Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Codul: 424984
- Autor: Φωτεινή Πολυχρόνη
- Editor: Pedio
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2011
- Αριθμός σελίδων: 576
- Κωδικός ISBN-13: 9789609552790
- Διαστάσεις: 23×16
Φωτεινή Πολυχρόνη
Cărți educative
Δυσκολίες μάθησης, Abordări educaționale și clinice de dezvoltare
de la 70,23 LeiAdăugat
Produse similare
Cărți educative
Ειδικότητα Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων, Răspunsuri la Banca de probleme SEEEPP
de la 59,85 LeiAdăugatCărți educative
Τεχνικός Αυτοματισμών, Απαντήσεις στην Τράπεζα Θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ
de la 71,61 LeiAdăugatCărți educative
Απαντήσεις στην Τράπεζα Θεμάτων του Εοππεπ, Asistent medical Chirurgie
de la 64,45 LeiAdăugatCărți educative
Βοηθός Βρεφονηπιοκόμου, Răspunsuri la Banca de probleme SEEEPP
Ad de la Xryso FteroAdăugatCărți educative
Ειδικοτητα Βοηθος Βρεφονηπιοκομων Απαντησεις Στα Θεματα Πιστοποιησης Αποφοιτων Μεταλυκειακου Ετους Ταξη Μαθητειας Των Επα.λ
Ad de la VivliodiktyoAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 89,16 Lei
- 95,50 Lei
- 95,50 Lei
- 86,60 Lei
- 114,63 Lei
- 89,16 Lei
- 95,50 Lei
- 98,01 Lei
- 89,51 Lei
- 127,37 Lei
Descriere
În ultimii ani, conceptele de dificultăți de învățare și dislexie domină domeniul psihologiei școlare și educaționale. În ciuda abundanței de studii realizate de oameni de știință distinși, care încearcă să lumineze diferitele aspecte ale subiectului din diverse abordări teoretice, aceste concepte continuă să provoace controverse, dispute și dezacorduri într-o mare măsură. Natură, cadru conceptual, terminologie, identificare, dezvoltare, frecvența apariției, prognostic și gestionare a dificultăților de învățare continuă să fie o provocare pentru experți.
Cartea încearcă să evidențieze și să clarifice parțial aceste probleme, prezentând date științifice documentate din comunitatea greacă și internațională despre natura și mecanismul dificultăților de învățare, precum și despre evaluarea și sprijinul persoanelor care se confruntă cu astfel de dificultăți, cu accent pe detectarea și intervenția timpurie. În mod specific, descrie: (a) fundamentul teoretic al cititului, înțelegerii și limbajului scris; (b) clasificarea dificultăților de învățare; (c) caracteristicile elevilor cu dificultăți de învățare; (d) abordări contemporane în evaluarea dificultăților de învățare; (e) modele de intervenție pentru dificultățile de învățare la nivel individual și în clasă; și (f) școli prietenoase pentru dislexie și rolul psihologului școlar. Contribuția profesorului distins Peter Pumfrey de la Universitatea din Manchester, care prezintă reflecții contemporane despre dislexie în capitolul relevant, este semnificativă.
Aceasta este o efort de informații științifice fiabile care va fi deosebit de utilă profesioniștilor (psihologi, specialiști în sănătate mentală, educatori la toate nivelurile), studenților de licență și masterat în psihologie și pedagogie, precum și oricărui cititor interesat de studierea domeniului dificil, sensibil și adesea "întunecat" al dificultăților de învățare.
Specificații
- Tip
- Cărți de educație pentru nevoi speciale
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 576
- Data de publicare
- 2011
- Dimensiuni
- 23x16 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.