Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Δυσκολίες μάθησης, Abordări educaționale și clinice de dezvoltare Codul: 422164
- Autori: Σπύρος Τάνταρος, Jacques Fijalkow, Παναγιώτα Δημητροπούλου, Αναστασία Τσαμπαρλή, Φωτεινή Πολυχρόνη, Ασημίνα Ράλλη, Αλεξάνδρα Οικονόμου, Διαμάντω Φιλιππάτου
- Editor: Pedio
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2011
- Αριθμός σελίδων: 232
- Κωδικός ISBN-13: 9789609552516
- Διαστάσεις: 24×17
Produse similare
Cărți educative
Τα Μυστικά του Αποτελεσματικού Δασκάλου, Metoda dovedită care a ajutat mii de profesori să dea un suflu nou procesului educațional
Ad de la MykyklosAdăugatCărți educative
Παιδαγωγικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
Ad de la VivliodiktyoAdăugatCărți educative
Η Διαπαιδαγώγηση των Παιδιών κατά τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη
de la 73,91 LeiAdăugatCărți educative
Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση Στην Εποχή των Νέων Τεχνολογιών
Ad de la VivliodiktyoAdăugatCărți educative
Συμμετοχικές Μέθοδοι Διδασκαλίας και Μάθησης, Aplicații în educația pentru mediu și durabilitate
Ad de la e-VafeiadisAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 70,23 Lei
- 71,25 Lei
- 76,32 Lei
- 71,25 Lei
- 101,79 Lei
- 71,61 Lei
Descriere
Numărul în continuă creștere al copiilor cu dificultăți de învățare și întrebările ridicate cu privire la programele de intervenție, formarea profesorilor și părinților și acțiunile pentru abordarea dificultăților preocupă pe toți cei implicați în dezvoltarea și educația copiilor: educatori, părinți, specialiști. Dar copiii înșiși, pe lângă dificultățile lor, se confruntă și cu o serie de probleme care apar din acestea: scăderea stimei de sine, anxietate, relații slabe cu colegii, probleme cu profesorii și părinții, etc.
Scopul acestui volum este de a evidenția anumite aspecte substanțiale ale gândirii contemporane despre problema dificultăților de învățare, într-un efort de a contribui nu numai la documentarea metodelor de intervenție aplicate în realitatea educațională greacă, ci și la dezvoltarea unui dialog relevant (care poate fi, de asemenea, bazat pe material publicat bogat și limba greacă) și - de ce nu - la punerea sub semnul întrebării a anumitor "constante" care caracterizează acest domeniu de cercetare.
Specificații
- Tip
- Cărți de educație
- Subtitlu
- Abordări educaționale și clinice de dezvoltare
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 232
- Data de publicare
- 2011
- Dimensiuni
- 24x17 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.