Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο, Un program de promovare a sănătății mintale și a învățării în comunitatea școlară: Material de formare III: Învățământ secundar: Cadru teoretic și activități
Cărți educative

Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο, Un program de promovare a sănătății mintale și a învățării în comunitatea școlară: Material de formare III: Învățământ secundar: Cadru teoretic și activitățiCodul: 381821

Percepția modernă asupra rolului școlii ca mediu grijuliu și de susținere, care promovează nu doar învățarea, ci și dezvoltarea psihosocială și adaptarea copiilor, a oferit o nouă perspectivă asupra...

Vezi descrierea completă

Percepția modernă asupra rolului școlii ca mediu grijuliu și de susținere, care promovează nu doar învățarea, ci și dezvoltarea psihosocială și adaptarea copiilor, a oferit o nouă perspectivă asupra cererii de lungă durată pentru educație de calitate și sprijin psihosocial pentru copii în mediul școlar. Prin urmare, ambiția tuturor celor care lucrăm cu copii...

Vezi descrierea completă
Livraremie, 25 sep - mar, 01 oct
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

de la 311,14 Lei

Descriere

Percepția modernă asupra rolului școlii ca mediu grijuliu și de susținere, care promovează nu doar învățarea, ci și dezvoltarea psihosocială și adaptarea copiilor, a oferit o nouă perspectivă asupra cererii de lungă durată pentru educație de calitate și sprijin psihosocial pentru copii în mediul școlar. Prin urmare, ambiția tuturor celor care lucrăm cu copii în orice capacitate este să contribuim în această direcție.

Programele de prevenție și intervenție în mediul școlar vizează fie întreaga populație de elevi, fie elevii care sunt în pericol de a dezvolta sau au dezvoltat deja dificultăți de învățare și adaptare. Datele de cercetare subliniază necesitatea acestor programe, care au fost implementate în ultimul deceniu în multe sisteme educaționale la nivel internațional. În acest cadru, echipa științifică a Centrului de Cercetare și Aplicații ale Psihologiei Școlare din cadrul Departamentului de Psihologie al Universității din Atena a conceput programul "Educație Socială și Emoțională în Școală: Program pentru Promovarea Sănătății Mentale și Învățării în Comunitatea Școlară," care a fost implementat în școli de toate nivelurile de mulți ani cu rezultate pozitive atât pentru elevi, cât și pentru profesori. Este un program de prevenție primară care vizează promovarea sănătății mentale și bunăstării în comunitatea școlară și crearea unei atmosfere de respect reciproc, înțelegere și acceptare a diferențelor în cadrul clasei prin cultivarea abilităților de comunicare, înțelegere interculturală și cooperare. Programul este implementat fie de psihologi școlari, fie de profesori după o formare specializată.

Programul include următoarele unități tematice: I. Abilități de comunicare, II. Recunoașterea, exprimarea, gestionarea emoțiilor, III. Dimensiuni ale percepției de sine, stimei de sine, IV. Gestionarea situațiilor stresante, V. Competență socială - Abilități sociale, VI. Procesul de rezolvare a conflictelor, VII. Școala și multiculturalismul, VIII. Școala și elevii cu nevoi educaționale speciale, IX. Școala și familia, X. Abilități de studiu și XI. Gestionarea crizelor în comunitatea școlară.

Acest material educațional este destinat elevilor și profesorilor din învățământul secundar și constă din treisprezece broșuri. Prima broșură include cadrul conceptual și descrierea programului, în timp ce celelalte unsprezece broșuri constituie Cartea Profesorului și acoperă unitățile tematice menționate anterior. În final, a treisprezecea broșură din serie este Caietul Elevului. Fiecare broșură corespunzătoare unei unități tematice constă din două părți principale: a) partea teoretică, care include o scurtă revizuire a literaturii contemporane legate de unitatea tematică specifică, și b) partea practică, care include activitățile relevante ce urmează a fi implementate în clasă, precum și o prezentare detaliată a obiectivelor fiecărei activități, procesul de implementare bazat pe axe de discuție specifice și materialele necesare.

Specificații

Tip
Cărți de educație
Subtitlu
Un program de promovare a sănătății mintale și a învățării în comunitatea școlară: Material de formare III: Învățământ secundar: Cadru teoretic și activități
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
904
Data de publicare
2011
Dimensiuni
32x26 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.