Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών, Un model holistic de practică exploratorie și reflexivă pentru îmbunătățirea alfabetizării digitale în contextul mentoratului
Cărți educative

Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών, Un model holistic de practică exploratorie și reflexivă pentru îmbunătățirea alfabetizării digitale în contextul mentoratului Codul: 7687754

Această carte pornește de la premisa că educatorul nu se naște, ci devine prin educație, practică și observație reflectivă și evaluare a muncii lor. Filosofia care guvernează modelul holistic de...

Vezi descrierea completă

Această carte pornește de la premisa că educatorul nu se naște, ci devine prin educație, practică și observație reflectivă și evaluare a muncii lor. Filosofia care guvernează modelul holistic de practică exploratorie și reflectivă se concentrează pe faptul că practica studenților în Departamentele Pedagogice este un element fundamental în formarea inițială a...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Αλιβίζος Σοφός
  • Editor: Grigori
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2015
  • Αριθμός σελίδων: 460
  • Κωδικός ISBN-13: 9789603339083
  • Διαστάσεις: 24×17
122,45Lei
Livrarevin, 02 aug - mar, 06 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

Stoc 1 bucăți

de la 120,92 Lei

Descriere

Această carte pornește de la premisa că educatorul nu se naște, ci devine prin educație, practică și observație reflectivă și evaluare a muncii lor. Filosofia care guvernează modelul holistic de practică exploratorie și reflectivă se concentrează pe faptul că practica studenților în Departamentele Pedagogice este un element fundamental în formarea inițială a educatorilor în formare și că contribuie la îmbunătățirea lor profesională prin observarea claselor și reflectarea asupra predării studenților practicanți.

Cadrul teoretic al practicii practice este prezentat, prin abordarea exploratorie și reflectivă, în combinație cu relația de mentorat între studenții practicanți și consilierii educaționali. De asemenea, sunt prezentate în detaliu pașii pe care fiecare student practicant ar trebui să îi urmeze pentru a organiza monitorizarea lecțiilor și pentru a proiecta și implementa predarea lor în timpul practicii practice.

Se face referire specială la diferențierea și organizarea interdisciplinară a predării, precum și la redactarea scenariului educațional. Această carte se adresează în principal studenților practicanți din Departamentele Pedagogice care se află în faza de formare inițială, studenților programelor postuniversitare care intenționează să lucreze în instituții pedagogice și educaționale, precum și educatorilor din învățământul preșcolar, primar și secundar (formare în serviciu și educație continuă), formatorilor și profesorilor de pedagogie și discipline cu cunoștințe speciale în educație.

Specificații

Subtitlu
Un model holistic de practică exploratorie și reflexivă pentru îmbunătățirea alfabetizării digitale în contextul mentoratului
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
460
Data de publicare
2015
Dimensiuni
24x17 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile