Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Ulei pentru motoare cu două timpi (2T) de motocicletă de un litru.
Proiectat pentru sisteme de lubrifiere prin pulverizare de ulei și pentru sisteme de amestecare prealabilă a combustibilului cu uleiul.
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Lubrifiant moto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Ulei pentru motoare cu două timpi (2T) de motocicletă de un litru.
Proiectat pentru sisteme de lubrifiere prin pulverizare de ulei și pentru sisteme de amestecare prealabilă a combustibilului cu uleiul.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Folosesc de ani de zile, atât pentru motociclete, cât și pentru drujbe, utilizare intensă pe tot parcursul zilei datorită meseriei mele de fermier. Motul este de top peste tot și nu folosesc alt ulei pentru mașinile mele
Un ulei sintetic foarte bun, funcționează impecabil cu o amestecare de 50:1 și 32:1 în rezervor, cu accelerația la viteza maximă tot timpul. De asemenea, funcționează bine într-o pompă de amestecare a uleiului pentru scutere de 50cc. Uleiul are un punct de aprindere de 154 grade Celsius, totuși, lasă o urmă de fum. Pentru același preț, și puțin mai ieftin, cineva poate folosi seria Elf dacă o poate găsi, care este etichetată ca 100% Sintetică (marca proprie este 90% sintetică 100%), atâta timp cât motorul poate să-l ardă.
Ulei foarte bun, dar scump în pachetul de 4 litri. Deoarece cumpărăm 1 litru pentru 11,5 euro, pachetul de 4 litri ar trebui să fie vândut mult mai ieftin decât cei 50 de euro pe care îi costă aici!
Utilizarea pe care am făcut-o a fost pe un model Modenas dinamik din 2007! Este mult mai bun decât modelul 510 al aceleiași companii! Dar nu este mai bun decât Bel-Ray Si-7 și imediat după Si-7 este Castrol power 1 racing. Acesta în sticla aurie...! Clasific 710 ca a treia opțiune!! Mai ales din cauza fumului... foarte minimal, desigur!!! Dar și din cauza mirosului, care este un motiv complet subiectiv! Nu am auzit niciodată pe cineva să aibă vreo problemă cu 710!!
Am folosit acest ulei de aproximativ 15 ani! În primul rând l-am pus în motocicleta mea Gilera Runner 125 și a funcționat fantastic fără nicio problemă, și l-am folosit și timp de aproximativ 10 ani pentru utilizare off-road în 2 KTM 125 (2004 și 2008) și într-un KTM 200 din 2005! Fără fum, fără daune, și cu accelerația blocată la 12.000 RPM, sperând că pistonul va ieși să ne întâmpine, dar nu a făcut-o! Am încercat de multe ori să mă conving să schimb uleiul doar în scopuri de testare, să am o opinie și să nu mă simt blocat, dar mereu în ultimul moment, spun nuuuu.... este mai bine să-l las.... să nu mă joc cu motorul meu! Lasă-mă să pun uleiul Motul să-mi liniștesc mintea
În Piaggio Skipper 150cc, nu a funcționat deloc în mod corespunzător. Își murdărește constant bujia de la momentul în care am început să folosesc acest ulei. În plus, mirosul care vine din evacuare face ca hainele să miroasă urât. Cu uleiul obișnuit Castrol non-sintetic, lucrurile erau mult mai bune în toate aspectele
Este unul dintre cele mai bune uleiuri sintetice...fără fum și fără miros...comparat cu uleiurile Castrol și Bel Ray pe care le-am încercat (pe RGV-G și MTX 200R), consider că este cel mai bun.
Achiziție verificată
Foarte bun pentru motor.
Achiziție verificată
Pentru un premix ieftin, este exact ceea ce ai nevoie!
Achiziție verificată
Este cel mai bun dintre cele ieftine. Folosește-l pe un yz 250
Achiziție verificată