Vândut de
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Vândut de
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
În 2016, producătorul de îmbrăcăminte sport Nike și designerul de modă Virgil Abloh s-au unit pentru a crea o colecție de adidași care să celebreze 10 dintre cele mai iconice modele de încălțăminte ale companiei cu sediul în Oregon. Cu proiectul lor The Ten - care a reimaginat iconuri precum Air Jordan 1, Air Max 90, Air Force 1 și Air Presto, printre altele - au reînviat cultura adidașilor.
Designurile lui Virgil Abloh oferă o perspectivă profundă asupra ingeniozității inginerești și sunt pline de prestigiu cultural. Inspirându-se din geniul pantofului original, utilizând litere, etichete ironice, colaje și tehnici de sculptură, Abloh a jucat cu limbajul și elementele sculpturale pentru a construi un nou sens. Inspirat de spiritul Dadaismului, teoria arhitecturală și evenimentele avangardiste, el a analizat ceea ce face ca fiecare pantof să fie iconic și l-a deconstruit într-un asamblaj artistic, transformând fiecare pantof într-o piesă de design industrial, o sculptură gata făcută și un obiect purtabil, toate în același timp.
ICONS urmărește procesul investigativ și creativ al lui Abloh prin documentarea prototipurilor, mesajelor originale de la Abloh către designerii Nike și comorilor din arhivele Nike. Vom găsi swoosh-uri tăiate de pe Air Jordans și reaplicate cu bandă sau ață, fragmente de text tipice lui Abloh între ghilimele pe Air Force 1 și All Stars tăiate în bucăți. Vom arunca o privire în culise și vom fi martorii abordării DIY a lui Abloh, care a conferit fiecărui model din colecția Off-WhiteTM c/o Nike o notă unică. Vocabularul său deconstrucționist se reflectă în legarea elvețiană, care prezintă o legătură deschisă și dezvăluie producția cărții.
Cărțea documentează modul cooperativ de lucru al lui Abloh și reafirmă puterea tiparului. Pentru designul său, Nike și Abloh s-au asociat cu studioul de design aclamat din Londra, Zak Group. Împreună, au conceput un compendiu în două părți, o parte catalog și o parte set de instrumente conceptuale. Prima parte a cărții prezintă o cultură vizuală a adidașilor, în timp ce un lexicon în partea a doua definește oamenii cheie, locurile, obiectele, ideile, materialele și scenele din care a crescut proiectul. Textele scrise de Nicholas Schonberger de la Nike, scriitorul Troy Patterson, curatorul și istoricul Glenn Adamson și Virgil Abloh însuși încadrează munca colaborativă în istoria modei și designului. Un cuvânt înainte de Hiroshi Fujiwara plasează proiectul în continuumul istoric al colaboratorilor Nike.
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.