Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Rucsacuri de călătorie
Ochelari de protecție pentru călărie
Suporturi telefoane moto
Închizători pentru motociclete
Dispozitive GPS
Sisteme de comunicare pentru motociclete
Jachete de călărie
Mănuși de călărie
Accesorii pentru călărie
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Casti moto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Celelalte persoane au spus-o înaintea mea. Aș dori doar să adaug că, după ce am contactat magazinul, ei mi-au recomandat acesta în loc de nxr2, deoarece poziția de călărie pe motocicleta mea este mai verticală în comparație cu una naked/supersport, deci va funcționa mai bine în comparație cu nxr2, care este destinat unei poziții de călărie mai înclinată. În rest, este un produs de calitate superioară Shoei, la prețul de 470 de euro a fost singura opțiune
OK, un bun căști, dar nu înțeleg pe cei care spun că este liniștită, cu adevărat, pe o șosea națională la 110 km nu pot spune că a fost liniștită. Nu că ar fi fost teribilă ca un Caberg pe care l-am avut, dar nu merită nici cei 500 € ai săi.
Casca a fost achiziționată pentru călătorii off-road cu un Vstrom 650 datorită recenziilor bune referitoare la izolarea fonică și aerodinamică, și chiar se remarcă în acest aspect și multe altele.
Nu mă voi compara cu alte căști mai ieftine pe care le-am avut, dar am fost foarte impresionat de faptul că există o diferență uriașă în zgomot chiar și în comparație cu un Schuberth C3 Pro, care ar trebui să fie o cască scumpă și foarte liniștită... Este bună, dar nu este liniștită!
Singurul semn de întrebare este greutatea sa, 1560 de grame pentru o mărime mare, mi-ar fi plăcut să fie puțin mai ușoară.
În afară de asta, în ceea ce privește potrivirea și calitatea, Shoei merită fiecare bănuț până la ultimul. O recomand cu căldură
Nu aduce niciun zgomot deloc.
Simțire uimitoare și potrivire pe cap după 3 ore de condus continuu, nu am simțit niciun disconfort în gât.
Culoarea albastră este cel mai frumos lucru pe care îl poți purta, se remarcă de la distanță.
La acest preț, nu poate fi comparat cu nicio altă garanție Shoei
Uimitor!
Nicio comparație cu GTair I, o îmbunătățire uriașă. Doar dacă nu-ți golești buzunarul... o vei admira în fiecare zi după aceea!
Foarte bun în toate. Sunetul este zero
Casca de o calitate incredibilă, cu caracteristica principală fiind ușurința în utilizare! Catarama este foarte ușor de închis și utilizarea celor 3 orificii de aer este perfect suficientă pentru ventilare atât în iarnă, cât și în vară. Vizoarele (atât cel principal cu pinlock, cât și cel suplimentar pentru soare) oferă o vizibilitate excelentă atât noaptea, cât și dimineața, când este mult soare... Cu toate acestea, are o problemă. În iarnă, vizorul interior (cel negru care iese din fanta de sus) este complet inutil și chiar periculos! Atâta timp cât este ascuns, se aburește de la respirație și dacă încerci să-l cobori cu levierul special în timpul mișcării, nu vei vedea nimic și te vei lovi în față... Trebuie să lași vizorul exterior deschis (fă-o cu grijă) până când aburul dispare și apoi să-l cobori pentru a face față soarelui. Mă întreb de ce japonezii nu au gândit să adauge o deschizătură la înălțimea sa pentru a-l menține fără abur atunci când este ascuns!