Magazin selectat
Stoc 1 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 1 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Lubrifianți auto
Filtre de ulei auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Filtre de ulei auto
Filtre de ulei auto
Filtre de ulei auto
Filtre de aer pentru habitaclu auto
Filtre de ulei auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
BENEFICII:
DE ÎNCREDERE PENTRU PERFORMANȚĂ DE CĂTRE:
ÎNDEPLINEȘTE SAU DEPĂȘEȘTE SPECIFICAȚIILE INDUSTRIEI:
Atunci când selectați un lubrifiant, vă rugăm să consultați manualul producătorului și specificațiile produsului necesar. Poate fi, de asemenea, potrivit pentru alte vehicule.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Voi vorbi din experiența personală fără să vreau neapărat să descurajez pe cineva să-l cumpere. Mai întâi, să încep prin a spune că Skoda, Volkswagen și Audi recomandă în principal 5w30 Castrol Edge. Cândva, uleiul era cu adevărat imbatabil, dar de când Castrol a schimbat proprietarii, rețeta s-a deteriorat semnificativ. L-am folosit într-un Volkswagen Golf 5 TSI cu 122 de cai putere. Mașina își schimbase lanțul de distribuție înainte de 20.000 de kilometri, iar rezultatul a fost cu adevărat dezamăgitor în cazul meu. De îndată ce l-am pus, lanțul a făcut zgomot, mersul la relanti era instabil, fără a accelera sau decelera, dar avea vibrații intense, iar motorul suna ca un diesel la accelerare. De îndată ce l-am schimbat și am folosit o altă marcă, mai exact Liqui Moly 5w30, mașina s-a calmat semnificativ. Prin urmare, concluzionăm că Castrol nu era potrivit pentru motor. Fă-ți un bine și încearcă un alt ulei; cred că mașina ta va funcționa mai bine!
Îl folosesc într-un Audi Q5 cu motorul de doi litri de la Volkswagen, deoarece este recomandat pentru aceste motoare, și într-un Mini R50 cu motorul Tritec, deoarece are logo-ul BMW longlife 04. Până acum, nu a prezentat niciun comportament rău.
Am un Polo tdi cu 385.000 km. Nu am schimbat uleiul de la început! Până acum, nu am întâmpinat nicio problemă la motor sau ardere de ulei!
Este uleiul pe care l-am folosit de când am cumpărat VW Golf TSI 1.4 în 2006. Nu am nicio plângere în toți acești ani. Asigurați-vă că verificați dacă îndeplinește specificațiile producătorului înainte de achiziție.
Nu știu dacă este cel mai bun ulei, dar este cel recomandat de Volkswagen pentru motoarele TSI cu compresor turbo de 140 CP sau 170 CP, conform specificației recomandate: 504.00. Ambalajul acestui produs indică 504.00, iar capacul de umplere cu ulei de pe aceste motoare este marca CASTROL
Bună dimineața. Ananfibola este unul dintre cele mai bune lubrifianți de pe piață. Cu toate acestea, am citit că unii oameni îl pun în motorul lor pentru că este bun. Îmi pare rău, dar nu este așa. Indiferent cât de bun este uleiul, dacă nu îndeplinește specificațiile producătorului, nu ar trebui să fie pus în motor. De exemplu, CITROEN, FORD, așa cum am citit în comentarii, nu utilizează acest ulei. Cel mai probabil, vom cauza daune și apoi vom da vina pe ulei.
În rx8 192ps și schimbă la fiecare 6000km, pare foarte bun.
În comparație cu total, este posibil mai bun.
În comparație cu amsoil, nu (am avut încredere în amsoil și 0w20 - lucru la care nu m-aș risca cu castrol)
Cu siguranță nu este Castrolul pe care îl știam cu toții.... Nu cred că voi continua să-l folosesc... ceva s-a schimbat în formulă și nu mi-a plăcut
Atenție la imitațiile acestor produse, prețurile mici ale acestui ulei sunt de obicei imitații ale uleiului autentic. Cumpărați uleiul de la dealerii aprobati Castrol!!!!
A fost instalat într-un Smart 451 Cdi cu motorul Euro4 și până acum funcționează foarte bine. Lucrează fără probleme, nu ridică temperatura deloc și nu am observat nicio diferență în consumul de combustibil. Probabil îl voi cumpăra din nou, cu excepția cazului în care decid să trec la Mobil1, deoarece este, de asemenea, recomandat de producător. Îl recomand ca ulei în general. Complet mulțumit.
Îl folosesc în două motoare tdi, conduc multe kilometri și rulez destul de mult. Uleiul este bun și rezistă bine la presiune și la temperaturi ridicate ale mediului. Într-un Skoda Octavia tdi din 2015, am condus 100.000 km în 3 ani cu acest ulei fără nicio problemă... Am observat doar o problemă. În timpul pornirii la rece, motorul face destul de mult zgomot, indicând frecare momentană. În ultimele 2 schimbări, am folosit un alt ulei cu aceeași fluiditate ca și Liqui Moly. Zgomotul a dispărut complet până în punctul în care nu puteam să cred. Și desigur, un procent mare din uzura motorului apare în primele câteva secunde de funcționare când uleiul nu a circulat corespunzător... Am observat același lucru la 2 mașini identice.
Le-am pus într-un Ford Fiesta 1.25 2010 82cp, motorul merge mai lin, sunetul de ticăit în timpul pornirii nu se aude, iar pe autostradă, motorul are o scânteie! Faptul că nu are o indicație Ford nu înseamnă că nu funcționează, vâscozitatea joacă un rol! În rest, nicio problemă, ulei foarte bun! De asemenea, nu preferați opțiunea mai ieftină, magazinul de unde le-am cumpărat mi-a spus că există și uleiuri contrafăcute din diverse alte țări! Diferența de preț ar trebui să vă facă să vă gândiți.
Ieri, l-am pus și într-un Citroen C3 1.4 16v 2005 și motorul se comportă excelent pe autostradă, funcționare liniștită și accelerație bună!
Ulei foarte bun
Ulei foarte bun, l-am folosit pe Passatul meu 1.6 TDI și sunt mulțumit. Cu toate acestea, nu este potrivit pentru mai mult de 10.000 km.
Îl folosesc în fiecare an în Audi Q5 din 2009. Este recomandat de producător și mă acoperă complet. L-am testat doar în condiții de vreme greacă (0-40 de grade).
Cred că este unul dintre cele mai bune uleiuri!!! Îl folosesc iarna pe HONDA CIVIC-ul meu și îmi schimb uleiul după 10000 km.
Ulei foarte bun cu un consum foarte normal. Folosesc acest produs de 2 ani acum într-un Vw Jetta din 2008. Motorul nu arde ulei deloc decât dacă conduci excesiv. În acest caz, arde foarte puțin, ceea ce este normal. Îl recomand cu încredere atât pentru motoare turbo, cât și pentru cele non-turbo. Este de încredere!
Există multe uleiuri mult mai bune cu aceste specificații la același preț, este foarte mediocru acum. Îl folosesc pentru că este recomandat și îl pun în service... prefer Liqui Moly sau Mobil ESP
Uleiul de mașină este uimitor, îl folosesc de ani de zile și sunt extrem de mulțumit. Îl recomand cu căldură
Achiziție verificată
Castronul este cea mai bună alegere, cred că l-am folosit timp de 10 ani și niciodată nu a fost lovit de ceva
Achiziție verificată
Câteva kilometri în plus pentru o imagine completă
Am acest ulei de 7.000 de mile și încă nu l-am schimbat. Poate fi cel mai bun ulei... Într-un BMW E46
Ulei excelent pentru lubrifierea netedă a motorului.
Ulei foarte bun!! Nu îl schimb, îl folosesc de ani de zile și nu contează ce am pus în el... în mod specific pe telefonul meu s3.
Achiziție verificată
Excelent, testat de ani de zile cu schimburi la fiecare 8.000 km
Achiziție verificată
L-am pus pentru prima dată într-un motor diesel Toyota D4D, mare diferență
Achiziție verificată
Serviciu foarte bun și foarte rapid
Achiziție verificată
Unul dintre cele mai bune din categoria sa
Achiziție verificată
Ambalaj impecabil.
Expediere imediată și din câte se pare, ulei bun
Cel mai bun ulei pentru motorul 1.6 FSI al Grupului Volkswagen. Motorul și lanțul s-au liniștit cu adevărat.
Achiziție verificată
Ulei excelent, imediat observi diferența față de cel anterior pe care îl foloseai.