Xiaomi 4 Pro Gen 2 este alegerea ideală pentru cei care caută un scuter de calitate pentru plimbările zilnice prin oraș. Este echipat cu un motor puternic de 400W, 3 niveluri diferite de viteză și o baterie de 468Wh pentru o autonomie de până la 60km. Fabricat din oțel carbon de 1.5mm grosime, cadrul poate suporta o sarcină statică maximă de 500kg și o sarcină dinamică maximă de 120kg.
Mai multă putere pentru o experiență excepțională
Sistemul de baterie de 48V este combinat cu un motor de 400W pentru tracțiunea pe roțile din spate, oferind și mai multă putere. Indiferent dacă accelerezi sau urci un deal, poate face față oricărei situații cu ușurință, oferindu-ți o experiență de condus lină și prietenoasă.
Plimbare mai confortabilă cu anvelope îmbunătățite de 10"
Suprafața îmbunătățită a anvelopelor a fost lărgită de la 54 mm la 60 mm, oferind o capacitate mai mare de aer și o mai bună absorbție a șocurilor.
Datorită suprafeței de contact mai mari a anvelopei cu solul, tracțiunea este eficient îmbunătățită pentru înclinare în timpul virajelor și o experiență de mers per ansamblu mai stabilă și mai sigură.
Un tablou de bord multifuncțional afișează datele dintr-o privire
Tabloul de bord este poziționat la un unghi prietenos pentru utilizator, permițându-i călărețului să vadă viteza, puterea rămasă a bateriei, semnalele de viraj și starea trotinetei în timpul călătoriei.
Trei moduri de viteză la îndemâna ta
Comutați între diferite moduri de viteză simplu prin apăsarea dublă a butonului de pornire de la baza ecranului pentru a vă satisface nevoile de conducere.
Capacitate mai mare a bateriei pentru o autonomie ultra-lungă de 60 km.
Bateria litiu de mare capacitate de 468Wh oferă o autonomie lungă per încărcare, permițându-vă să vă bucurați de plimbări în timpul navetei zilnice și al excursiilor scurte de weekend.
Funcții multiple de recuperare a energiei pentru o experiență de condus revigorantă
Energia cinetică generată în timpul frânării și alunecării este transformată în energie electrică utilizabilă pentru a crește și mai mult autonomia de deplasare.
Sistem de Gestionare Inteligentă a Bateriei pentru Siguranța Bateriei
Sistemul inteligent de gestionare a bateriei (BMS) monitorizează continuu starea bateriei și oferă șase măsuri inteligente pentru protecție împotriva supraîncărcării, descărcării excesive, supraîncălzirii și supracurentului. Aceste măsuri prelungesc durata de viață a bateriei scuterului și asigură siguranța în timpul deplasării.
Aplicația Mi Home/Xiaomi Home pentru fiecare călătorie
Conectați Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (a 2-a generație) cu aplicația Mi Home/Xiaomi Home prin Bluetooth pentru a vizualiza nu doar starea, informațiile despre baterie și kilometrajul trotinetei, ci și pentru a controla lumina, bloca motorul, ajusta farul adaptiv și actualiza firmware-ul.
Viraje mai sigure, cu indicator de direcție integrat
Semnalizatorul de viraj de înaltă intensitate cu certificare E-Mark se aprinde imediat după apăsarea butonului de viraj, în timp ce soneria sună pentru a avertiza pietonii și vehiculele din spatele tău, asigurând astfel că fiecare viraj este sigur.
Farul automat poate fi activat în aplicația Mi Home/Xiaomi Home. Când mediul este întunecat, farul se aprinde automat pentru a face condusul și mai ușor.
Lumina din spate se aprinde automat când farul este aprins. Lumina din spate vizibilă avertizează eficient pietonii și vehiculele din spatele tău când frânezi. De asemenea, poți seta lumina din spate să rămână aprinsă în aplicația Mi Home/Xiaomi Home pentru o siguranță sporită.
Dublă frână pentru protecție dublă
Tamburul de pe roata din față și E-ABS-ul de pe roata din spate lucrează împreună pentru a reduce distanța de frânare și a spori siguranța.
Cadru rigid și fiabil din oțel carbon de înaltă rezistență
Fabricat din oțel carbon cu grosimea de 1,5 mm, cadrul poate suporta o sarcină statică maximă de 500 kg și o sarcină dinamică maximă de 120 kg, asigurând durabilitatea și robustețea trotinetei.
Detalii:
Viteză maximă: 25 km/h (viteza maximă pentru fiecare mod: 6 km/h, 20 km/h, 25 km/h)
Autonomie: Aproximativ 45 km
Greutate: 17 kg
Unghi maxim de urcare: aproximativ 20%
Frânare: Sistem de frânare E-ABS
Frână pe disc spate cu plăcuțe duble
Putere nominală: 350W
Putere maximă: 700W
Material anvelope: cauciuc natural, cauciuc sintetic, rășină + cord
Sarcină maximă: 120 kg
Înălțimea utilizatorului: 120 cm - 200 cm
Vârsta utilizatorului: 16-50 ani
Temperatura de funcționare: -10°C ~ 40°C
Temperatura de depozitare: -20°C ~ 45°C
Clasificare IP: IPX4
Baterie litiu-ion: Da
Timp de încărcare: aproximativ 8-9 ore
Model baterie: BCTA+71420-1701
Capacitate nominală: 12400mAh/ 446W
Interval de temperatură pentru încărcare: 0°C +40°C
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme,
raportează aici.
Necesită atenție din cauza mișcării din spate. Poartă întotdeauna o cască. Are o autonomie grozavă, acoperă cu ușurință 25 km cu un cuplu bun, mă bucur enorm.
Tradus din Greacă ·
Durata bateriei
Calitatea construcției
Frâne
Portabilitate
Raport calitate-preț
Ai găsit util acest review?
5
4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă
După două zile de utilizare, până acum, sunt mulțumit. Autonomia bateriei este grozavă, așa cum a fost anunțată. Urcările relativ abrupte par ușoare, cu o greutate a ciclistului și a rucsacului de peste 90 de kilograme. Construcția cadrului este din metal robust, cu un strat de cauciuc pe suprafața bazei. Iar lungimea bazei este satisfăcătoare, chiar și cu pantofi de mărimea 50. Frânele funcționează eficient, fără a fi bruște. Axul de direcție se închide ușor și transportul este sigur, deși greutatea sa nu este neglijabilă.
Are un sistem de reîncărcare a bateriei care funcționează atunci când trotineta se mișcă fără accelerație. Acest lucru a părut inițial negativ, deoarece funcționează oarecum ca o frânare ușoară și lină atunci când eliberezi accelerația. Cu toate acestea, m-am obișnuit să folosesc acest sistem și îl utilizez pentru a reduce viteza lin, în timp ce atunci când vreau să o mențin la 20 km/h, care nu este mare, țin accelerația apăsată continuu. Pentru mișcarea la o viteză mai mică, nu există altă soluție decât apăsarea repetată și periodică a accelerației. Pe partea pozitivă, semnalizatorul este însoțit de un sunet discret de intensitate scăzută.
Dezavantajul său este că nu are suspensii. Și în ciuda acestui fapt, senzația de a conduce pe drumuri denivelate nu este tragică. Cu toate acestea, observ că am umflat anvelopele la o presiune relativ scăzută, o practică care este posibilă pentru anvelopele care funcționează fără tub.
Asamblarea după despachetare este ușoară cu cinci șuruburi, iar anvelopele sale au nevoie de umflare.
Tradus din Greacă ·
Ai găsit util acest review?
5
3 din 3 membri au considerat această recenzie utilă
Trottineta foarte bună, merită fiecare euro. Autonomia în mers ajunge la 60 km, atinge cu ușurință 25 km. Necesită, ca întotdeauna, o cască deoarece este destul de periculoasă, fiind cu tracțiune pe roțile din spate și poți să te răstorni cu ușurință înapoi