Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Cărți științifice

Ogilvy on Advertising in the Digital Age Codul: 34909839

David Ogilvy este amintit ca unul dintre cei mai influenți publicitari din toate timpurile. Cea mai vândută carte a sa, Ogilvy despre publicitate, oferă sfaturi directe și esențiale celor din domeniul...

Vezi descrierea completă

David Ogilvy este amintit ca unul dintre cei mai influenți publicitari din toate timpurile. Cea mai vândută carte a sa, Ogilvy despre publicitate, oferă sfaturi directe și esențiale celor din domeniul marketingului, relațiilor publice, publicității și altor industrii conexe care doresc să-și îmbunătățească rata de succes. A devenit manualul industriei.

Ogilvy...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Miles Young
  • Editor: Welbeck
  • Μορφή: Copertă tare
  • Έτος έκδοσης: 2017
  • Αριθμός σελίδων: 288
  • Κωδικός ISBN-13: 9781847960870
  • Διαστάσεις: 18×7x24.7
212,96Lei
Livraremar, 23 iul - lun, 29 iul
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

de la 212,96 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Ogilvy on Advertising in the Digital Age

    182,50 Lei

  2. 236,63 Lei

  3. Ogilvy on Advertising in the Digital Age

    212,96 Lei

Descriere

David Ogilvy este amintit ca unul dintre cei mai influenți publicitari din toate timpurile. Cea mai vândută carte a sa, Ogilvy despre publicitate, oferă sfaturi directe și esențiale celor din domeniul marketingului, relațiilor publice, publicității și altor industrii conexe care doresc să-și îmbunătățească rata de succes. A devenit manualul industriei.

Ogilvy și-a scris cartea înainte de Revoluția Digitală, iar în această continuare, Miles Young aduce aceeași analiză erudită publicității în era digitală, examinând provocările cu care s-au confruntat agențiile și clienții lor odată cu apariția "digitalului". Demonstrează cum să răspunzi inteligent și cu succes la numeroasele posibilități pe care le oferă lumea digitală. Cartea este cuprinzătoare în domeniul său, atingând toate aspectele, de la răspunsul brandului la social media, creativitatea omniprezentă, conținutul inteligent și povestirea bună, la avertismente despre puterea datelor mari și ce putem învăța din cele mai recente descoperiri din neuroștiință și piețele emergente. Sprijinit de cercetări solide și o carieră ilustră lucrand în birouri din Marea Britanie, SUA și Hong Kong, Young trece peste "zgomotul" înconjurător digitalului pentru a evidenția câteva adevăruri esențiale și a oferi sfaturi practice solide.

Specificații

Tip
Internet & Social Media
Limba
Engleză
Formular
Copertă tare
Număr de pagini
288
Data de publicare
2017
Dimensiuni
18.7x24.7 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile