Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία Codul: 33343880
- Autor: Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
- Editor: Stamoulis A.E.
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2021
- Αριθμός σελίδων: 432
- Κωδικός ISBN-13: 9789606180460
- Διαστάσεις: 17×24
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Produse similare
- Cele mai apreciate
Cărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugatCărți de finanțe
The Psychology of Money, Lecții atemporale despre bogăție, lăcomie și fericire
Ad de la Xryso FteroAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 71,61 Lei
- 89,51 Lei
Descriere
Cursul de dezvoltare a turismului la nivel global, în ciuda încetinirii cauzate de Covid-19, este impresionant. În special pentru Grecia, turismul a fost și va continua să fie una dintre cele mai importante surse de bogăție. În afară de a fi un sector semnificativ al activității economice pentru țară, turismul este și un mare angajator. Aceste fapte fac necesară o înțelegere cuprinzătoare a industriei turismului și a metodelor prin care managementul afacerilor din turism poate deveni mai eficient. Scopul Marketingului în Turism este de a ajuta profesioniștii din turism să înțeleagă în profunzime caracteristicile unice ale industriei turismului și specificitățile serviciilor turistice și să învețe acele metode care duc la strategii și tactici de marketing de succes în domeniul serviciilor turistice, inclusiv strategii de poziționare a destinației.
Specificații
- Tip
- Administrație - Management, -
- Limba
- Greacă
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 432
- Data de publicare
- 2021
- Dimensiuni
- 17x24 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.