Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Anvelopă mediocră, strict pentru utilizare ușoară și nu pentru situații solicitante.
Mai exact:
Am aceste anvelope Hankook Ventus Prime 4 pe Mazda 6 GG 1.8. Am condus doar 3.000 km și încă de la primele călătorii în oraș, anvelopa alunecă cu cea mai mică pantă în sus (de exemplu, pornind de la un semafor pe o stradă în pantă). Nu aderă bine când sunt reci.
În călătoriile mai lungi, unde se încălzesc și ajung la temperatura de funcționare, sunt satisfăcătoare pentru utilizare ușoară.
Un alt punct negativ este acvaplanarea (fenomenul de reducere a vitezei și tremurarea volanului când anvelopa trece printr-o baltă cu un nivel de apă mai mare decât adâncimea canelurilor anvelopei).
Acest fenomen este intens, reduce brusc viteza și tremurarea volanului te poate surprinde. Aș spune că este în limitele acceptabile, dar necesită atenție.
Un aspect pozitiv este nivelul destul de redus de zgomot. Prima generație Mazda 6 nu este cunoscută pentru izolația fonică, totuși zgomotul anvelopelor nu este enervant.
Mă voi întoarce după un interval rezonabil de timp pentru a oferi observațiile mele privind uzura.
Am înlocuit anvelopele Bridgestone Turanza T005 cu acestea, care m-au lăsat complet mulțumit și mai mult. Comparația este cu siguranță incorectă, datorită unei categorii diferite, dar poate fi inevitabilă deoarece pierzi mult în performanță.
Achiziție și instalare pe 3 august 2023, pe un Fiat Punto Evo 1600 diesel cu dimensiunea de fabrică 195/55/16, pentru 410€.
Drumul plăcut și confortabil, cu zgomot redus. La cei 16.000 km pe care îi am până în prezent, pe 12 noiembrie 2023, se observă semne de uzură, dar fără nicio îngrijorare specială.
PRO:
Adere bine pe suprafețe uscate, deși se simte că plutesc sub presiune intensă - bineînțeles, sub limita de aderență - dar pentru conducerea simplă de zi cu zi nu vor fi o problemă. Frânarea de urgență, fie în linie dreaptă, fie într-o curbă, este impecabilă, oprești exact unde ai calculat.
CONTRA:
În ploaia de ieri, pe 10 noiembrie, și pe asfalt ud, s-au dovedit a fi sigure, dar sub presiune sau schimbări bruște de direcție, nu sunt capabile să se mențină corespunzător, oriunde. Desigur, nu te simți nesigur, dar sunt cu trei clase sub Michelin Primacy 4 pe care le-au înlocuit... Un pneu decent pentru prețul său, dar nu este Michelin. Cine îți spune că sunt la fel de bune ca Michelin fie nu știe despre ce vorbește, fie doar vrea să le vândă și să scape de ele...
În ploaia torențială, în special într-o curbă, mașina devine instabilă chiar și la câțiva kilometri. Dacă conduci drept prin apă stătătoare, chiar și de 10 centimetri adâncime, nu există nicio problemă, dar dacă apa este într-o curbă sau doar pe roțile laterale, simți "alunecarea" puternic.
Concluzie personală:
Doar suspiciunea de nesiguranță sau de alunecare progresivă iminentă, în locurile unde pneurile Michelin treceau ca și cum nimic nu s-ar întâmpla, mă împiedică să le recomand fără rezerve și să le cumpăr din nou...
Trebuie să-și dovedească încă durabilitatea în timp, deși nu îi văd rezistând nici măcar 2 ani cu uzura pe care o arată pe banda de rulare...
Cel mai prost cauciuc pe care l-am încercat vreodată, alunecă foarte tare chiar și pe drumurile uscate, mașina lovește chiar și cele mai mici gropi și, cu presiunea redusă, scade destul de mult de la primul moment (între timp am schimbat suspensiile și nu am văzut nicio îmbunătățire deloc) și cel mai important dintre toate este aderența lor pe suprafețele umede, le-aș numi ridicole dacă nu ar fi PERICULOASE. Dacă ai făcut greșeala de a apăsa ușor frâna pe o pantă, va aluneca (nu doar pe drumurile în pantă), într-adevăr, în ploaie mașina era de nesupravegheată, așa că m-am eliberat de această periculozitate în mișcare și m-am relaxat. Singurul lucru pozitiv pe care îl au este că, datorită durității lor, au rezistat mulți kilometri, de aceea este un 1, altfel 0/5 !!!
Am doar 1000 de km și, din nefericire, îmi cheltuiesc banii cu greu. Mașina lovește constant anvelopele rigide, anvelopa nu se încălzește și alunecă foarte mult. Am redus chiar și presiunea la 27 în speranța că se vor înmuia puțin, și desigur că mă gândesc să le schimb cu unele potrivite.
Foarte bună prima impresie în primii 3000 de km. O clasă peste în ceea ce privește aderența în comparație cu Yokohama es32, similară cu Michelin Primacy 3, doar că acelea s-au uzat rapid. Să vedem când acestea își vor pierde în mod vizibil aderența. Mă voi întoarce la 15.000 km.
Actualizare la 15.000 km.
Ei bine, mașina încă are o aderență foarte bună. Probabil mai bună decât Michelin. În ceea ce privește uzura, a început să declanșeze ABS-ul mai devreme uneori în comparație cu celelalte anvelope, mai ales când este frig, dar performanța de frânare nu a scăzut. În cele din urmă, ele au cel mai mare nivel de zgomot în comparație cu celelalte.
Este foarte liniștit acum la început, chiar și la viteze mari, foarte bună stabilitate direcțională și precizie în schimbările de direcție, dar în schimbări rapide de direcție sau manevre bruște, pare să fie un pas în urma pilotsport 3,4. Mă voi întoarce după 10.000-15.000 km