Vândut de
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Vândut de
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Cărți științifice
Cărți științifice
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
David Ogilvy este amintit ca unul dintre cei mai influenți publicitari din toate timpurile. Cea mai vândută carte a sa, Ogilvy despre publicitate, oferă sfaturi directe și esențiale celor din domeniul marketingului, relațiilor publice, publicității și altor industrii conexe care doresc să-și îmbunătățească rata de succes. A devenit manualul industriei.
Ogilvy și-a scris cartea înainte de Revoluția Digitală, iar în această continuare, Miles Young aduce aceeași analiză erudită publicității în era digitală, examinând provocările cu care s-au confruntat agențiile și clienții lor odată cu apariția "digitalului". Demonstrează cum să răspunzi inteligent și cu succes la numeroasele posibilități pe care le oferă lumea digitală. Cartea este cuprinzătoare în domeniul său, atingând toate aspectele, de la răspunsul brandului la social media, creativitatea omniprezentă, conținutul inteligent și povestirea bună, la avertismente despre puterea datelor mari și ce putem învăța din cele mai recente descoperiri din neuroștiință și piețele emergente. Sprijinit de cercetări solide și o carieră ilustră lucrand în birouri din Marea Britanie, SUA și Hong Kong, Young trece peste "zgomotul" înconjurător digitalului pentru a evidenția câteva adevăruri esențiale și a oferi sfaturi practice solide.
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.