Μεντορική, Îndrumare pedagogică și didactică
Cărți educative

Μεντορική, Îndrumare pedagogică și didacticăCodul: 3429020

Scopul cărții este de a crea un cadru practic care combină cu succes teoria și practica și se concentrează pe producerea de tehnognoză pentru exercitarea activității de mentorat.
Mai exact, cartea își...

Vezi descrierea completă

Scopul cărții este de a crea un cadru practic care combină cu succes teoria și practica și se concentrează pe producerea de tehnognoză pentru exercitarea activității de mentorat.
Mai exact, cartea își propune să:

a. Identifice originile istorice ale mentoratului.
b. Definirea mentoratului ca îndrumare pedagogică și didactică.
c. Determinarea activității de...

Vezi descrierea completă
  • Autor: Γιάννης Σαλβαράς
  • Editor: Grigori
  • Μορφή: Copertă moale
  • Έτος έκδοσης: 2013
  • Αριθμός σελίδων: 549
  • Κωδικός ISBN-13: 9789603337645
  • Διαστάσεις: 24×17
153,76Lei
Livrarevin, 13 sep - mar, 17 sep
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

de la 153,76 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. 153,76 Lei

  2. 155,71 Lei

Descriere

Scopul cărții este de a crea un cadru practic care combină cu succes teoria și practica și se concentrează pe producerea de tehnognoză pentru exercitarea activității de mentorat.
Mai exact, cartea își propune să:

a. Identifice originile istorice ale mentoratului.
b. Definirea mentoratului ca îndrumare pedagogică și didactică.
c. Determinarea activității de mentorat ca produs al interacțiunii factorilor de învățare și a relațiilor rezultate.
d. Dezvoltarea conținutului relației de învățare, relației pedagogice, relației didactice și relației interculturale.
e. Diferențierea rolului mentorului și crearea de modele de mentorat.
f. Analizarea activității de mentorat, conturând un model multi-nivel de formare a profesorilor în dobândirea de competențe.
g. Explorarea și evaluarea activității de mentorat prin analizarea de exemple de cercetare și modele de evaluare: transmisiv, constructivist, transformator și pragmatic, aplicându-le în practică.

Specificații

Tip
-
Subtitlu
Îndrumare pedagogică și didactică
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
549
Data de publicare
2013
Dimensiuni
24x17 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.