. Mai ales în timpul verii când fac călătorii lungi la temperaturi ridicate, pe autostradă și cu bagaje, nu consumă nicio picătură de ulei. În schimb, cu Motul, ar consuma 100 de grame. De asemenea, schimbările de trepte sunt mai fluide, ceea ce înseamnă că transmisia este bine lubrifiată. Ulei excelent. Folosesc doar acesta de 2 ani acum.
După 4 ani de utilizare pe un kaze-r de 115 cm, trebuie să spun că uleiul este cu adevărat de top în categoria sa. Motorul funcționează impecabil și astăzi, având parcurși 50.000 km FĂRĂ nicio reparație, desigur, în afară de schimbul la 1500 km sau la fiecare 6 luni..... pentru că aveți grijă să aveți
Ulei foarte bun. Îl folosesc în KLE 500 de ani de zile și motorul și cutia de viteze funcționează perfect.
Achiziție verificată
Lucrare perfectă a motorului și cutie de viteze foarte netedă
Achiziție verificată
Cel mai bun ulei pentru motocicleta mea, un BMW f650gs. Am fost foarte multumit!!!
Achiziție verificată
Unul dintre cele mai bune. Rezistență la temperatură și kilometraj!
Achiziție verificată
Este exact așa cum mă așteptam, sunt foarte mulțumit, cutia de viteze s-a înmuiat.
Achiziție verificată
Ulei bun, în special pentru motoare cu un singur cilindru.
Achiziție verificată
În v strom 650 05' cu 47.000 km, cutia de viteze este foarte zgomotoasă.
Și pentru Varadero, foarte bun în comparație cu Motul 5100 și 7100. Bel Ray este mult superior
Foarte bună alegere, nu am avut niciodată nicio problemă
Cel mai bun ulei pentru Suzuki V-Strom, cutia de viteze se simte ca unt!
Achiziție verificată
Foarte mulțumit de utilizarea sa pe un BMW F650 GS.
Achiziție verificată
Probabil este cel mai bun pe care l-am pus pe un z750...