Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Filtre de ulei auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Filtre de aer pentru habitaclu auto
Filtre de ulei auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Îl folosesc într-un Tiguan 1.4 TSI BWK din 2008, mult mai bun decât Castrol, funcționare silențioasă a motorului și mai lină. Ulei foarte bun, îl folosesc de doi ani acum și sunt foarte mulțumit
Proprietarul unui Volkswagen Golf 5 cu 1400 de centimetri cubi și 122 de cai putere. Am folosit Castrol și, sincer, mașina nu funcționa deloc lin sau corect până când am trecut la Liqui Moly. Mai jos menționez:
- Motor silențios
- Economie de combustibil
- Mers în gol stabil
Înainte de a face schimbarea, am folosit curățătorul de motor de la aceeași companie, lăsând mașina să funcționeze timp de 15 minute în mers în gol. Apoi am scurs uleiul vechi și murdar Castrol foarte bine și am adăugat exact 4 litri de 4200. În momentul în care am pornit mașina, am fost uimit. Era ca și cum ar fi fost nouă! Dacă observați că îndeplinește specificațiile producătorului, nu vă întoarceți la Castrol, Liqui este singura opțiune pentru mine!
Am luptat mult timp cu uleiuri care se ardeau.... auris d4d....cu acestea și în combinație cu aditivul de ulei liqui moly de 6 euro...sfârșit.
Foarte bun lubrifiant, îl folosesc de mulți ani. Îndeplinește în totalitate specificațiile. Nu este nevoie să folosesci aditivi. Totuși, sunt precaut deoarece există importuri paralele din țări în care cerințele producătorilor pentru țara noastră nu sunt îndeplinite. Deci este bine să verifici piața pentru importul oficial.
L-am încercat pe un Golf 7 diesel, mult mai bun decât Castrol-ul pe care îl folosește compania, diferența pe care am observat-o este dimineața când motorul este rece, zgomotul de bâzâit pe care îl făcea la pornire nu se mai aude.
Excelenta netezime in functionarea motorului, functionare foarte buna si lină, calitate impecabila.
Unul dintre cele mai bune uleiuri disponibile, atât din punct de vedere al calității, cât și la un preț foarte bun. Face o mare diferență în performanța motorului. Pur și simplu impecabil!
Ulei impecabil, foarte calitativ și la un preț foarte bun, singurul pe care-l prefer, se comportă excelent.
Excelent, în Mazda 2 2008, a fost făcut și sună atât de neted încât m-a impresionat cu adevărat, menține temperatura la niveluri scăzute și a făcut o treabă incredibilă în general, cel mai perfect ulei de departe, Merită fiecare ban! Bravo Liqui Moly pentru uleiurile uimitoare pe care le produceți.
Protecție excelentă, funcționare foarte bună și fără probleme, cel mai bun ulei pe care l-am cumpărat vreodată, 10 din 10. Și la un preț foarte bun.
Impecabil, calitate foarte bună, mașina funcționează foarte liniștit și fără probleme, unul dintre cele mai bune uleiuri disponibile.
L-am pus într-un motor de 1.0 tsi cu specificația vw 504 00.
Cred că este unul dintre cele mai bune uleiuri pentru motorul meu.
Îl schimb la fiecare 10.000 km și performanța motorului rămâne aceeași până la 10.000 km.
De asemenea, menține temperatura uleiului la niveluri scăzute.
Supraprețuit și nu mai știm ce este, nu scrie nicăieri dacă este sintetic, complet sintetic, semi-sintetic, nimic... probabil o combinație, germanii au greșit!!
Bun ulei în ceea ce privește performanța motorului, obișnuiam să folosesc Aral, dar nu mi-a plăcut la fel de mult în ceea ce privește performanța motorului, care este pentru un Seat Turbo
Acesta a fost testat pe un motor diesel VW BiTDi (300CP), ca o soluție alternativă la Castrol Edge 5W-30. În general, este un ulei bun, dar cred că am observat temperaturi ușor mai ridicate ale uleiului în comparație cu Castrol Edge 5W-30, așa că nu l-am păstrat mai mult de 5.000 KM. În aceleași specificații (VW 507 00) și vâscozitate (5W-30), există uleiuri mai bune disponibile (Castrol Edge, Motul X-Clean+, Mobil 1 ESP).
Prima dată am cumpărat aceste uleiuri specifice deoarece am auzit în general lucruri bune despre ele, dar în final nu se potrivesc mașinii mele. Am folosit Mobil ESP Formula 5W-30 și vă recomand să cheltuiți puțin mai mult și să optați pentru uleiurile specifice de la Mobil. Când am folosit Liqui Moly, am observat că la pornire mașina avea un sunet mai aspru și la relanti nu era liniștită și dulce ca înainte, tachetele erau mai pronunțate. La final, primești ceea ce plătești. Nu le voi mai alege, voi merge fie pe Mobil ESP Formula, fie poate voi încerca Amsoil. Mașina mea este un Golf 5 GT cu 170 de cai putere. Chiar dacă fac schimbul la fiecare 7.500 de kilometri, acum că am ajuns la 5.000 îi voi schimba. Sper că v-am ajutat.
În Navara D40 EU4 DPF cu utilizare intensă în oraș/național/câmp, are o funcționare lină și regenerări minime. Schimbă la fiecare ~10.000 de kilometri.
La un preț bun de 40€/5L.
Mulțumit.
Zgomot redus, funcționare lină. În combinație cu aditivul de ulei propriu al companiei. În VW TDI.
Am folosit acest produs timp de peste 15 ani pe Golf 5 și acum pe Golf 7 diesel. Am schimbat două mașini, dar nu am schimbat acest lubrifiant specific, este foarte bun. Este 4200, care este folosit și pentru Golf pe benzină și Golf diesel, ambele folosesc același și este foarte bun. Îl cumpăr în jur de 8 euro pe litru, iar sticla de 5 litri costă în jur de 39-40 euro. Acesta este cel mai mic preț, uneori crește mai mult. Îl schimb în fiecare an sau la 15.000 km, în timp ce Volkswagen îl recomandă la 30.000 km și 2 ani în instrucțiunile lor
Îl folosesc într-un VW Bora și m-a făcut să arăt bine. Cel mai bun pe care l-am folosit până acum.
Îl folosesc în BMW-ul meu e46, este unul dintre cele mai bune uleiuri.
https://www.youtube.com/watch?v=BVT-uSQmNT4
Este fabricat din tehnologie sintetică, nu cred că este complet sintetic. Supraprețuit și cu siguranță nu se compară cu durabilitatea unui ulei complet sintetic. Dacă ar trebui să plătesc pentru ulei, cu siguranță aș alege AMS oil, care este scump, dar de calitate superioară.
Îl folosesc pe VW Polo 6r 1.2 TDI. Cel mai bun ulei de departe. Castrol nu se compară cu el!
Achiziție verificată
Nu arde o picătură de ulei
Achiziție verificată
Ulei excelent!! Il folosesc de ani de zile!!
Produs excelent, calitate excelentă, 10 din 10.
Excelentă calitate, funcționare foarte lină, preț foarte bun de asemenea, o prefer întotdeauna.
Cel mai bun, calitate foarte bună.
Achiziție verificată
Protecție excelentă, frecare redusă și preț accesibil.
Achiziție verificată