Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
How Successful People ThinkCodul: 40898591
- Autor: John C. Maxwell
- Editor: Little Brown Book Group
- Μορφή: Copertă tare
- Έτος έκδοσης: 2009
- Αριθμός σελίδων: 160
- Κωδικός ISBN-13: 9781599951683
- Διαστάσεις: 12.2×16.5
John C. Maxwell
Cărți de finanțe
Αναπτύξτε τον ηγέτη μέσα σας 2, Pentru noua generație de lideri
Ad de la GoldenbooksAdăugatCărți de finanțe
Ηγεσία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, Cele 11 schimbări fundamentale pe care orice lider trebuie să le adopte
de la 58,78 LeiAdăugatCarti dezvoltare personala
Βάλτε Στόχο το Χρυσό, Sugestii Inspirate Pentru a vă Spori Influența în Leadership
Ad de la e-VafeiadisAdăugatCarti dezvoltare personala
Οι 21 Απαραίτητες Αρετές Του Ηγέτη, Cum să Deveniți cei pe Care Ceilalți îi vor Urma
de la 55,85 LeiAdăugatCarti dezvoltare personala
Αυτό Που Μετράει Είναι το Σήμερα, 12 Καθημερινές Συνήθειες για Εγγυημένη Αυριανή Επιτυχία
Adăugat
Produse similare
- Cele mai apreciate
Cărți de finanțe
Στατιστική 5η Έκδοση, Metode de analiză pentru decizii de afaceri
de la 251,90 LeiAdăugatCărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugatCărți de finanțe
The Psychology of Money, Lecții atemporale despre bogăție, lăcomie și fericire
Ad de la GoldenbooksAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 61,14 Lei
Descriere
Lectura perfectă și compactă pentru lumea agitată de astăzi, Cum Gândesc Oamenii de Succes (derivată din cartea anterioară a lui Maxwell, Gândirea pentru o Schimbare) ghidează cititorii prin cele 11 secrete pe care le cunosc oamenii de succes. Aranjată într-un format ușor de urmărit, expertul american în leadership John C. Maxwell îi va învăța pe cititori cum să-și extindă gândirea și să-și atingă visele. Cele 11 chei ale gândirii de succes includ: Gândirea la Scară Mare - să vezi lumea dincolo de propriile nevoi și cum acest lucru duce la idei grozave Gândirea Concentrată - eliminarea dezordinii mentale și a distragerilor pentru a-ți realiza întregul potențial Gândirea Creativă - gândirea în moduri unice și realizarea de descoperiri Gândirea Partajată - colaborarea cu alții pentru a amplifica rezultatele Gândirea Reflectivă - analizarea trecutului pentru a înțelege mai bine viitorul.
Specificații
- Tip
- Marketing - Publicitate
- Limba
- Engleză
- Format
- Copertă tare
- Număr de pagini
- 160
- Data de publicare
- 2009
- Dimensiuni
- 12.2x16.5 cm
Informații importante
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.