Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Filtre de ulei auto
Filtre de ulei auto
Filtre de ulei auto
Filtre de ulei auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificații și aprobări:
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
În afară de prețul său ieftin, nu există nimic altceva bun la acest produs. Este un ulei care cu siguranță nu rezistă mai mult de 5000 de kilometri, în special pentru cei care conduc în oraș. Dacă schimbările se fac acolo, abia merită. Dacă intenționați să-l păstrați pentru 7 până la 7500 de kilometri sau mai mult și vă pasă de longevitatea motorului dumneavoastră, puteți opta pentru mărci mai reputate precum eneos, liqui moly, castrol, etc. Nu l-aș mai cumpăra
Cu Insignia, obișnuiam să folosesc Castrol, dar îl ardea. Cu acesta, sunt mulțumit. Întotdeauna le schimb înainte de vară, deoarece am mașina ca a doua mașină. Nu am avut nevoie să-l completez până acum, chiar dacă o împing la limită
190k km doar atât are Astra H OPC și nu a avut niciodată nevoie să completeze uleiul, urmând serviciile. Motorul este într-o stare excelentă, mulți îl acuză, dar nu schimbi o echipă câștigătoare.
Ulei mediu, l-am folosit într-un Meriva 1.6 pentru primele 200.000 de kilometri, după instalarea GPL-ului a fost clar insuficient. Am încercat diverse variante și acum folosesc Liqui Moly Top Tec 4600. Acum am 400.000 de kilometri. Vâscozitatea rămâne mereu aceeași, schimb la 8.000-10.000. Uleiurile GM nu rezistă mai mult de 5.000, au nevoie de completare. Liqui Moly depășește ușor 10.000.
De la prima zi, folosesc acest produs de 300.000 km și nu arde nicio picătură de ulei. Îl schimb la fiecare 10.000 km. Opel Astra j
Lăsați-o în seama vecinilor de alături care știu totul, de la fizica nucleară până la uleiul de utilizat. Citiți cartea producătorului. Opel Insignia 250.000 km, asta spun inginerii Opel, asta pun și eu. Preț foarte bun, schimburi la fiecare 10.000 km, conducere normală și totul este în regulă.
În atelierul meu, mi-au sugerat acest lucru, nu sunt sigur dacă este potrivit pentru motoarele pe benzină, nu cred că îl voi păstra mai mult de 5000 km.
370.000 km și nu am nicio problemă să schimb la fiecare 10.000 km și desigur, la un preț super. Acesta este ceea ce recomandă producătorul. OPEL COSRA D
L-am folosit de două ori pe un Opel Astra K (2019) diesel 1.6. Prima dată l-am schimbat la 10.000 de kilometri și a doua oară la 15.000. Cred că dacă cineva îl folosește și îl schimbă la fiecare 10.000 de kilometri, fără a pune prea multă presiune pe mașină (accelerații puternice, condus în oraș în timpul verii, etc.), vor fi mulțumiți. La 15.000 de kilometri, când l-am schimbat, era aproape ars, așa că îl consider mediu ca ulei.
Le-am pus în praf pe Octavia, dar nu face nimic în comparație cu vasul pe care l-am pus, nu poate fi comparat cu maimuța, oricât de scump ai pune nu poate fi comparat, acesta specific costă 15 euro pe litru
De 18 ani folosesc acest autoturism (Opel Vectra c) și are 185.000 km. Până acum, totul este în regulă.
Nu am foarte multă experiență, dar acestea sunt recomandările producătorului Opel și le folosesc de 5 ani fără nicio problemă la motorul Opel CORSA cdti 1.3. Când motorul este rece (în special iarna), face un zgomot mai puternic care se oprește după 1-2 minute, ceea ce consider normal.
10 stele de la mine! Am condus 500.000 km cu Opel Astra H Z17-DTH fără nicio problemă... nu a ars nici măcar o picătură!!
L-am pus în insignia mea 1.6T și nu sunt deloc mulțumit. Credeam că este bun pentru că este original, dar se pare că Opel folosește orice este mai ieftin în comparație cu alte dealer-uri. L-am văzut într-un videoclip de testare și lubrifierea era o glumă. L-am înlocuit direct cu liquid moly top tec 4600 deoarece specificațiile spun că este potrivit pentru motoarele cu gaz și, având gaz în mașina mea, am preferat să-l folosesc din această cauză.
Este instalat într-un Z16let forjat de 2 schimburi acum și consider că este cea mai bună valoare pentru bani. Caracteristicile, la 5100 km a ars maxim 100 ml de ulei într-un motor care a fost condus intens. Au fost înlocuite cu Liqui Moly la fel de bune.
Foarte bun ulei la un preț foarte bun pentru mașinile OPEL specifice și nu numai. Fiecare ulei se diferențiază prin caracteristicile sale, nu doar exemplul de bază 5W-30, ci și prin ceea ce conține în interiorul său de care motorul tău are nevoie. Fii atent la ceea ce cumperi
Principalul motiv pentru a-l alege este prețul său, deoarece este foarte ieftin în comparație cu opțiunile bine-cunoscute de pe piață și este o soluție testată pentru Opel. Este potrivit pentru motoarele Familia 0 ale GM (Corsa, Astra, Meriva, Agila, etc., cu ecotec-ul bine-cunoscut, etc.), dar nu știu despre motoarele mai moderne pe care Opel le are acum de la Grupul PSA (Peugeot) și ce se aplică la lubrifianți. De asemenea, îndeplinește alte specificații, în principal pentru modelele VW. În Corsa D (Z12XEP) și Astra H (Z14XEP) cu care am experiență personală, își face treaba, nu va trebui să o completezi și, dacă trebuie, va fi o cantitate mică, în general nu se consumă.
Un sfat prietenos, schimbă uleiul la aproximativ 10.000 km și schimbă-l în fiecare an, chiar dacă parcurgi mai puțini kilometri.
Pentru alternative mai scumpe, din perspectiva mea, uită-te către Liqui Moly Molygen sau Top-Tec 4600 (recomandat) sau Eneos Premium Hyper, vorbind întotdeauna în termeni de 5W-30.
Pentru prețul său, este foarte bun și de înaltă calitate. Motorul funcționează mai silențios, iar uleiul rămâne de înaltă calitate până la final. Astra J diesel
Având în vedere că acesta este lubrifiantul recomandat de OPEL pentru motoarele lor și luând în considerare prețul său scăzut, cred că orice comentariu negativ este inutil.
Nu sunt un expert în uleiuri de mașină. Nu văd nicio schimbare față de starea anterioară a motorului, dar probabil este puțin mai liniștit și poate un pic mai neted... în Opelul meu Zafira pe care le folosesc. Prețul este cu siguranță bun.
Ulei de înaltă specificație de la General Motors. L-am folosit timp de 14 ani și motorul meu (Z18XER) funcționează perfect!
Proprietar al unui Opel Vectra din 2008, am înlocuit uleiul sintetic integral Castrol 5-30 C3 cu acesta, după 3000 km nu pot spune că am fost impresionat, zgomotul motorului este mai mare, mașina nu rulează la fel de bine ca cu Castrol, nu sunt 100% sigur în privința calității lor, poate pentru că sunt foarte ieftine, probabil voi pune din nou Castrol. După Castrol, am ajuns la Liqui Moly Top Tech 4600.
Ulei bun și ieftin și este același pe care Opel îl folosește la dealer. L-am avut pe Corsa D 1.2 și l-am schimbat destul de repede pentru că mașina avea un motor modificat și am vrut să scap de murdărie de pe motorul imobilizat. L-am pus la loc și funcționează excelent.
Orice altceva pe care îl pui în Opel-ul tău și care îndeplinește specificația dexos2 este mult mai bun decât acest ulei. Diferența față de Castrol Edge C3, AmsOil European Car Formula, REDLINE EURO SERIES, Valvoline SynPower MST C3 în 5W-30 este evidentă chiar și din sunet. În timp ce BMW și Ford au lubrifianți de top pentru flota lor, GM oferă unul dintre cei mai slabi lubrifianți. Nici o protecție bună împotriva uzurii, nici o rezistență bună în timp. Îmi pare rău pentru cei care îl folosesc mai mult de 10.000 km...
Achiziție verificată
Foarte bun Ford Focus mk2 diesel
Achiziție verificată
Ulei foarte bun
Achiziție verificată
Le folosesc de ani de zile, dar recent prețul a crescut semnificativ