Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Cărți educative

Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Codul: 424984

În ultimii ani, conceptele de dificultăți de învățare și dislexie domină domeniul psihologiei școlare și educaționale. În ciuda abundanței de studii realizate de oameni de știință distinși, care...

Vezi descrierea completă

În ultimii ani, conceptele de dificultăți de învățare și dislexie domină domeniul psihologiei școlare și educaționale. În ciuda abundanței de studii realizate de oameni de știință distinși, care încearcă să lumineze diferitele aspecte ale subiectului din diverse abordări teoretice, aceste concepte continuă să provoace controverse, dispute și dezacorduri...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Φωτεινή Πολυχρόνη
  • Editor: Pedio
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2011
  • Αριθμός σελίδων: 576
  • Κωδικός ISBN-13: 9789609552790
  • Διαστάσεις: 23×16
89,51Lei
Livrarevin, 02 aug - mar, 06 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

de la 86,60 Lei

Descriere

În ultimii ani, conceptele de dificultăți de învățare și dislexie domină domeniul psihologiei școlare și educaționale. În ciuda abundanței de studii realizate de oameni de știință distinși, care încearcă să lumineze diferitele aspecte ale subiectului din diverse abordări teoretice, aceste concepte continuă să provoace controverse, dispute și dezacorduri într-o mare măsură. Natură, cadru conceptual, terminologie, identificare, dezvoltare, frecvența apariției, prognostic și gestionare a dificultăților de învățare continuă să fie o provocare pentru experți.

Cartea încearcă să evidențieze și să clarifice parțial aceste probleme, prezentând date științifice documentate din comunitatea greacă și internațională despre natura și mecanismul dificultăților de învățare, precum și despre evaluarea și sprijinul persoanelor care se confruntă cu astfel de dificultăți, cu accent pe detectarea și intervenția timpurie. În mod specific, descrie: (a) fundamentul teoretic al cititului, înțelegerii și limbajului scris; (b) clasificarea dificultăților de învățare; (c) caracteristicile elevilor cu dificultăți de învățare; (d) abordări contemporane în evaluarea dificultăților de învățare; (e) modele de intervenție pentru dificultățile de învățare la nivel individual și în clasă; și (f) școli prietenoase pentru dislexie și rolul psihologului școlar. Contribuția profesorului distins Peter Pumfrey de la Universitatea din Manchester, care prezintă reflecții contemporane despre dislexie în capitolul relevant, este semnificativă.

Aceasta este o efort de informații științifice fiabile care va fi deosebit de utilă profesioniștilor (psihologi, specialiști în sănătate mentală, educatori la toate nivelurile), studenților de licență și masterat în psihologie și pedagogie, precum și oricărui cititor interesat de studierea domeniului dificil, sensibil și adesea "întunecat" al dificultăților de învățare.

Specificații

Tip
Cărți de educație pentru nevoi speciale
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
576
Data de publicare
2011
Dimensiuni
23x16 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile